займ с плохой кредитной историей онлайн

Beanie Sigel – Back Up

Beanie Sigel – Back Up [DJ]

From some mixtape DJ who actually managed to get it before the internet, and brags about it.

via Wes 


AddThis Social Bookmark Button

263 Responses to “Beanie Sigel – Back Up”

  1. 911 Says:

    mac…hope its as good as the last joint

  2. cOLD Says:

    2 movies to go

    I give Vacancy a 7 out of 10

  3. Digital scales Says:

    heard it…beanie has a good album..

  4. $***M-ROC***$ Says:

    “back up”….on peedi’s dick?

    ayo.

  5. I Fux Says:

    yeah, man you mad late. that shit is so 5 threads ago.

    ^^ ^Well my question was that fucking idiot sitting next to you, is that your Co-D or something or is that the dude that was feeling all aggy about Billy Sunday’s Comments? ………I saw that dude doing some fucking show about top 20 GOAT rappers and he was a fucking clown literally

  6. snort_snortCrazy88since88 Says:

    That nigga got on the first Timberland hoodie.

  7. cMac Says:

    7

  8. I Fux Says:

    Beans Altima hybrid driving lookin ass nigga

  9. thoreauly77 Says:

    this shit goes. whats up with all the anti-gay shit though? why dont these guys realize that when they do that it makes them seem crazy jailhouse suspect.

  10. I Fux Says:

    http://www.xxlmag.com/online/?p=14560

    ^^ Did you guys take a look at this watch, sheesh I love the Souths ability to go Grandiose and just plain over the top with there style[||]

  11. cMac Says:

    Beans need to stop takin them myspace self portaits

  12. I Fux Says:

    Beans Been Gay

    ^^ New Kanye Diss track directed at Beans

  13. thoreauly77 Says:

    i wouldnt mind having a 07 altima. nicer than my 97 max yo!

  14. Babydoll Says:

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 4:38 pm
    http://www.xxlmag.com/online/?p=14560

    ^^ Did you guys take a look at this watch, sheesh I love the Souths ability to go Grandiose and just plain over the top with there style[||]

    *wipe me down* (none)

  15. snort_snortCrazy88since88 Says:

    cMac Says:

    October 8th, 2007 at 4:38 pm
    Beans need to stop takin them myspace self portaits

    ^^^
    pEEDI took that…
    See: http://www.youtube.com/watch?v=-gcpR8yZdn8

  16. I Fux Says:

    Eskay sort of looks like Karl Kani

  17. thoreauly77 Says:

    that watch looks like a goddamn satellite. and not in a good way.

  18. cMac Says:

    crazy…i’m at work, can’t look now.

  19. P o v a Says:

    shit hot.the dynasty yall all die.

  20. cMac Says:

    that watch looks like the early 90’s backyard sattelite, not the rooftop sattelite.

  21. I Fux Says:

    “It’s one of my top motivators when someone tells me in the club, ‘Nigga, you the next ’Pac,’” he says. “I idol ’Pac… When they tell me that shit, I go home and get focused.”

    ^^^ GTFOH

  22. Shanti Says:

    Next Up: Lil’ Boosie

    Words:Brian Miller

    GOT A TOWEL?

    ^^^ayoooooooooooooooooooo

  23. S.S.BlockBurner Says:

    Whuddup nah! babydoll u know what it is

  24. 911 Says:

    smh.

    1

  25. thoreauly77 Says:

    that watch looks like the satellite from that alien movie with jodie foster.

  26. thoreauly77 Says:

    mid-eighties swatches > satellite watches

  27. eskay Says:

    >>Well my question was that fucking idiot sitting next to you, is that your Co-D or something or is that the dude that was feeling all aggy about Billy Sunday’s Comments?

    ^thats Buttahman from MTV, and that was my first time meeting him.

  28. I Fux Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZVHqjnCS4xM

    ^^^ Lil Wayne almost 3 million views on this freestyle, sheesh

  29. thoreauly77 Says:

    hahahahaha @ the name “butthaman”! good lord.

  30. I Fux Says:

    thats Buttahman from MTV, and that was my first time meeting him.

