займ с плохой кредитной историей онлайн

Scarface – Made Preview

Yes! More snippets!

Get Like Me (Big Dog Status)
Girlfriend (Girl You Know)
Burn f/Z-Ro
Go f/Nina
Dollar
Boy Meets Girl f/Tanya Herron
Who Do You Believe In
Git Out My Face
Suicide Note
Outro

Made Preview (mp3)

"Who Do You Believe In" (10:00) sounds nuts.  

via Enigmatik.  


AddThis Social Bookmark Button

183 Responses to “Scarface – Made Preview”

  1. Two-Times Says:

    I’m tired of previews and snippets…

  2. green eyes Says:

    me too.. fucking teases

  3. BKScribe Says:

    Two-Times Says:
    November 20th, 2007 at 2:32 pm

    I’m tired of previews and snippets

    ^Cosign

  4. KLO Says:

    You know what Es, I was going to post that, but didn’t know if you would have trip or not…being that it’s from an album.

  5. Rey Says:

    You always fucking wait until I type a novel.

    Eskay, seriously, I’m gonna pee in your nikes.

  6. I Fux Says:

    green eyes Says:

    November 20th, 2007 at 2:33 pm
    me too.. fucking teases

    ^^ I know dumb broads *pulls out johnson and bates chick into not sucking it*

  7. electrogremlinCS88 Says:

    http://www.starandbucwild.com
    http://www.starandbucwild.com
    http://www.starandbucwild.com

    http://www.starandbucwild.com
    http://www.starandbucwild.com
    http://www.starandbucwild.com

  8. cOLD Says:

    Cold’s moms is the reason why they got those “Warm Sensation” condoms

    ^says the dude who looks like a like skinned Beavis

  9. green eyes Says:

    # I Fux Says:
    November 20th, 2007 at 2:33 pm

    BKScribe Says:

    November 20th, 2007 at 2:30 pm
    lol yall muthafuckas cant splurg 40 dollars for the 4 hour telly

    ^^ In tijuana they got these classy telly’s you drive up pay 60 or 80 depending if you want a hot tub and then pull into the garage it closes behind you and then you walk up to your room. Each Room has its own Garage so dudes just drive up and there car disappears, good shit when you are cheating

    ^^ EEEEWWW.. getting into a hot tub at a $10 an hour telly is one way your delicate parts rot off and die

  10. landLORD Says:

    … beef is when the moderator circles your crib …

  11. Da PartyStarter Says:

    Me ,as well…

    landLORD Says:

    November 20th, 2007 at 2:34 pm
    Two-Times Says:

    November 20th, 2007 at 2:29 pm
    What’s beef?

    Beef is when you gotta look both ways before u type on Nahright…

    ————————

    … beef is when the moderator circles your crib …

    ^^^^^^^^^^^^^^

    grabs newport lights and chirps the “others” on the nextel…LOL

  12. BKScribe Says:

    *Plays Canibus 100 bars*

  13. Big Homie Says:

    Yes…a Scarface post. True king of the South

  14. landLORD Says:

    >>>*pulls out johnson and bates chick into not sucking it*

    ———————–

    … AYYYOOOOOOOOO !!! …

  15. KLO Says:

    ^^ EEEEWWW.. getting into a hot tub at a $10 an hour telly is one way your delicate parts rot off and die

    ^^^ LMAO…word!

  16. Rey Says:

    @ Two Times– Yeah man, I’ve heard of that. I’m trying to get mine officially done tho’.. Fuckin’ gov’t copywrite site was down when I looked, I gotta get on that. B’yeah, someone wants to steal my shit off a CD, good luck.. I’ve got enough going to prove it’s mine if it ever came down to it.

    ~~~~~~

    cOLD Says:

    November 20th, 2007 at 2:24 pm
    I got the greatest story ever my homie Fabe Dogg boned a chick in his Caddy with her 3 year old son in the front seat eating a bag of doritos and drinking a Gatorade …….

    ^damn, fucking whore mother
    ———
    Rey most song writers start off as artist first, how do you get a song writing gig? Dont you gotta send a demo

    ^^^^

    The industry dude’s sister works with my pops. He took a copy of my Crazy Rey Party blicka to work, played it for her, she made a copy.. Dude is in Cali working on a project so I’m just waiting for that to be over to find out what’s what. I have a low tolerance for bullshit with that stuff.

    ~~~~~

    Also: “wah lah” is spelled voila

  17. I Fux Says:

    Scarface is really that dude, Brad is introspective type mothafucka’……btw him doing Cribs in his boxers was classic

  18. cOLD Says:

    cmacs moms got “Nahright” tatted right about her puss.

  19. cMac Says:

    cMac Says:

    November 20th, 2007 at 2:34 pm
    BKScribe Says:

    November 20th, 2007 at 2:30 pm
    lol yall muthafuckas cant splurg 40 dollars for the 4 hour telly..
    __________

    Why I gotta splurge on the telly when I could just smash the front desk chick?

  20. I Fux Says:

    everybody is kinda Aggy today, sheiiishhh

  21. I Fux Says:

    I am like a new age ‘Lo Life, how much Polo is too much Polo

  22. landLORD Says:

    … Tom Gist is the Harlem version of Brad Jordan …. so far …

  23. BKScribe Says:

    # I Fux Says:
    November 20th, 2007 at 2:39 pm

    everybody is kinda Aggy today, sheiiishhh

    ^its somethin in the air (no phil collins.. or beanie) The govt prolly behind it

  24. Big Homie Says:

    When is this album dropping?

