займ с плохой кредитной историей онлайн

The Blue Skirt Treatment

It’s kind of a slow news day, so here’s a picture of Snoop in a kilt. Taken at last night’s MTV Europe Awards in Munich.

And here’s his new single: Snoop Dogg – Sexual Eruption 


AddThis Social Bookmark Button

104 Responses to “The Blue Skirt Treatment”

  1. D. Billz Says:

    DAYUM

  2. D. Billz Says:

    You tried.

  3. Jamz Says:

    Snoop = A Scottish looking geto pimp

  4. el feces loco Says:

    the denominator

  5. Jamz Says:

    No ass atall up in that pic.

  6. Phuque Says:

    lmao @ Boosie getting repeatedly ethered…..then actin’ like he was just playin’.

    “….Them was jokes….I was foolin’ ya’ll…” (c) Ice Pick

  7. Jamz Says:

    Whaddup Feces..

  8. D. Billz Says:

    Boosie says:

    So people are getting mad and aggy (c) billz…..

    ^Did I call it or what? [See: my post @ 11:59] Lol. You know you’ve ran outta material when…

  9. spotrusherz Says:

    slow day or not, this was definitely worth posting, dawg.
    did snoop fall into a pot of swagger when he was a kid or how does he pull off all that shit…?

  10. Da PartyStarter Says:

    November 2nd, 2007 at 12:24 pm
    landLORD Says:

    November 2nd, 2007 at 12:12 pm
    Da PartyStarter Says:

    November 2nd, 2007 at 12:06 pm
    “Let that bitch breath…”

    ———————

    … JayZ is firing subliminal shots at Little Homie when he says that …
    _____________________________________________

    “…Friends wanna be enemies, enemies wanna be friends….”
    Nas takin’ shots at Big Homie

    —————————————

    Snitches moms so fat when she got on the scale it said “to be continued”

    CMac’s moms so fat, she sat on a rainbow and skittles popped out.

    Phuque’s mom so fat, when she wore high heels she struck oil…

  11. tyrone biggums Says:

    landLORD Says:
    November 2nd, 2007 at 12:20 pm
    … its been about a couple weeks now … what’s the early verdict on the American Gangster lp ? …

    ….it’s still the one and only album i have currently sitting in my rotation…..my favorite song changes about 6 times throughout the album…..theres still only like 4 songs i skip…..it’s too early to tell but while i don’t think this album will be considered a classic, it’s not all that far off…and honestly it’s just great to hear such good music being released to the masses…..

  12. Soul Clapper Says:

    With the Boom! Ping! Ping! Listen to the ill shit that I bring-bring!

  13. Da PartyStarter Says:

    Da PartyStarter Says:

    November 2nd, 2007 at 12:27 pm
    landLORD Says:

    November 2nd, 2007 at 12:20 pm
    … its been about a couple weeks now … what’s the early verdict on the American Gangster lp ? …
    ^^^^^^^^^^^^^
    It’s in Jay’s top 5 albums..
    I’m diggin’ it.

  14. el feces loco Says:

    ..this nigga got the “I’m chillin wid DPG” pose..with a bunch of Soggy Angels

  15. D. Billz Says:

    Phuque Says:

    November 2nd, 2007 at 12:26 pm
    lmao @ Boosie getting repeatedly ethered…..then actin’ like he was just playin’.

    “….Them was jokes….I was foolin’ ya’ll…” (c) Ice Pick

    ^Yall gotta watch ninjas who indulge too much in their e-life. I bet his disability check that when he’s not signed on, he in the crib beatin’ off to Hall&Oates records.

  16. Absent Says:

    dope chucks though

  17. electrogremlinCS88 Says:

    el feces loco Says:

    November 2nd, 2007 at 12:29 pm
    ..this nigga got the “I’m chillin wid DPG” pose..with a bunch of Soggy Angels

    ^^^
    *88 TRADEMARKS “Soggy Angels*

    (send Loco Box of Cohibas)

  18. el feces loco Says:

    Jamz ..what it do homie?

  19. 456 Says:

    *88 TRADEMARKS “Soggy Angels*

    (send Loco Box of Cohibas)

    ^LOL. gettin your diddy on…

  20. Phuque Says:

    DPS:

    >>Phuque’s mom so fat, when she wore high heels she struck oil…

    ^^^

    If this means my momma is so fat that I’m rich, then I’m wit it.

    *daps*

  21. catch22 Says:

    Snitches moms so fat when she got on the scale it said “to be continued”

    CMac’s moms so fat, she sat on a rainbow and skittles popped out.