    ^^ AYYYYYOOOOOOOOOOOOO………that guy is a fucking moron, you should have slapped his Kuffie

  31. FuckUPayMe618 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=ZVHqjnCS4xM

    ^^^ Lil Wayne almost 3 million views on this freestyle, sheesh

    ^^^that shit was wack

  32. Mac Brown Says:

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 4:51 pm
    thats Buttahman from MTV, and that was my first time meeting him.

    ^^ AYYYYYOOOOOOOOOOOOO………that guy is a fucking moron, you should have slapped his Kuffie

    ***why so angry!?

    what did dude say?

  33. S.S.BlockBurner Says:

    “It’s one of my top motivators when someone tells me in the club, ‘Nigga, you the next ’Pac,’” he says. “I idol ’Pac… When they tell me that shit, I go home and get focused.”

    ^^^ GTFOH TWICE

    Boosie might jus be the sorriest excuse 4 southern rap next 2 plies no vocab havin ass

  34. FuckUPayMe618 Says:

    I caught the last 30mins of that classic album special with jay-z. Did they have Dame and Biggs in there

  35. MiamiDaze Says:

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 4:50 pm
    http://www.youtube.com/watch?v=ZVHqjnCS4xM

    ^^^ Lil Wayne almost 3 million views on this freestyle, sheesh
    _____________________________________________________
    Horrible, a waste of 80 seconds.

  36. thoreauly77 Says:

    yeah that wayne freestyle sucked. i freestyle better over my 2 1/2 year old daughters beatboxing.

    seriously.

  37. S.S.BlockBurner Says:

    FuckUPayMe618 Says:

    October 8th, 2007 at 4:54 pm
    I caught the last 30mins of that classic album special with jay-z. Did they have Dame and Biggs in there

    ^^

    what was that on bruh?

  38. I Fux Says:

    *daps Mac*

    Something I was watching On MTV and he said something so fucking ridiculous, I was like this guy should just shut the fuck up

  39. green eyes Says:

    plies > boosie

  40. I Fux Says:

    buttaface> buttaman

  41. Babydoll Says:

    What up SS!

  42. FuckUPayMe618 Says:

    “It’s one of my top motivators when someone tells me in the club, ‘Nigga, you the next ’Pac,’” he says. “I idol ’Pac…Die! When they tell me that shit, I go home and get focused drink Vitamin Water.”

  43. green eyes Says:

    FuckUPayMe618 Says:

    October 8th, 2007 at 4:54 pm
    I caught the last 30mins of that classic album special with jay-z. Did they have Dame and Biggs in there

    ^ not that i can recall

  44. Mark Twain Fame Says:

    thoreauly77…got a new post man…check it…click blue name

    caution its very emo-fied…ha dont worry I’m just pullin a “Rey”

  45. S.S.BlockBurner Says:

    green eyes Says:

    October 8th, 2007 at 4:57 pm
    plies > boosie

    ^^^
    cosign

    but either way

    plies, boosie = hot gobage

  46. FuckUPayMe618 Says:

    Boosie might jus be the sorriest excuse 4 southern rap next 2 plies no vocab havin ass

    ^^^plies has Vocab http://www.youtube.com/watch?v=SsF5Utzj3jg

  47. FuckUPayMe618 Says:

    I caught the last 30mins of that classic album special with jay-z. Did they have Dame and Biggs in there

    ^^

    what was that on bruh?

    ^^VH1

  48. thoreauly77 Says:

    that buttahman guy looked like scott storch with downs syndrome.

    and thats some fucked up shit.

  49. snort_snortCrazy88since88 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=yVBB2upbVys

  50. Babydoll Says:

    FuckUPayMe618 Says:

    October 8th, 2007 at 4:59 pm
    Boosie might jus be the sorriest excuse 4 southern rap next 2 plies no vocab havin ass

    ^^^plies has Vocab http://www.youtube.com/watch?v=SsF5Utzj3jg

    ^Check the youtube haters…”he need to take a shower and read a book” LMAO

  51. FuckUPayMe618 Says:

    tinyurl.com/24wpcm

    ^^^shorty thick ass hell

  52. I Fux Says:

    superman’d chick sheets with skeet stuck to back lookin ass nigga

  53. thoreauly77 Says:

    “superman’d chick sheets with skeet stuck to back lookin ass nigga”

    fux you just made my brain explode.