  25. landLORD Says:

    I Fux Says:

    November 20th, 2007 at 2:39 pm
    everybody is kinda Aggy today, sheiiishhh

    ——————

    … word …

    … Give Peace A Chance … (c) John Lennon …

  26. I Fux Says:

    landLORD Says:

    November 20th, 2007 at 2:39 pm
    … Tom Gist is the Harlem version of Brad Jordan …. so far

    ^^ wow Hyperbole Hyperbole

  27. cMac Says:

    cOLD Says:

    November 20th, 2007 at 2:38 pm
    cmacs moms got “Nahright” tatted right about her puss.
    _________

    lol
    so what… Cold’s mom is on cMac’s payroll.

  28. KLO Says:

    landLORD Says:

    November 20th, 2007 at 2:39 pm
    … Tom Gist is the Harlem version of Brad Jordan …. so far …

    ^^^ Yo, for real, Tom Gist is that nigga…i’m from with that kid Penz too!

  29. nation Says:

    >> … beef is when the moderator circles your crib …

    … lol …

  30. landLORD Says:

    … PENZ = unkasa on lyrical HGH …

  31. KLO Says:

    phucks with that kid Penz I mean…lol

  32. I Fux Says:

    Nation

    approve the Name ” that Nigga Fux aka in there like swimwear”

  33. Rey Says:

    Whoof.. Tom Gist > Penz.. It ain’t even close.

  34. el feces loco Says:

    Face just got that…that “presence”(naw)..I think Face could rap till he’s Jay z age probably..

  35. KLO Says:

    landLORD Says:

    November 20th, 2007 at 2:42 pm
    … PENZ = unkasa on lyrical HGH …

    ^^^ yo, that’s a fair assessment brother

  36. I Fux Says:

    Look out, we everyday grinding
    Everybody in the North gotta love us down South ’cause we blindin’
    And we don’t trip the big diamonds
    We mainly focus on the old schools with big blocks lying
    And I been around the world in one day
    Chucking up the duece for S.A.
    I’m a hood cat, and that’s for searching me a hood rat
    With good cat, something beautiful to look at, fa sho
    I kick it for my niggaz in the ghetto
    And all my homies in the federal-
    Lock up, behind the wall setting shop up
    They beat the block up, yet and still they couldn’t stop us
    Damn it feels good to be a gangsta back at it
    Cause I’m the last of the Dons, God damm it
    I hear ya talking, but I don’t cater to the chit-chat
    But when I see you in the streets I got ya get back (word)
    It ain’t enough protection on ya ass, to fuck wit Brad
    I got a lesson for ya ass
    I showed ya, the Southside niggaz tote heat
    I showed ya, the Northside niggaz roll deep
    Ya weak, ’cause I’m the biggest fish in the pond
    And when I say the magic word, bitch ya gone
    Assassinated, people lay steppin’
    Eliminated, enemy with aggression
    Sit back and smoke me one
    The Obi Won Kenobi one
    Fuck the champagne sippin’, woodgrain grippin’
    I’m spittin’ for the Vice Lords, gangstas and Crips and Bloods
    And everybody neighborhood
    From the Idery Wells, back down to Inglewood
    How can a nigga from the South get a pass in every section
    And walk the projects with no protection
    Be surrounded by a mob, and not get robbed
    Considered to be a savior, and not be God (Whoa)
    Listen to the nigga flow now
    I can speed it up or slow down
    Face the facts baby, I got it locked like this and like that baby
    Southern rap/rock baby
    The last of a dying, we born again
    The vicous life religous, I was born to win
    The closoure after the greatest hit the sofa
    When I still ride for Prince like a soldier
    The two-thousand millenium comes
    Since I’m the son of the father, that makes me the Don
    The next up to bat, the Jordan, larry, cousy yo of rap
    And I ain’t gotta walk around strapped
    J don’t tollorate the mack dirties
    You in our motherfucking way, we tryin’ to stack 30s
    Now back it up, for he send something back to you
    Ain’t plan to defend
    Staying loyal to the Prince to the end, so recognize

  37. green eyes Says:

    http://www.londonist.com/attachments/Hazel/ether.JPG

  38. cMac Says:

    ^^
    Who?

  39. landLORD Says:

    … listen to PE#1 “Think Out Loud” , and tell me that aint some NY-Scarface type shit …

  40. green eyes Says:

    # el feces loco Says:
    November 20th, 2007 at 2:43 pm

    Face just got that…that “presence”(naw)..I think Face could rap till he’s Jay z age probably..

    ^ i thought face was older than jay

  41. gravity Says:

    Hey nah world wanna hear a story ?

    beowulf 3D > current nah post !

  42. cOLD Says:

    beef is when it aint safe to ctrl alt delete.

  43. cMac Says:

    @ GReen….

    I listened to Erkyah Badu live all night while I was editing pictures. I got through the whole CD twice before I stopped.

    Then played that ish on the way to work

    yeeeeeee-yoooooooooooo
    she got somuchsoul!

  44. BKScribe Says:

    # cOLD Says:
    November 20th, 2007 at 2:46 pm

    beef is when it aint safe to ctrl alt delete.