    Phuque’s mom so fat, when she wore high heels she struck oil…

    ^^
    why did you post that shit twice? it wasnt funny the first time i heard it either…in 1993

  22. spotrusherz Says:

    aight i’m outtie, folks… bout to light up some broccoli
    paz

  23. Rey Says:

    lol @ cMac.. VOTE FOR HOOTS, BITCH!

    ~~~~~~~

    @ Catch 22– I know, I know.. your tax dollars are going to me. I’m sure you’d rather them go to (yet another) 50 Cent-modeled Dildo. We all have sacrifices to make, C-22.

    ~~~~~

    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:23 pm
    What up Rey?

    What was Scrubs like last night, I’m going to catch it tonight(no spoilers)

    ^^^

    Good episode, homey. Kim goes into labor.

  24. Da PartyStarter Says:

    Snoop’s new group:

    McSnoop and the Second String

  25. catch22 Says:

    50 Cent-modeled Dildo.
    ^^

    wasn’t there a video of him online waving a dildo around or some shit? (n/h) he lost.

  26. Phuque Says:

    # Da PartyStarter Says:
    November 2nd, 2007 at 12:34 pm

    Snoop’s new group:

    McSnoop and the Second String

    ^^

    I’d smash every single oneadem bitches.

    Twice.

  27. DA HOOD BRUCE Says:

    el feces loco Says:

    November 2nd, 2007 at 12:29 pm
    ..this nigga got the “I’m chillin wid DPG” pose..with a bunch of Soggy Angels

    ^^^
    *88 TRADEMARKS “Soggy Angels*

    (send Loco Box of Cohibas)

    ^^^^
    and a hew- hef robe

  28. Rey Says:

    *daps EG88*

    lol @ “It’s kind of a slow news day, so here’s a picture of Snoop in a kilt.” That’s hilarity right there. YO BUSTA, how do you feel about Snoop rocking a kilt when he’s not at a family party, eating steak, or fighting the english? (also: I tell my real-world peeps that quote all the time, it still cracks me up)

    ~~~~

    spotrusherz Says:

    November 2nd, 2007 at 12:28 pm
    slow day or not, this was definitely worth posting, dawg.
    did snoop fall into a pot of swagger when he was a kid or how does he pull off all that shit…?

    ^^^

    LOL.. Baby Snoop fell into a well of swagger, and we’re all better off for it.

  29. el feces loco Says:

    (send Loco Box of Cohibas)

    *HITS UP MAILBOX*

    *throws out all the bills(no shots)*

    *opens up package marked “Cohiba”*

    *rolls a blunt in cohiba wraps..dislikes aroma*

    *rewraps package and marks RETURN TO SENDER..with a note that reads “Next time send me a 50 box of dutchies my nigga*

  30. DA HOOD BRUCE Says:

    snoop iz da only rapper how can gettaway wit dat!!

  31. Rey Says:

    @ Catch.. yeah man, Es posted a link here.. He was very happy to be holding up them rubber dongers.

    Nooooooo Homo

  32. G7 Says:

    anyone of them chicks in the pic could get the bagpipe

  33. Busta Cracka The English Smacka Says:

    LOL @ Snoop rocking the kilt, Scotland bitches…

  34. Des Says:

    Really slowww news day
    t pain got locked up…
    Dog is a racist

    idk..

    as aforementioned….slow news day

  35. Da PartyStarter Says:

    November 2nd, 2007 at 12:35 pm
    # Da PartyStarter Says:
    November 2nd, 2007 at 12:34 pm

    Snoop’s new group:

    McSnoop and the Second String

    ^^

    I’d smash every single oneadem bitches.

    Twice.

    _________________

    I need a bit more thickness. Yes, they have pretty faces but they’re built like pre-pubecent girls… I like grown assed women.
    Fuck slim fast….

  36. Busta Cracka The English Smacka Says:

    Your mama so fat when I tell her to haul ass, she gotta make two trips.

  37. DA HOOD BRUCE Says:

    *rewraps package and marks RETURN TO SENDER..with a note that reads “Next time send me a 50 box of dutchies my nigga*

    ^^^^
    vanilla dutches and an oz of piff & sour dee
    ya dig

  38. Soul Clapper Says:

    anyone of them chicks in the pic could get the bagpipe

    ^ LOL

    He was very happy to be holding up them rubber dongers.

    ^ LOL and SMH

  39. catch22 Says:

    I’d smash every single oneadem bitches.