  54. S.S.BlockBurner Says:

    beans jus might be the illest

  55. thoreauly77 Says:

    MTF- dope drop man. i left a comment for ya.

  56. I Fux Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=TWRMoZiry88

    ^^^ THOro here look at this

  57. Mark Twain Fame Says:

    @ta77 – thanks bruh

  58. Phuque Says:

    I sure I didn’t miss anything, but I figured I’d ask anyway.

  59. I Fux Says:

    ButtahMan[||] talk

    ^ Phuque

  60. thoreauly77 Says:

    fux-

    holy fucking shit @ that youtube clip!

  61. I Fux Says:

    I am going to go by ButtahGod

  62. Phuque Says:

    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 5:16 pm

    ButtahMan[||] talk

    ^ Phuque

    ^^^

    *confused look*

  63. I Fux Says:

    ya thoro thats where the – Lookin ass nigga thing came from- I cannot take credit for that

  64. LL(not the rappa) Says:

    Sigel looking rough.. this song aint bad

  65. LL(not the rappa) Says:

    lmao @ “Norbit looking ass nigga”

  66. Phuque Says:

    Damn…it’s slower than pockets’ mom up in here today…

  67. nation Says:

    are you cats at work or did the whole NR crew come into the office cause eskay was going in on 10 day posts (to make up for a lackluster weekend)

  68. Phuque Says:

    Yo nation – you still got that Reasonable Doubt special?

  69. I Fux Says:

    something brewing in my pants take a seat lookin ass nigga I am

  70. I Fux Says:

    I hate getting boners at inopportune times[||]

  71. Phuque Says:

    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 5:26 pm

    I hate getting bon – *immediately radios security*

  72. S.S.BlockBurner Says:

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 5:26 pm
    I hate getting boners at inopportune times[||]

    ^^

    cosign (nh) that shit is the worst

  73. Phuque Says:

    *leaves forever*

  74. I Fux Says:

    Shit I had to say something to get this place to percolate

  75. I Fux Says:

    At certain times in my life my Penis found forever

  76. Phuque Says:

    *comes back*

    *Dragon Snap kicks Fux in neck*

  77. thoreauly77 Says:

    sick day for my daughter, had to stay home. school in an hour. while the “lookin ass nigga” shit is hilarious, i somehow feel like my use of it would be inappropriate!

  78. snort_snortCrazy88since88 Says:

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 5:31 pm
    At certain times in my life my Penis found forever

    ^^^
    (pulls out OldMan straight razer)
    Ayo. and nigga say u sorry.

  79. I Fux Says:

    thoreauly77 Says:

    October 8th, 2007 at 5:33 pm
    sick day for my daughter, had to stay home. school in an hour. while the “lookin ass nigga” shit is hilarious, i somehow feel like my use of it would be inappropriate!

    ^^ damn my little girl had the flu last week and she insisted to lay in my bed and watch movies all freaking day….so I had my laptop and everytime I typed she gave me this look “you are fucking up my extraordinary cinematic viewing pleasure”

  80. Phuque Says:

    # snort_snortCrazy88since88 Says:
    October 8th, 2007 at 5:34 pm

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 5:31 pm
    At certain times in my life my Penis found forever

    ^^^
    (pulls out OldMan straight razer)
    Ayo. and nigga say u sorry.

    ^^^

    lol

  81. I Fux Says:

    snort_snortCrazy88since88 Says:

    October 8th, 2007 at 5:34 pm
    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 5:31 pm
    At certain times in my life my Penis found forever

    ^^^
    (pulls out OldMan straight razer)
    Ayo. and nigga say u sorry.

    ^^ My Job was accomplished *gets buck fiftied*

  82. nation Says:

    >> Yo nation – you still got that Reasonable Doubt special?

    yessir. on multiple links… who else needs it

    VH1 Classic Albums: Reasonable Doubt

  83. landLORD Says:

    … Eskay looks like an unshaven version of former NY Knick/ Indiana Pacer/Toronto Raptor point guard Mark Jackson …

  84. S.S.BlockBurner Says:

    nation Says:

    October 8th, 2007 at 5:38 pm
    >> Yo nation – you still got that Reasonable Doubt special?

    yessir. on multiple links… who else needs it

    ^^^
    rite cheare

  85. thoreauly77 Says:

    i’ll take that link nation.

    and yeah fux, my baby just straight up walks over and starts hitting my keyboard with her microphone while she beat boxes into it at full fucking volume. guess 2 1/2 year olds aren’t too subtle huh?