    ^that actually followed the original rhyme scheme and cadence while staying on topic.. kudos

  45. green eyes Says:

    cmac– just in general

    but yessir– erykah badu is tops. she & lauryn are prolly the only chicks i can listen to and not get tired of. she runs the gamut– not just sappy love songs

  46. I Fux Says:

    He was like, ‘Yo, Tony!,’” Ghost tells MTV. “For him to recognize me, I was kinda surprised by that. I didn’t know he even knew about the kid. … We called each other Tony onscreen. I’m like, ‘Tony Stark, I got your jet, I didn’t mess it up.’ He was like, ‘I got the Bentley for you, I laced it up.’ I had two girls with me, I was like, ‘That’s you [pointing toward the girls].’ I sent two birds at him. It was a wrap for that scene. He’s a cool dude and funny. Big up to Robert Downey Jr.

    Ghost also shot a scene for the upcoming biopic spoof Walk Hard: The Dewey Cox Story, a comedy starring John C. Reiley. “We had a bugged-out scene in there, with me, Jewel, Lyle Lovett, and we did a track,” he explained to MTV. “It was crazy though. … I’mma start doing a lot of [acting] in the next year. My character on the screen is incredible. Acting is nothing for me, man. It’s all an act. Rap is cool, but acting, that’s my star. When you get me in front of a camera, it’s a whole different aura.”

    ^^ GHost is about to kill this shit…..with his book, big doe rehab …….’08 Big Ghost For President

  47. gravity Says:

    green eyes Says:

    November 20th, 2007 at 2:45 pm
    # el feces loco Says:
    November 20th, 2007 at 2:43 pm

    Face just got that…that “presence”(naw)..I think Face could rap till he’s Jay z age probably..

    ^ i thought face was older than jay

    ^
    jay is the new standard for age calibration in hiphop ! u ain’t know ? lol

  48. I Fux Says:

    I like Bishop Lamont(none)

  49. cOLD Says:

    cmacs moms was kanye’s inspiration for stronger…. she does reps with sheek louch

  50. el feces loco Says:

    Oh shit this nigga said “blowing weed outta glass tea pot” ..this “GO” shit bananas too..”rich today..broke tonight”..co sign on the “Who do u believe” eskay..”this generation of thugs/ aint nothing like my niggas was/ when we was hustling drugs”..FIYAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

    This is the hottest snippet tape I heard in 9 years.

  51. KLO Says:

    Yo Face on Freeway’s new album = CLASSIC TRACK!

  52. cMac Says:

    cOLD Says:

    November 20th, 2007 at 2:46 pm
    beef is when it aint safe to ctrl alt delete.
    ________–
    beef is when bloggers tell secrets…like how ms cold don’t have an adams apple, she got a NY apple

  53. lo k Says:

    yo, is Two-Times really back up in here? I prolly need a late pass huh?

  54. Dem Says:

    Scarface > Scarface

    you stupid if you don’t know which is which.

  55. green eyes Says:

    hey lo k.. yup hes newly returned

  56. I Fux Says:

    Beef is when you dont have enough of it in your plate of Beef and Broccoli and subsequently need to slap a chinaman

  57. cOLD Says:

    beef is when bloggers tell secrets…like how ms cold don’t have an adams apple, she got a NY apple

    ^your moms used to wake you and you siblings up for school by clapping her ass in the mornings, whilst tapping a tea pot with a spoon simultaneously.

  58. el feces loco Says:

    # green eyes Says:
    November 20th, 2007 at 2:45 pm

    # el feces loco Says:
    November 20th, 2007 at 2:43 pm

    Face just got that…that “presence”(naw)..I think Face could rap till he’s Jay z age probably..

    ^ i thought face was older than jay

    ^^Not in camel years.

  59. nation Says:

    … land …

    … that beat for Penz & Gist …

    … could make the sky cry …

  60. nation Says:

    * Gist & Penz

    http://www.youtube.com/watch?v=1thE7PixI98

  61. nation Says:

    i swear i’ve been calling him Tom Jist for the longest

  62. cMac Says:

    lol fux. They be giving like 4 pieces of broccoli to every one strip of beef.

    orange chicken> beef w/ broccoli

  63. green eyes Says:

    boo @ fux
    lol @ cold
    i see @ feces
    hi nation, hows NY?

  64. I Fux Says:

    Beef is whats holding Greens and I together while Naked

  65. icon(trillbert arenas) Says:

    LOL @

    your moms used to wake you and you siblings up for school by clapping her ass in the mornings

  66. cOLD Says:

    little known fact cmacs moms is a dirty bitch

  67. cMac Says:

    touche’ fux

  68. nation Says:

    >> hi nation, hows NY?

    gay, like Frisco

    >> Beef is whats holding Greens and I together while Naked

    beef is impeccably hard meat… and we all know beef and greens go well together

    *straps up beef and brocs to run*
    *instead pulls out an impeccably hard diddy bop without messing/missing one step*

  69. el feces loco Says:

    http://www.nocountryforoldmen-themovie.com/

    ^^^^
    LF: I think Imma take shhawty to go see this flick..the trailers look sick..money look liek a real villain too..no smiling and buffoonery juss pear mirdahh

    RF:A movie is not a good place for a first date..you cant really negotatiate sex while the movie is on..its like the date doesnt really start till after the movies..