    ^^
    the finest one is the one in the background with her face half covered by flat ass #4

  40. Busta Cracka The English Smacka Says:

    Your mama is so fat her fave food is seconds.

  41. Rey Says:

    “Da Hood Bruce”? So when Bruce’s mom gets a better job is he gonna be “Da Suburb Bruce”?

    lol @ Busta

  42. landLORD Says:

    soul clapper said

    Better than KC. Not as good as Black Album. imho.

    ———————

    … cosign … his lyricism has stepped back up from his lackluster effort on KC, but strangely, for the first time since Life and Times of S.Carter, i feel like the beat selection is average (except for AG, SWEET, I KNOW and FALLIN) …

  43. Busta Cracka The English Smacka Says:

    Your mama so fat she’s once, twice, three times a lady. (c) Mr Ritchie

  44. Soul Clapper Says:

    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:37 pm
    LOL @ Snoop rocking the kilt, Scotland Rubber Dongers bitches…

  45. el feces loco Says:

    DA HOOD BRUCE Says:
    November 2nd, 2007 at 12:38 pm

    *rewraps package and marks RETURN TO SENDER..with a note that reads “Next time send me a 50 box of dutchies my nigga*

    ^^^^
    vanilla dutches and an oz of piff & regular weedsour dee
    ya dig

    I dont smoke name brand weed or new technology weed..if my pops aint smoked it..neither am i.

  46. catch22 Says:

    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:38 pm
    Your mama so fat when I tell her to haul ass, she gotta make two trips.

    ^^

    lets retire these mama jokes and come up with ones we havent run thru.
    (much like your mom)

  47. DA HOOD BRUCE Says:

    da chick bikini`s r flags of their race!!!
    how crazy iz that( jay-z @ da end of da blackalbum)

  48. G7 Says:

    lol @ busta’s lionel richie reference

  49. landLORD Says:

    … snoop needs more sisters … them broads like like runaways …

  50. DA HOOD BRUCE Says:

    “Da Hood Bruce”? So when Bruce’s mom gets a better job is he gonna be “Da Suburb Bruce”?

    lol @ Busta

    ^^^^
    yesur, from gunshots to crickets

  51. landLORD Says:

    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:40 pm
    Your mama so fat she’s once, twice, three times a lady. (c) Mr Ritchie

    —————–

    … that’s hilarious to me …

  52. cMac Says:

    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:40 pm
    Your mama so fat she’s once, twice, three times a lady. (c) Mr Ritchie
    __________-

    lol

    yo momma was a stunt double in the movie Shallow Hal…and not the skinny bitch

  53. Rey Says:

    Soul Clapper Says:

    November 2nd, 2007 at 12:40 pm
    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:37 pm
    LOL @ Snoop rocking the kilt, Scotland Rubber Dongers bitches…

    ^^^

    I can’t cosign shots against Busta, but seeing “Rubber Dongers” there made me laugh. Nooooo Homo.

  54. catch22 Says:

    DA HOOD BRUCE Says:

    November 2nd, 2007 at 12:41 pm
    da chick bikini`s r flags of their race!!!
    how crazy iz that( jay-z @ da end of da blackalbum)

    ^^
    give this man the cpt. obvious cape

  55. el feces loco Says:

    Booahahaha @ Curtis ..what a fucktard..Nigga made Banks carry his bags

  56. D. Billz Says:

    lmao @ the cpt. obvious cape

  57. Rey Says:

    @ DHB– No shots fired dunny, I had to.

  58. DA HOOD BRUCE Says:

    DA HOOD BRUCE Says:

    November 2nd, 2007 at 12:41 pm
    da chick bikini`s r flags of their race!!!
    how crazy iz that( jay-z @ da end of da blackalbum)

    ^^
    give this man the cpt. obvious cape

    ^^
    not all knives r SHARP AS DEY SEEM

  59. Da PartyStarter Says:

    cMac Says:

    November 2nd, 2007 at 12:44 pm
    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:40 pm
    Your mama so fat she’s once, twice, three times a lady. (c) Mr Ritchie
    __________-

    lol

    yo momma was a stunt double in the movie Shallow Hal…and not the skinny bitch

    ^^^^^^^^^^^^
    LOL…

  60. cMac Says:

    catch 22 moms was a back-up dancer for Monique when she did that bootylicious dance

    uh-oh-uh-oh oh NO no!

    ol’ miss kool-aid man lookin heffa

  61. el feces loco Says:

    TMZ has learned that porntrepreneur Jax, Owner of SugarDVD.com, has vowed to purchase 250,000 of Fitty’s discs to boost his sales and put him in the lead. 50 had vowed to leave the rap game if Kanye’s sales were higher than his. Jax is asking a small favor in return for his prodigious purchase: that 50 wear a SugarDVD t-shirt for one year.