  86. landLORD Says:

    … Eskay = ol’ long winded, Tribe related gibberish speaking, lookin ass nigga …

  87. I Fux Says:

    ya thoro my little girl is 4, so she is over the whole bumrushing my cpu but now she has the dumb smart demeanor when she sees me doing shit but I was suppossed to be watching Charlottes Web with her for the upteenth time……I like the movie and all but I cant watch and watch over and over , im like she gets it from her momma

  88. I Fux Says:

    *daps Land*

  89. I Fux Says:

    Somebody break Lupe off with a copy of YN’s slightly unconventional look at the ATCQ catalogue. Ignorance ain’t bliss Lookin, nigga

    ^^ YN’s Words …….I felt compelled to edit

  90. thoreauly77 Says:

    “she gets it from her mama”. yeah, i get the little sly ass sideways looks from her. mos def getting those from her mama! and what are you gonna do you know? you cant smack the kufi off your baby or your baby’s mama!

  91. landLORD Says:

    *daps IFUX*

  92. Phuque Says:

    *daps Montel Fishburne Earl Jones*

  93. Phuque Says:

    @ nation – thanks famlay

  94. nation Says:

    S.S.BlockBurner & thoreauly77

    i don’t believe i have your addresses. shoot me an email at the addy that’s on the blog

  95. landLORD Says:

    *daps Phuque*

  96. I Fux Says:

    My Daughter has a general fear of me and I have never hit her or anyone in front of her. Naturally she loves me but that respect that I might possibly slap her Kuffie is extra necessary

  97. Sour D. Says:

    Lupe herbed himself out so bad.

  98. Phuque Says:

    YN looks like the tallest midget in the world

  99. thoreauly77 Says:

    LMAO @ “YN looks like the tallest midget in the world”

    nation: e-mail sent. thanks.

  100. $***M-ROC***$ Says:

    whats up with all the anti-gay shit though? why dont these guys realize that when they do that it makes them seem crazy jailhouse suspect.

    ^^^
    niggaz in the pen hopin beans ain’t goin back in lookin ass nigga

  101. I Fux Says:

    I always imagined Eskay to hav a Kenyon Martin skin tone,[||]

  102. killa jones Says:

    allhiphop.com/blogs/multimedia__video/archive/2007/10/04/18688527.aspx

    ^^
    dame dash>>>

  103. FOEKIST Says:

    *falls off couch*
    *picks up laptop*

    tinyurl.com/2mjglh

    [||]

  104. Rey Says:

    *burp*

  105. I Fux Says:

    So they called Lupe Fiasco, who’s like Kanye West in the sense that he’s from Chicago and he dresses like a fruit

    ^^^ BOL is a fucking idiot, lmao

  106. thoreauly77 Says:

    FOE that shit was just wrong man.

  107. green eyes Says:

    # FOEKIST Says:
    October 8th, 2007 at 5:55 pm

    *falls off couch*
    *picks up laptop*

    tinyurl.com/2mjglh

    [||]

    ^ that makes me feel dirty. anf not in the good way

  108. Paperstacker Says:

    Whaddup Nah?

    *daps regs*

  109. I Fux Says:

    I cant get onto Myspace here at work, wtf is it?

  110. thoreauly77 Says:

    bol can be funny as shit.

  111. Jamz Says:

    Beanie acts better on the mic than he does on the screen…

  112. landLORD Says:

    … XXL and NahRight are run by little people …

  113. I Fux Says:

    Beans is good at acting gay

  114. killa jones Says:

    i had to many beanie macs

  115. I Fux Says:

    landLORD Says:

    October 8th, 2007 at 6:01 pm
    … XXL and NahRight are run by little people …

    ^^ How Little? Honey I shrunk the kids little? Like a bunch of little people working inside the computer little? Like that one movie where the kids go into the back yard and there is a kingdom?

