Video: Jay-Z – American Gangster Ad

I think they filmed the Roc Boys video at 40/40 yesterday.

Related: Jay-Z: The Real Return Of The King


AddThis Social Bookmark Button

35 Responses to “Video: Jay-Z – American Gangster Ad”

  1. Nica Says:

    1st

  2. Nica Says:

    2nd

  3. Nica Says:

    3rd BYYYYYYYAAAAHHHHHHH

  4. cOLD Says:

    ha

  5. D. Billz Says:

    No Ransom diss?

  6. plug Says:

    I still cant get it on cd!!!! each song shows up as 55 minutes long. my computer teacher lost…

  7. p-dolo Says:

    when are those last two tracks gonna leak!!!?? damn. anyone see ignorant shit or party life?

  8. cOLD Says:

    say hello is reminiscent of that AZ joint from mobstyle

    nahright.com/2006/07/17/vintage-video-mob-style/

  9. Rob Says:

    It’s a dope joint.

  10. cOLD Says:

    lol jackin threesix mafia flow for the hook. smh.

  11. Temp Agency Says:

    awww boy…i hate this moderation shit….

    heres the american gangster movie in full!! remove the spaces

  12. D. Billz Says:

    plug Says:

    October 27th, 2007 at 10:45 am
    I still cant get it on cd!!!! each song shows up as 55 minutes long. my computer teacher lost…

    ^That makes me, you, and Land.

  13. eskay Says:

    >>I still cant get it on cd!!!! each song shows up as 55 minutes long. my computer teacher lost…

    that happened to me too, but the songs played and I made a CD no problem.

  14. eskay Says:

    >>heres the american gangster movie in full!! remove the spaces

    yo, come on homey, why you violating?

  15. Temp Agency Says:

    its the information age i guess…. :(

    ive seen so many shit leaked on here…u need a plumber..

    lol @ hov 2-wayin eskay and tearing em a new asshole.

    smh….RIAA won

  16. cmac Says:

    whatup

    clickthe link

  17. eskay Says:

    chill doggie, no retail albums and no movies.

  18. cmac Says:

    ….and no homo too

  19. plug Says:

    eskay Says:

    October 27th, 2007 at 11:01 am
    >>I still cant get it on cd!!!! each song shows up as 55 minutes long. my computer teacher lost…
    ——
    that happened to me too, but the songs played and I made a CD no problem.

    —————
    how you do it?

    I deleted it and I’m bout to start clean over

  20. MaxPower Says:

    yo wtf fam? no budden / ransom beef 2day?

    THE REAL IS BACK!!!!!!!!! HOVA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i aint bumpin no AG til nov 6th!

  21. NILS Says:

    American Gangster is doooope

  22. borngod malik allah aka 97ma on myspace Says:

    peace,,,
    they throwing up their masonic shit and u fools dont even get it. fuck this dudes . they down wit the boulie(black masonic order)if yall aint know b.u.t yall so blinded by irrelevant shit this slip in right under u dumb niggas nose. the sad shit is that its 2007 and yall still waiting on a mystery god. 85 er bastards

  23. Temp Agency Says:

    american gangster the movie is type whack…all hype..

    jayz being inspired by a movie…someone needs to ether him…

    where cam at? thats my son

  24. Blitzpro Says:

    I think they filmed the Roc Boys video at 40/40 yesterday.

    ^I seen the Rolls Royce parked & camera lights out front of 40/40 yesterday going home from work & said to myself this must be for Roc Boys. If it wasn’t raining I probably would have stayed around.

  25. pova Says:

    big brother aint let little brother thru the door. lol

  26. Tray Says:

    It sounds good in the articles but the album sucks aside from Ignorant Shit/Nas’s verse on Success. Basically, anything that Jay actually recorded in the past year is what’s wrong with this album.

  27. Exclusive News!: Jay-Z had an All-Star Studded Music Video Shoot for Follow-Up Single “Roc Boys” « The BoomBox NYC Says:

    […] **EDIT: The video shoot was held at 40/40 where its spot recently was thrown a case against them by pregnant woman. […]

  28. Modi Says:

    mayne. this shit looks crazy. so does the album and the movie in dvd quality that’s on my blog tho. go get it. yzr.

  29. mike Says:

    I just watched the movie American gangster. What a fucking long movie lol. But it was hot

  30. lboog Says:

    roc boyz video shoot was cancelled at 4040 yesterday last minute damnnn was planning on gettin there a lil early..

  31. humpf Says:

    all i want is a timbo jay album. gangsters cool but party jigga is what i want. shit.
    talking bout girls and being happy drunk… who’s with me

  32. william hart Says:

    american gangster movie is the shit except that frank lucas is a snitch get the full dvd verison of the chain

  33. DA HOOD BRUCE Says:

    Diamonds up high

    Heeeeeee`ssssss backkkkkkk

  34. JP chick Says:

    they did shoot the video at 40/40 Friday night

  35. demarcus Says:

    yea i was there, it was actually crazy. jay is a beast. so is wayne. i don’t know if that hello brooklyn track makes any sense tho.

Leave a Reply