  70. KLO Says:

    el feces loco Says:

    November 20th, 2007 at 2:59 pm
    http://www.nocountryforoldmen-themovie.com/

    ^^^^
    LF: I think Imma take shhawty to go see this flick..the trailers look sick..money look liek a real villain too..no smiling and buffoonery juss pear mirdahh

    RF:A movie is not a good place for a first date..you cant really negotatiate sex while the movie is on..its like the date doesnt really start till after the movies..

    ^^^^ great point!

  71. Big Homie Says:

    your moms used to wake you and you siblings up for school by clapping her ass in the mornings

    *dies*

  72. green eyes Says:

    >> Beef is whats holding Greens and I together while Naked

    beef is impeccably hard meat… and we all know beef and greens go well together

    *straps up beef and brocs to run*
    *instead pulls out an impeccably hard diddy bop without messing/missing one step*

    ^ lmao

  73. I Fux Says:

    :A movie is not a good place for a first date..you cant really negotatiate sex while the movie is on..its like the date doesnt really start till after the movies..

    ^^ Ya never go to the movies on a first date unless its on your couch…..*looks at nations diddy bop* young homie you have to say “Kato Matay” *diddy bops undeniably hard to show young Nation*

  74. cMac Says:

    Feces… You CAN however put thoughts of sex in her mind… Cause I know i was on one end of the last row getting dome while this 50 year old was on the other end getting dome. Both chicks were about 18

  75. Big Homie Says:

    orange chicken> beef w/ broccoli

    ^ General Tso > any Chinese meat

  76. king tut Says:

    ANYBODY BEEN TO STYLES MYSPACE PAGE LATELY? HE’S GOT TWO NEW SONGS FROM HIS ALBUM UP. “CAUSE IM BLACK” AND “HOLIDAY” BOTH JOINTS ARE NUTS. CANT WAIT TILL 12/4

  77. Dem Says:

    RF:A movie is not a good place for a first date..you cant really negotatiate sex while the movie is on..its like the date doesnt really start till after the movies..

    ^^
    What’s a date?

  78. Big Homie Says:

    *waits for an Ayoooo*

  79. eskay Says:

    FYI – all of these snipps are at least two minutes.

  80. icon(trillbert arenas) Says:

    General Tso > any Chinese meat

    ***benefit of the doubt extended to my nig, BH…

  81. cOLD Says:

    ^ General Tso > any Chinese meat

    ^whoa,… lost 92 bricks

  82. I Fux Says:

    eskay Says:

    November 20th, 2007 at 3:03 pm
    FYI – all of these snipps are at least two minutes.

    ^^ ^ damn thats quite possibly almost impeccably hard of ‘Face to share that much

  83. green eyes Says:

    # Dem Says:
    November 20th, 2007 at 3:02 pm

    RF:A movie is not a good place for a first date..you cant really negotatiate sex while the movie is on..its like the date doesnt really start till after the movies..

    ^^
    What’s a date?

    ^ that brief first convo before you get naked

  84. KLO Says:

    eskay Says:

    November 20th, 2007 at 3:03 pm
    FYI – all of these snipps are at least two minutes.

    ^^^ yeah I notice that.

  85. nation Says:

    Beef Chow Mein, with no gay vegetables… > life itself

    especially if you consume it at the very late hours. with peanut butter dumplings.. i’m telling yall

  86. I Fux Says:

    I can say this: Dr. Dre is super buff [laughs]. You think I am buff, Dr. Dre is super buff. Since he became super buff, his beats became super buff and this dude’s vision for records became super buff (c) Bishop Lamont

    ^^^ayoooooo even though it sounds like something I would say

  87. BKScribe Says:

    # green eyes Says:
    November 20th, 2007 at 3:05 pm

    # Dem Says:
    November 20th, 2007 at 3:02 pm

    RF:A movie is not a good place for a first date..you cant really negotatiate sex while the movie is on..its like the date doesnt really start till after the movies..

    ^^
    What’s a date?

    ^ that brief first convo before you get naked

    ^sees greenys concept of a date.. *note to self… date greeny*

  88. State of Grace Says:

    I’m liking new Scarface. I won’t listen to the snippets because I hate that shit, but I know it’s bound to be good and means a new Face album is on the way. Good enough for me.

  89. el feces loco Says:

    CF:
    The best way to figure out if that new chick you just pulled is a whore…You go pick her up tell her yall goin out, then you pull into the parking lot of a motel, and park, just sit there for a minute not saying anything to her…If she ASKS “hey what are we doin here?” ..she’s a freak, thats when you smile at her and say “come on”.

    If instead she SAYS “Mofukka/nigga/bastard/ what the fuck you think we doing here.”..then she’s a freak but she would prefer if yall ate first..that’s when you say ” Oh naw Im waitin on my cousin to bring me some money here..before we go to dinner”

  90. eskay Says:

    >>General Tso > any Chinese meat

    a.yo.

    speaking of which, this kid I work with just came by my desk talking about “give up the goods or get laid”

  91. cMac Says:

    Lol @ green!

    Almond Chicken > general tso’s

  92. Big Homie Says:

    I Fux Says:

    November 20th, 2007 at 3:04 pm
    eskay Says:

    November 20th, 2007 at 3:03 pm
    FYI – all of these snipps are at least two minutes.

    ^^ ^ damn thats quite possibly almost impeccably hard of ‘Face to share that much

    ^ Yup considering theres 10 tracks. 20 minutes of previewing Made. Guess well let this snippet slide. I havent heard it yet, but I am pretty sure it is hard.