  116. Phuque Says:

    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 6:01 pm

    Beans is good at acting gay

    ^^

    He ain’t acting

  117. landLORD Says:

    *prophecy*

    … Alex Rodriguez will hit a homerun tonight …

  118. I Fux Says:

    Phuque Says:

    October 8th, 2007 at 6:03 pm
    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 6:01 pm

    Beans is good at acting gay

    ^^

    He ain’t acting

    ^^ no wonder he is excellent

  119. Phuque Says:

    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 6:03 pm

    landLORD Says:

    October 8th, 2007 at 6:01 pm
    … XXL and NahRight are run by little people …

    ^^ How Little? Honey I shrunk the kids little? Like a bunch of little people working inside the computer little? Like that one movie where the kids go into the back yard and there is a kingdom?

    ^^

    Webster/Gary Coleman/Vern Troyer little

  120. thoreauly77 Says:

    prophecy

    beans will hit on a man tonight

  121. I Fux Says:

    Imagine if Vern Troyer was your brother, that would be fucking hilarious

  122. Oh Brutha Says:

    Foekist, wth would u share that?

    ur a sick sick man

  123. thoreauly77 Says:

    He ain’t acting

    ^^ no wonder he is excellent

    like courtney love in people versus larry flint.

  124. landLORD Says:

    IFUX said

    ^^ How Little? Honey I shrunk the kids little?

    ————————-

    … (c) Gary Coleman, Webster, etc., etc. ….

  125. Phuque Says:

    # landLORD Says:
    October 8th, 2007 at 6:04 pm

    *prophecy*

    … Alex Rodriguez will hit a homerun tonight …

    ^^

    He didn’t fair to well against the Angels over the weekend….I think that was the Angels they played against…I caught one of his at-bats and the announcers were talkin’ mad shit about his performance so far…

  126. Oh Brutha Says:

    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 6:01 pm

    Beans is good at acting gay

    ^^

    He ain’t acting

    *floor*

  127. thoreauly77 Says:

    “wow, shes phenomenal!”

    no. shes a junkie whore, thats all.

  128. I Fux Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=bd55XC3oB1Y

    ^^ this is funny. I do a great impression of his laugh[||]

  129. $***M-ROC***$ Says:

    i had to many beanie macs

    ^^
    ayo?

    Imagine if Vern Troyer was your brother, that would be fucking hilarious

    ^^^
    little people brother havin ass nigga

  130. thoreauly77 Says:

    hey now.

    vern troyer is my brother.

  131. Rey Says:

    Slag off, Morph. A-Rod’s done all he’s gonna do.

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 6:03 pm
    landLORD Says:

    October 8th, 2007 at 6:01 pm
    … XXL and NahRight are run by little people …

    ^^ How Little? Honey I shrunk the kids little? Like a bunch of little people working inside the computer little? Like that one movie where the kids go into the back yard and there is a kingdom?

    ^^^

    LMAO

  132. landLORD Says:

    Phuque Says:

    October 8th, 2007 at 6:07 pm
    # landLORD Says:
    October 8th, 2007 at 6:04 pm

    *prophecy*

    … Alex Rodriguez will hit a homerun tonight …

    ^^

    He didn’t fair to well against the Angels over the weekend….I think that was the Angels they played against…I caught one of his at-bats and the announcers were talkin’ mad shit about his performance so far…

    ————————-

    … they played the Indians … and he did have a bad weekend … he will redeem himself tonight, to prolong the series … so it is said, so it shall be …

  133. Phuque Says:

    # thoreauly77 Says:
    October 8th, 2007 at 6:06 pm

    He ain’t acting

    ^^ no wonder he is excellent

    like courtney love in people versus larry flint.

    ^^^

    They gave her a mirror and told her to research her role…

  134. Rey Says:

    Ol’ playoff chokin’ lookin’ ass ni**a

  135. Phuque Says:

    # $***M-ROC***$ Says:
    October 8th, 2007 at 6:08 pm

    i had to many beanie macs

    ^^
    ayo?