    And there’s another catch — he has to wear it in all situations. “We’ll even make him a pair of SugarDVD footy pajamas.

    *Sea Floor*

  62. catch22 Says:

    catch 22 moms was a back-up dancer for Monique when she did that bootylicious dance

    ^^
    there is nothing bootylicious about monique.
    cottagecheeselicious

  63. Soul Clapper Says:

    i feel like the beat selection is average (except for AG, SWEET, I KNOW and FALLIN)

    ———————————————————————————-

    Absolutely.

    Name a classic album where the beats were average or even shitty. I know Jay and Nas are emcees, but you need to pick the right beats to have a classic album. Illmatic had classic beats, RD had classic beats, Blueprint had classic beats, Cuban Linx had classic beats… you get the picture.

  64. cMac Says:

    gotta go to lunch….

    *out*

  65. DA HOOD BRUCE Says:

    # el feces loco Says:
    November 2nd, 2007 at 12:44 pm

    Booahahaha @ Curtis ..what a fucktard..Nigga made Banks carry his bags

    ^^^
    he went from da boy wounder 2 da bag boy
    dats what happens if u can`t go plat on da unit

  66. Phuque Says:

    Busta Cracka The English Smacka Says:

    November 2nd, 2007 at 12:40 pm
    Your mama so fat she’s once, twice, three times a lady. (c) Mr Ritchie

    ^^^^

    That was so corny it was funny…

  67. Rey Says:

    catch22 Says:

    November 2nd, 2007 at 12:47 pm
    catch 22 moms was a back-up dancer for Monique when she did that bootylicious dance

    ^^
    there is nothing bootylicious about monique.
    cottagecheeselicious

    ^^^

    Ewwwww… I said the same thing about Phuque’s mom. I mean, I still hit it, but..

  68. DA HOOD BRUCE Says:

    # D. Billz Says:
    November 2nd, 2007 at 12:44 pm

    lmao @ the cpt. obvious cape

    ^^^
    yeah me 2

  69. Phuque Says:

    # Rey Says:
    November 2nd, 2007 at 12:52 pm

    catch22 Says:

    November 2nd, 2007 at 12:47 pm
    catch 22 moms was a back-up dancer for Monique when she did that bootylicious dance

    ^^
    there is nothing bootylicious about monique.
    cottagecheeselicious

    ^^^

    Ewwwww… I said the same thing about Phuque’s mom. I mean, I still hit it, but..

    ^^^

    Then you lost.

    *adjusts scoreboard accordingly*

  70. DA HOOD BRUCE Says:

    there is nothing bootylicious about monique.
    cottagecheeselicious

    ^^^

    Ewwwww… I said the same thing about Phuque’s mom. I mean, I still hit it, but..

    ^^^^
    u hit sumthing like dat u must of took a hit of dat blue magic

  71. D. Billz Says:

    DA HOOD BRUCE Says:

    November 2nd, 2007 at 12:52 pm
    # D. Billz Says:
    November 2nd, 2007 at 12:44 pm

    lmao @ the cpt. obvious cape

    ^^^
    yeah me 2

    ^Speakin’ of which, I’m still waitin’ on that new Re-Up. WGI4C Vol. 3. Glad they inked that new deal.

  72. Mark Twain Fame Says:

    hell naw to this pic…jsut poppin back in to say whut up peeps and yes I do have another new post, I’m on a roll!, check out the blog, click the blue name…cause you weant to I know you do…do like Nike.

  73. D. Billz Says:

    Rey… What it is?

  74. Rey Says:

    So Phuque goes:

    Then you lost.

    *adjusts scoreboard accordingly*

    ^^^

    Son of a bitch.

  75. Busta Cracka The English Smacka Says:

    Your mama so fat her her Passport photo says ‘Picture is continued overleaf’…

    YOUR MUM IS SO FAT THAT WHEN SHE WORE A T-SHIRT SAYING AA, PEOPLE THOUGHT SHE STOOD FOR AMERICAN AIRLINES..

    Step away from the Scottish comments bitches..

  76. Busta Cracka The English Smacka Says:

    Any way dudes home time, i’m away to get drunk, have a good weekend…

    Peace..

  77. Rey Says:

    What up Mayor Billz? How’s tricks in Baltimore?

  78. Mark Twain Fame Says:

    off to lunch…lata.