  93. State of Grace Says:

    2 min. snippets? Maybe I’ll take a listen then.

  94. nation Says:

    oooooh btw i went back to 53rd and 6th… got the Chicken & Rice… nothing amazing. it was good, but yeah, a bit spicy and the meat wasn’t amazing. i also got that gyro/shawarma (beef sandwich) again… man, that was amazing.

    and no i didn’t eat all that alone, but i fooled my brother out of his share of the sandwich

    VIIIIICCCTTOOOORRRYYYYY!!! (c) Johny Drama

  95. craptacular Says:

    landLORD Says:

    November 20th, 2007 at 2:39 pm
    … Tom Gist is the Harlem version of Brad Jordan …. so far …

    step away from the crack pipe and remove head from ass

  96. icon(trillbert arenas) Says:

    speaking of which, this kid I work with just came by my desk talking about “give up the goods or get laid”

    ***Fuggin’ Bol, lol….

  97. KLO Says:

    eskay Says:

    November 20th, 2007 at 3:06 pm
    >>General Tso > any Chinese meat

    a.yo.

    speaking of which, this kid I work with just came by my desk talking about “give up the goods or get laid”

    ^^^ No Homo??

  98. I Fux Says:

    *diddy bops super buffly hard around Nah headquarters*

  99. cMac Says:

    el feces loco Says:

    November 20th, 2007 at 3:06 pm
    CF:
    The best way to figure out if that new chick you just pulled is a whore…You go pick her up tell her yall goin out, then you pull into the parking lot of a motel, and park, just sit there for a minute not saying anything to her…If she ASKS “hey what are we doin here?” ..she’s a freak, thats when you smile at her and say “come on”.

    If instead she SAYS “Mofukka/nigga/bastard/ what the fuck you think we doing here.”..then she’s a freak but she would prefer if yall ate first..that’s when you say ” Oh naw Im waitin on my cousin to bring me some money here..before we go to dinner”
    _______-

    *dead on arrival*

  100. green eyes Says:

    lol@ bk

    nation.. whats a gay vegetable?

    eskay– did you slap the kid?

  101. Dem Says:

    that brief first convo before you get naked

    ^ Hm.. ok… so then what’s foreplay?

  102. I Fux Says:

    “give up the goods or get laid”

    ^^ eskay I stay droppin a light “pause” makes me feel super buff and anti-homo

    Mango Chicken > all chinese meats and poultry dishes

  103. icon(trillbert arenas) Says:

    Shrimp Egg Foo Yung, cooked correctly (i.e, Eddie Leonard’s or Yum’s)>>>any other shit on the Chinese Food menu….

  104. nation Says:

    >> give up the goods or get laid

    isn’t that synonymous… give up the goods and get laid

    sometimes people say suspect shit in public, and i get that lightbulb face going and no one knows wtf im grinning about. if a girl says it, i say “THAT’S WHAT SHE SAID” (c) The Office… but it’s like, they automatically answer: who said?

  105. cMac Says:

    fux….

    mango chicken is good BUT
    orange>mango

  106. Two-Times Says:

    Why doesnt’ Ghostface answer to Yayo…. he need to answer the questions about how Superb wrote Supreme Cliente…

    And i heard U-God had some choice words for Yayo… Has he lost his mind…Mazaradi will take one breath, and U-God will suffer a heart attack… U-God stay in your place..

  107. Mark Twain Fame Says:

    *comes out of lurking…more like working my ass off today*

    nice a preview of scarface’s album.

    sounds good.

    scarface > any other southern rapper except 3 Stacks.

  108. green eyes Says:

    # Dem Says:
    November 20th, 2007 at 3:09 pm

    that brief first convo before you get naked

    ^ Hm.. ok… so then what’s foreplay?

    ^ “psssssssst”

  109. KLO Says:

    Mango Chicken > all chinese meats and poultry dishes

    ^^^^ except for Sesame Chicken

  110. Dem Says:

    speaking of which, this kid I work with just came by my desk talking about “give up the goods or get laid”

    ^ you guys take equal opportunity employment to the next level… a gay retard? smh.

  111. el feces loco Says:

    # cMac Says:
    November 20th, 2007 at 3:02 pm

    Feces… You CAN however put thoughts of sex in her mind… Cause I know i was on one end of the last row getting dome while this 50 year old was on the other end getting dome. Both chicks were about 18

    ^^the mere fact that you are male and your named Cmac should already have established the fact that you want some pussy from her.
    ________________________

    What’s a date?

    See Greenies answer..however in some cases men use a date to cover up the fact that they just want the pussy..this is known as brownnosing ..which some men commonly refer to as “dating”

  112. I Fux Says:

    Two-Times Says:

    November 20th, 2007 at 3:10 pm
    Why doesnt’ Ghostface answer to Yayo…. he need to answer the questions about how Superb wrote Supreme Cliente…

    And i heard U-God had some choice words for Yayo… Has he lost his mind…Mazaradi will take one breath, and U-God will suffer a heart attack… U-God stay in your place..