    Imagine if Vern Troyer was your brother, that would be fucking hilarious

    ^^^
    little people brother havin ass nigga

    ^^^

    I hate to bring this up (mostly because you already think I’m a racist), but aren’t you white?

  136. landLORD Says:

    … M-Roc is a cracker ? … no disrespect …

  137. Rey Says:

    Busta Cracka the English Smacka left this for me on my site:

    http://www.youtube.com/watch?v=iKdQC-hbY7k

    Not sure if it needs a late pass, but it’s hilarious.

    RELATED– Anyone else notice that J-Kwon’s “Tipsy” uses the SAME FUCKING DRUMS as Phil Collins’ “In The Air Tonight”?

    Friggin’ Jermaine Dupris..

    NHJIC

  138. I Fux Says:

    I hate to bring this up (mostly because you already think I’m a racist), but aren’t you white?

    ^^ *floor* ole dave chappelle in undercover brother lookin ass nigga

  139. $***M-ROC***$ Says:

    it’s a line from how high, and a joke to boot.

    blame redman.

  140. Phuque Says:

    # landLORD Says:
    October 8th, 2007 at 6:13 pm

    … M-Roc is a cracker ? … no disrespect …

    ^^^

    Yup

  141. Paperstacker Says:

    landLORD Says:

    October 8th, 2007 at 6:13 pm
    … M-Roc is a cracker ? … no disrespect …

    ^^^^^^^^^^^

    lol

  142. I Fux Says:

    *waits for why does Ifux get a pass?* none

  143. $***M-ROC***$ Says:

    and yes, i’m a cracker. saltine.

    get offended, please.

  144. Phuque Says:

    # I Fux Says:
    October 8th, 2007 at 6:13 pm

    I hate to bring this up (mostly because you already think I’m a racist), but aren’t you white?

    ^^ *floor* ole dave chappelle in undercover brother lookin ass nigga

    ^^^

    Smh @ Fux for setting a bad example…

    *revokes “nigga” pass*

  145. I Fux Says:

    Saltine hunh, hmm I bet you cant eat 6 in a minute

  146. thoreauly77 Says:

    well, if there’s one thing we can all agree upon, it’s that the word “cracker” clearly has no racist overtones, right?

  147. $***M-ROC***$ Says:

    i do have a black friend though (c) steven colbert …. does that count?

  148. Paperstacker Says:

    Beans album is looking to be actually quite good. The B.Coming was damn well near a modern classic. Had alot of soulful tracks, lyrically it was on point plus that Hov collabo was just fire.

  149. landLORD Says:

    Rey Says:

    October 8th, 2007 at 6:10 pm
    Ol’ playoff chokin’ lookin’ ass ni**a

    ——————–

    … i know YOU aint talkin ?!? …

    … you ol’ NY Met lovin, epitome of self-suffocation, Marion Jones cryin’ lookin ass nigga

  150. $***M-ROC***$ Says:

    Saltine hunh, hmm I bet you cant eat 6 in a minute

    ^^^
    i bet i could if there was a bowl of chicken soup around.

  151. Phuque Says:

    LOL @ landLORD

  152. Rey Says:

    Oooh, real impressive Morph.

    You ol’ Ross Buildin’, 1-more-playoff-win-than-me, ellipse usin’, wanna be Miss Cleo lookin’ ass ni**a

  153. landLORD Says:

    thoreauly77 Says:

    October 8th, 2007 at 6:16 pm
    well, if there’s one thing we can all agree upon, it’s that the word “cracker” clearly has no racist overtones, right?

    ——————–

    … its not AS bad for a black man to say “cracker” … im sorry, I do make a distinction …

  154. I Fux Says:

    Marion Jones got a nice set of front teeth, ole Brat lookin ass hgh manly booty running scared lookin nigga

  155. Phuque Says:

    # Paperstacker Says:
    October 8th, 2007 at 6:17 pm

    Beans album is looking to be actually quite good. The B.Coming was damn well near a modern classic. Had alot of soulful tracks, lyrically it was on point plus that Hov collabo was just fire.

    ^^^

    Ol’ stayin’ on topic, Beanie Sigel knowin’ about lookin ass nigga…

  156. landLORD Says:

    $***M-ROC***$ Says:

    October 8th, 2007 at 6:15 pm
    and yes, i’m a cracker.