  79. Rey Says:

    Peace out, Busta! Raise a pint for me!

  80. DA HOOD BRUCE Says:

    yall b safe papa johns buzzin my bell
    im like a ninja turtle 4 da pizza

  81. It'smesnitches Says:

    Catch22 moms is so fat in elementary her nick name was second grade

  82. Rey Says:

    lol @ DHB.. Wooorrrrrd.

    LOL @ Snitchy.. Point!

  83. Phuque Says:

    # It’smesnitches Says:
    November 2nd, 2007 at 1:01 pm

    Catch22 moms is so fat in elementary her nick name was second grade

    ^^^

    LMAO…

    Boosie & gentlemen, you have just witnessed itsmesnitches say the funniest thing he will ever say in his life.

    Yup…it’s all downhill from there.

  84. DA HOOD BRUCE Says:

    Catch22 moms is so fat in elementary her nick name was second grade

    ^^^
    wait dat stop my hole train of thought

  85. Da PartyStarter Says:

    It’smesnitches Says:

    November 2nd, 2007 at 1:01 pm
    Catch22 moms is so fat in elementary her nick name was second grade
    ________________
    LMAO!!

  86. D. Billz Says:

    Rey Says:

    November 2nd, 2007 at 12:56 pm
    What up Mayor Billz? How’s tricks in Baltimore?

    ^I don’t know, gotta ask the local kids. Other than that, I’m good. Bout to hit the streets in a few. It looks like a beautiful day.

  87. Da PartyStarter Says:

    Boosie & gentlemen, you have just witnessed itsmesnitches say the funniest thing he will ever say in his life.

    ^^^^^
    Cut you like a Ginsu (c) D.J. Scratch

  88. D. Billz Says:

    MTF… What it is?

  89. Big Homie Says:

    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?

  90. Rey Says:

    @ Billz– Yeppers.. Must be clear skies over the East Coast, cuz it’s beautiful (if not a bit chilly) on LI.

  91. D. Billz Says:

    Big Homie Says:

    November 2nd, 2007 at 1:08 pm
    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?

    ^Um, just put in your back pocket. Especially if just’s a fifth.

  92. Rey Says:

    Big Homie Says:

    November 2nd, 2007 at 1:08 pm
    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?

    ^^^

    Sleeve of a coat, unless it’s like cans of beer, then pockets (no nr reg) are good.

  93. Phuque Says:

    # Big Homie Says:
    November 2nd, 2007 at 1:08 pm

    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?

    ^^^

    In your stomach (nh)

  94. cMac Says:

    # Big Homie Says:
    November 2nd, 2007 at 1:08 pm

    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?
    _______-

    in a flask

  95. Da PartyStarter Says:

    Big Homie Says:

    November 2nd, 2007 at 1:08 pm
    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?

    ^^^^^^^^^^^
    Under Phuques’ mom’s belly flap….

  96. Big Homie Says:

    Going with my boy and a few chicks. Want to bring a big bottle of Barcardi though so we can all just sip it. Thinking of put the joint in my bag and wear it. Just dont know if they would search me with a bookbag on

  97. cMac Says:

    ^Um, just put in your back pocket. Especially if just’s a fifth.
    ______-

    yeah that too…. a fifth is shaped like a flask

    I’ve been to 2 movie theaters that serve alcohol

  98. cMac Says:

    lol @ 2nd grade

  99. cMac Says:

    Phuque’s mom used to have a part time job as the White Shade Tree (c) Jena, Louisiana

  100. GlacierDon Says:

    Even if it’s “just” a Kilt, Snoop still look crazy in it. What…….it’s cool ’cause his colors match?! LOL That’s how ah bitch think.

  101. Paperstacker Says:

    i feel like the beat selection is average

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ain’t that the truth. In comparison to his older albums the beat selection on AG is dissapointing save for the stand out tracks. Beats do make up a big part of an album. Classic albums are never void of great beats. So far Fallin, Ignorant Shit, and I know have great production.

  102. $***M-ROC***$ Says:

    Big Homie Says:

    November 2nd, 2007 at 1:08 pm
    What is the best way to sneak alcohol in a movie theater?

    ^^^^^^^^^^^
    Under Phuques’ mom’s belly flap….

    ^^^
    *earth’s core*

  103. MrWillDoIt Says:

    Is it me, or does Snoop look like he has a prosthetic leg?

    Lukie baby!

  104. peach Says:

    Wus up yall have yall heard of Fidel Castro out of Orlando Florida? Let me know !

Leave a Reply