    ^^ Get out of here 2x how can somebody write for Ghost, sheish and Yayo’s face will feel like Mase felt

  113. nation Says:

    >> nation.. whats a gay vegetable?

    anything green. nah, you know you’re whole opinion changes when you see shit behind closed doors. i was lurking late night, looking for the pisser… and i saw them open up a box of veggies… that shit was the dirtiest manoeuver i saw in my life… plus they don’t even taste good mixed in with the noodles + beef. i just say without vegetables and skip out on brocoli and those twelve different chinese lettuce leafs

  114. BKScribe Says:

    # green eyes Says:
    November 20th, 2007 at 3:11 pm

    # Dem Says:
    November 20th, 2007 at 3:09 pm

    that brief first convo before you get naked

    ^ Hm.. ok… so then what’s foreplay?

    ^ “psssssssst”

    *lightbulb goes off*
    *checks myspace comments*
    *overstands greenys intent*
    *books weekend trip to miami*

  115. G7 Says:

    snippets is runnin’ this rap shit

  116. Big Homie Says:

    ^^^^ except for Sesame Chicken

    ^ Oh shit..I forgot about Sesame Chicken. Kung Pao shrimp/chicen is off the chain as well

  117. I Fux Says:

    turkish gyro sandwich> the greek version, no my big fat greek wedding

  118. icon(trillbert arenas) Says:

    And i heard U-God had some choice words for Yayo… Has he lost his mind…Mazaradi will take one breath, and U-God will suffer a heart attack… U-God stay in your place..

    ***Damn, what, there’s a weedcarrier’s hierarchy, now? Anyways, I thought Yayo only attacked niggas who can’t grow moustaches, yet (none)…don’t get it fucked up, fam…Wu, even its lesser members>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>G-Unit….no shots fired, just truth spoken….

  119. nation Says:

    my bad for the long ass answer, but you asked… i get quite involved when it gets to putting people onto the finer things in life.

    green, would you like to get onto this?

    *writes a page long argument on why she really should*

  120. Two-Times Says:

    Get out of here 2x how can somebody write for Ghost, sheish and Yayo’s face will feel like Mase felt

    ^^ The whole Far Rock knows it, thats why… Even Stack Bundles rapped about it awhile ago… Check it if you don’t believe me…

  121. green eyes Says:

    # BKScribe Says:
    November 20th, 2007 at 3:12 pm

    # green eyes Says:
    November 20th, 2007 at 3:11 pm

    # Dem Says:
    November 20th, 2007 at 3:09 pm

    that brief first convo before you get naked

    ^ Hm.. ok… so then what’s foreplay?

    ^ “psssssssst”

    *lightbulb goes off*
    *checks myspace comments*
    *overstands greenys intent*
    *books weekend trip to miami*

    ^LMAO.. shhhhhhh

  122. el feces loco Says:

    # green eyes Says:
    November 20th, 2007 at 3:11 pm

    # Dem Says:
    November 20th, 2007 at 3:09 pm

    that brief first convo before you get naked

    ^ Hm.. ok… so then what’s foreplay?

    ^ “psssssssst”

    ^^^For me its “What’s your myspace page name?”

  123. cMac Says:

    I like older chicks and I like younger chicks. But girls the same age as me…feel as if they are on my level by default. Which is not always the case.

    Younger chicks are easy…as long as I don’t have to talk to them
    Older chicks aren’t that bad…cuz they already know what it is. While I might have to take an older girl out, she ain’t tryna be wifey before givin it up.

    IMHO

  124. Dem Says:

    “psssssssst”

    ^ *Columbian necktie’d*

  125. lo k Says:

    *hugs greena*

    *realizes foreplay might have been initiated*

    *sees room of doods mean muggin*

    *realizes it’s lunch time*

    *calls the deli, orders lunch*

  126. Two-Times Says:

    Don’t get me wrong, I”m a fan of Ghostface… you guys know this…

    but the facts are facts…

    and U-God should never utter the words, “I’m slap niggas..you know who i’m talking to…Yayo”

    that has nothing to do with music…he should stay in his place…. On the real, if he sneezed the wrong way, infront of Yayo, he would get laid out…

  127. I Fux Says:

    young chicks are impressed by the God and older chicks are also impressed by the Gods Youthfull desposition(sp) and jovial yet manly swagger

  128. cMac Says:

    Hicks you on Nahright??

  129. green eyes Says:

    # nation Says:
    November 20th, 2007 at 3:13 pm

    my bad for the long ass answer, but you asked… i get quite involved when it gets to putting people onto the finer things in life.

    green, would you like to get onto this?

    *writes a page long argument on why she really should*

    ^ onto your vegetable? one to the finer things in life? or are those two synonymous?

  130. G7 Says:

    *daps 2:32-3:17*

  131. I Fux Says:

    I like my chicks like a Mango thin top exterior easily peeled off and juicy interior easily to get off

  132. Big Homie Says:

    I piss swagger

  133. G7 Says:

    >>Why doesnt’ Ghostface answer to Yayo…. he need to answer the questions about how Superb wrote Supreme Cliente…

    And i heard U-God had some choice words for Yayo… Has he lost his mind…Mazaradi will take one breath, and U-God will suffer a heart attack… U-God stay in your place..

    ====
    lol, welcome back!

  134. el feces loco Says:

    SMH..I cant believe 2X bamboozled some cats into a Mazaradi Foxx/Ugod convo…that might be curtis jackson himself..