    ——————

    … my condolences …

  157. Phuque Says:

    # Rey Says:
    October 8th, 2007 at 6:20 pm

    Oooh, real impressive Morph.

    You ol’ Ross Buildin’, 1-more-playoff-win-than-me, ellipse usin’, wanna be Miss Cleo lookin’ ass ni**a

    ^^^

    LMAO

  158. Phuque Says:

    # landLORD Says:
    October 8th, 2007 at 6:22 pm

    $***M-ROC***$ Says:

    October 8th, 2007 at 6:15 pm
    and yes, i’m a cracker.

    ——————

    … my condolences …

    ^^^

    *Death Becomes Phuque*

  159. landLORD Says:

    I Fux Says:

    October 8th, 2007 at 6:21 pm
    Marion Jones got a nice set of front teeth, ole Brat lookin ass hgh manly booty running scared lookin nigga

    ———————

    *lookalikes* (facially)

    … Marion Jones & ladyLORD …

  160. $***M-ROC***$ Says:

    $***M-ROC***$ Says:

    October 8th, 2007 at 6:15 pm
    and yes, i’m a cracker.

    ——————

    … my condolences …

    ^^^
    ha! hiarious. i’ll give you a pass for calling me a cracker in exchange for this:

    reverse-racism speakin-ass nigga.

  161. Phuque Says:

    *points @ M-Roc*

    *does Yayo dance while laughing hysterically*

  162. Mac Brown Says:

    Marion Jones’s vagina muscle could prolly be used as a bottle opener

  163. landLORD Says:

    Rey Says:

    October 8th, 2007 at 6:20 pm
    Oooh, real impressive Morph.

    You ol’ Ross Buildin’, 1-more-playoff-win-than-me, ellipse usin’, wanna be Miss Cleo lookin’ ass ni**a

    ———————–

    … you ol’ Sonderling Buildin’, special ed class takin’, arab Fred Flinstone lookin’ ass nigga …

  164. Phuque Says:

    I’m leavin’….ya’ll are too much…1…

  165. Phuque Says:

    arab Fred Flinstone lookin’ ass nigga …

    ^^^

    AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA!!!!!

  166. Rey Says:

    … you ol’ Sonderling Buildin’, special ed class takin’, arab Fred Flinstone lookin’ ass nigga

    ^^^

    You ol’ “This is how we do it” lookin’ ass ni**a

  167. landLORD Says:

    @ MRoc

    … you ol’ ancestors who stole land, raped and murdered indigenous people, traded slaves and formerly lived in the caves of Europe lookin ass nigga …

    … and furthermore … FUCK TRENT GREEN ! …

  168. landLORD Says:

    … “The Evil Empire” > “The Bronx Bombers” …

  169. I Fux Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=duzAVapBJQM

    ^^ *dies* Chris Kattan is underrated but he lost ……..Will Ferrell 20mil a movie lookin ass nigga Kattan isnt

  170. landLORD Says:

    *btw*
    *LF*
    *late pass*
    *etc.*

    … BabyDoll is FINE …

  171. $***M-ROC***$ Says:

    SMH…it’s funny that your name is “landlord”, considering that landlords are nothing but rich people who prey on the powerlessness of others with low income….yet you’re telling me about my ancestors having been slavers?

    sorry about slavery’s occurrence. now do me a favour and stop buying cheaply made chinese goods, those people in sweatshops are essentially slaves too.

  172. landLORD Says:

    … Chris Kattan > Will Ferrell, in ‘night at the roxbury’ …

  173. Joe 88 Says:

    landLORD Says:
    October 8th, 2007 at 6:39 pm
    *btw*
    *LF*
    *late pass*
    *etc.*

    … BabyDoll is FINE …

    *Jumps from behind bushes*

    Co-signs

    *Returns behind bushes*

  174. Rey Says:

    Ack! Baby Doll pics? Care to share, LandTel?

    Who’s Trent Green?

  175. 456 Says:

    everse-racism speakin-ass nigga.

    ^kill yourself

  176. Rey Says:

    You just lost 37 points for actually seeing that movie, Morph. I fucking hate Chris Kattan. I hated WillFerr until Old School, but he’s been solid since then.

    whoa! A J88 sighting!