  135. el feces loco Says:

    # G7 Says:
    November 20th, 2007 at 3:18 pm

    *daps 2:32-3:17*

    ^^^pwahahaaha..lazy bastard

  136. icon(trillbert arenas) Says:

    I Fux Says:

    November 20th, 2007 at 3:18 pm
    I like my chicks like a Mango thin top exterior easily peeled off and juicy interior easily to get off

    ***Niggas don’t eat fruits/vegetables (c) Dave Chappelle, i.e., we have no idea what the fuck a mango is, son!!! j/k….

  137. green eyes Says:

    these snippets are banging.. still a tease though

  138. icon(trillbert arenas) Says:

    el feces loco Says:

    November 20th, 2007 at 3:21 pm
    # G7 Says:
    November 20th, 2007 at 3:18 pm

    *daps 2:32-3:17*

    ^^^pwahahaaha..lazy bastard

    ****LOL…I just got that (none)….funny…

  139. Mark Twain Fame Says:

    U-God > Yayo

    rather listen to a solo u-god album. plus yayo aint shit but a loud mouth co-signer, and never done shit either, for hip hop or whatnot.

    plus ghostface” wether superb wrote lyrics or not(prob not, and there are no facts except heresay and word of mouth), still one of the illest on the mic. plus you wanna talk ish on people who get lyrics form someone else or rappers who use ghostwriters…better check some of the bigger names in the game.

    *back to lurking…aka working hard (nohomoayopause)*

  140. Two-Times Says:

    If U-God want problems, tell him to go to Southside Queens… and see Mazaradi Fox…

    http://www.youtube.com/watch?v=W8vFwfNRwyk

    that’s how G-Unit roll, straight mobbin in…

  141. G7 Says:

    >>^^^pwahahaaha..lazy bastard

    ^lol, whudup feces? it’s just one of those days. not lazy, but too busy.

  142. I Fux Says:

    Well, I am just happy that when it came to my own project that he poured it on real thick. So I am not even mad. I am happy to be on the same team to receive the magic (c) Bishop Lamont

    ^^^^a lot of ayooooooo material in this

  143. BKScribe Says:

    mazi got the wolves… and yayo will body an infant for pissin without permission..

    G Unit

    50 sold more than kanye world wide

    HAHAHAHA!!

  144. Dem Says:

    welcome back 2x.

  145. icon(trillbert arenas) Says:

    green eyes Says:

    November 20th, 2007 at 3:23 pm
    these snippets are banging.. still a tease though

    ***Tease…banging…must….resist….innuendo….

  146. Big Homie Says:

    http://www.stuff.co.nz/4280814a4560.html

    Ok…our talk on Chinese food early brings me to a stop with this

  147. cMac Says:

    Big Homie Says:

    November 20th, 2007 at 3:19 pm
    I piss swagger
    _______-
    ha

  148. cOLD Says:

    two times the dude dead eye never acknowledged Stack?

  149. el feces loco Says:

    green eyes Says:
    November 20th, 2007 at 3:23 pm

    these snippets are banging.. still a tease though

    ^^^I banged my Ready To Die snippet tape for like a month..Album dropped I copped..I had a Gdep snippet tape too..made me cop the album ..snippet tapes/cd’s/etc still a great marketing tool.

  150. Two-Times Says:

    but the fact that Superb wrote for Ghost…

    I’m just talking about U-God saying how Yayo might get slapped?…. That’s what I’m talkin about… Is high sayin something like that?….

  151. I Fux Says:

    A Chinese cook reached for a packet of rat poison thinking it was flour when making rice dumplings, inadvertently killing himself and five others, state media said.

    ^^^^^godson across the dumpling……….

  152. G7 Says:

    U-God > Mazi Fox

  153. D. Billz Says:

    icon(trillbert arenas) Says:

    November 20th, 2007 at 3:10 pm
    Shrimp Egg Foo Yung, cooked correctly (i.e, Eddie Leonard’s or Yum’s)>>>any other shit on the Chinese Food menu….

    ^Chuuch.

  154. cOLD Says:

    Yayo got an assult pending, he aint doing yada

  155. icon(trillbert arenas) Says:

    ^^^I banged my Ready To Die snippet tape for like a month..Album dropped I copped..I had a Gdep snippet tape too..made me cop the album ..snippet tapes/cd’s/etc still a great marketing tool.

    ***Yezzur, i played that Hi-Tek/Talib “Reflection” snippet tape, like it was a regular retail, for like a full couple of weeks…

  156. Two-Times Says:

    Mazaradi Fox – Two Twelve Wit Me
    http://www.youtube.com/watch?v=nIbIBBIhjXs

    IF you don’t this song is a banger, you

    1. must be a hater, and/or related to eskay
    2. not like gangsta shit

    or than that you gotta admit this song is the shit…

  157. I Fux Says:

    firefox > Mazi fox

    lyricall onslaught > Mazi Fox

    snot > mazi fox

  158. Dem Says:

    A Chinese cook reached for a packet of rat poison thinking it was flour when making rice dumplings, inadvertently killing himself and five others, state media said.

    ^ Darwin Award

  159. G7 Says:

    >>but the fact that Superb wrote for Ghost…

    ^Superb wrote for Ghost and I wrote for Rae. A couple songs for Gza too.

  160. cOLD Says:

    smilez and southstar (c) land > Mazi Fox

    haphazardly shot > Mazirati Fox

  161. cMac Says:

    Chik Fil A for lunch….hmmmmm

  162. Two-Times Says:

    Dem…lol..What up my homie…U been good?

    Cold… Deadeye was cool Bynoe and some of the Riot squad…Stacks was just a rapper not heavy in the streets…He had no choice to be cool with Deadeye…

  163. landLORD Says:

    craptacular Says:

    November 20th, 2007 at 3:08 pm
    landLORD Says:

    November 20th, 2007 at 2:39 pm
    … Tom Gist is the Harlem version of Brad Jordan …. so far …

    step away from the crack pipe and remove head from ass

    ———————–

    … says a person who fondly refers to his/her own self, with a shitty screen-name …

  164. green eyes Says:

    ^^^I banged my Ready To Die snippet tape for like a month..Album dropped I copped..I had a Gdep snippet tape too..made me cop the album ..snippet tapes/cd’s/etc still a great marketing tool.

    ^ not saying it isnt.. its just a tease. whens he album dropping?

  165. Big Homie Says:

    My whole thing is what the hell was rat poison doing there in the first place. I knew them chicken wings looked bigger at those spots then a place say…Popyes

  166. icon(trillbert arenas) Says:

    However, in today’s marketplace, snippets ain’t cuttin it (get it? cuttin it? snippets? I’m here all week, folks)….m’fukkas want the full retail joint—in fact, a lot of niggas get aggy if they get a d/l in the wrong format…

  167. Ali Says:

    Two-Times Says:

    November 20th, 2007 at 3:28 pm
    Mazaradi Fox – Two Twelve Wit Me
    http://www.youtube.com/watch?v=nIbIBBIhjXs

    IF you don’t this song is a banger, you

    1. must be a hater, and/or related to eskay
    2. not like gangsta shit

    or than that you gotta admit this song is the shit…

    ^^
    Why’s he wearing the same skittles looking outfit as Pharrell?

    So gangsta…

  168. green eyes Says:

    # icon(trillbert arenas) Says:
    November 20th, 2007 at 3:31 pm

    However, in today’s marketplace, snippets ain’t cuttin it (get it? cuttin it? snippets? I’m here all week, folks)….m’fukkas want the full retail joint—in fact, a lot of niggas get aggy if they get a d/l in the wrong format…

    ^ fuck.. i do still owe you all a good big boi copy….

  169. el feces loco Says:

    I Fux Says:
    November 20th, 2007 at 3:27 pm

    A Chinese cook reached for a packet of rat poison thinking it was flour when making rice dumplings, inadvertently killing himself and five others, state media said.

    ^^So how would you use this in a Nahright sentence depicting self etherization?

    he cooked for himself? Nah

    go wok yourself?..nah

    “He cooked a whole pot of rice dumplings for yall”..nah

    *discards this whole story and self ethering analogies*

  170. cOLD Says:

    My whole thing is what the hell was rat poison doing there in the first place. I knew them chicken wings looked bigger at those spots then a place say…Popyes

    ^thats your manz an em.

  171. State of Grace Says:

    chicken pox > Mazi Fox

    Seeing a girl get kicked in the box > Mazi Fox

  172. G7 Says:

    >>firefox > Mazi fox

    ^co-sign

  173. Two-Times Says:

    ^^
    Why’s he wearing the same skittles looking outfit as Pharrell?

    So gangsta…

    ^^^^ Mazi wearin RED…

  174. I Fux Says:

    Big Homie Says:

    November 20th, 2007 at 3:31 pm
    My whole thing is what the hell was rat poison doing there in the first place. I knew them chicken wings looked bigger at those spots then a place say…Popyes

    ^^ the article said that not only did dude run a chinese restaurant but also had a side business selling rat poison, every day Im hustlinnnnnnnnnnn

  175. green eyes Says:

    # Big Homie Says:
    November 20th, 2007 at 3:31 pm

    My whole thing is what the hell was rat poison doing there in the first place. I knew them chicken wings looked bigger at those spots then a place say…Popyes

    ^ *loses appetitive *

  176. cMac Says:

    ^^

    lol cold

  177. landLORD Says:

    G7 Says:

    November 20th, 2007 at 3:30 pm
    >>but the fact that Superb wrote for Ghost…

    ^Superb wrote for Ghost and I wrote for Rae. A couple songs for Gza too.

    ——————-

    … Lord Superb was a beast on that “Killer Bees: The Sting” cd …

  178. icon(trillbert arenas) Says:

    ^ fuck.. i do still owe you all a good big boi copy….

    ***LOL, that’s not even what I was thinking about, bay..> I was referring to when AG came out (early street release, lol), and niggas was heated that Ignorant Shit wasn’t on the d/l version…

  179. el feces loco Says:

    # icon(trillbert arenas) Says:
    November 20th, 2007 at 3:31 pm

    However, in today’s marketplace, snippets ain’t cuttin it (get it? cuttin it? snippets? I’m here all week, folks)….m’fukkas want the full retail joint—in fact, a lot of niggas get aggy if they get a d/l in the wrong format…

    ^^Yea but a snippet is like finger fuckin a chick..if you like what you feel/smell..you’ll hang around for the real sex. If not..you’ll just walk away with a stink finger.

  180. lo k Says:

    LF: do any of y’all know anything about investing in precious metals?

  181. green eyes Says:

    new post

  182. dockevoc Says:

    FIRE!

  183. anto Says:

    Face looks like he takin a dump in that picture.

Leave a Reply