  177. $***M-ROC***$ Says:

    kill yourself

    ^^
    for what?

  178. I Fux Says:

    Rey you dont like Chris Kattan? he is quite amusing to me and funny ……….

  179. 456 Says:

    there is no such thing as reverse racism

  180. I Fux Says:

    I thought for sure all the Boosie hate would have got Joe88 out of the bushes

  181. landLORD Says:

    $***M-ROC***$ Says:

    October 8th, 2007 at 6:40 pm
    SMH…it’s funny that your name is “landlord”, considering that landlords are nothing but rich people who prey on the powerlessness of others with low income….yet you’re telling me about my ancestors having been slavers?

    sorry about slavery’s occurrence. now do me a favour and stop buying cheaply made chinese goods, those people in sweatshops are essentially slaves too.

    —————

    … there are plenty black/brown landlords …

    … no Chinese man/woman ever called me “nigger” … China did not invade and colonize Africa … Chinese didnt drop atomic warheads on Japan (twice) … China didnt murder countless Jews … and finally, Bruce Lee > Chuck Norris …

  182. I Fux Says:

    Bruce Lee fathered Chuck

  183. Joe 88 Says:

    whoa! A J88 sighting!

    ^Yep, it’s me in the flesh/ ………um, fuck it, it’s me. I was tryna make a best of jay-z CD, & I had so many songs I was gonna make 2 jay’z cd’s, but my CPU is moving slow right now, so it’s hard for me to burn em to my CPU, so I just said “fuck it” & popped in a Jay-Z mix cd I brought from white plans, NY. What’s good with my NR fam?

    LF: A water line broke on my block, so I gotta wait for later on tonight for water to be back to normal on my street. I lost

  184. Rey Says:

    But what about Bruce Leroy??

    @ Fuxito– I have a longstanding hatred of SNL, fam.

  185. $***M-ROC***$ Says:

    there is no such thing as reverse racism

    ^^
    the fact that the words ‘honky’ and ‘cracker’ exist in slang as slurs against a race of people proves you wrong.

    yeah, shit went down and i’m quite honestly ashamed of it…but dont act like there’s no black folks who hate white people for being who they are.

  186. Rey Says:

    @ J88–Ain’t nothin’ homey. Sorry about the water line thing. That can’t be fun. Where you been all this tiiime?

  187. Joe 88 Says:

    >I thought for sure all the Boosie hate would have got Joe88 out of the bushes

    ^Boosie hate?

    *Loads desert eagle with bullets the size of double A batteries*

    *Puts on vest*

    *Turns up lil boosie “Movies”*

    *Waits*

  188. Rey Says:

    M-Roc.. Listen fam, This is no shots fired, but you don’t wanna pick this fight with landLORD.

  189. landLORD Says:

    456 Says:

    October 8th, 2007 at 6:44 pm
    there is no such thing as reverse racism

    ——————-

    … cosign … you must be in a position of advantage, or control, to practice racism … the victim of racism cant be racist towards his oppressor … he can only plan, and pray for his oppressors’ ultimate destruction, by the hands of the Most High …

    *assumes Salat(prayer) position*

  190. Joe 88 Says:

    >Where you been all this tiiime?

    ^Fallen back, i’ve been on my lurking shit, but really just tryna make ends meet. I feel you (pause) on that Jay-Z “blue magic” track, it gets better every time I listen to it.

  191. Rey Says:

    Yes sir.. I feel good about this Jay album. [||]

    I hear you on that.. I’m ghostriding the unemployment check right now.

  192. $***M-ROC***$ Says:

    Bruce Lee > Chuck Norris

    ^^^
    fully co-signed. the green hornet > walker texas ranger

    there are plenty black/brown landlords …

    ^^^
    it’s not about race, it’s about economics and class structure. landlords are essentially rich people who buy up properties and populate them with a bunch of poor people with the goal of making a helthy profit on their investment. ownership of land is one of the ways that the rich stay rich, the entire concept of land ownership is based upon the feudal principle of the ruling class sticking it to the working class. think about how much cash you’d have if you never had to pay rent to lease your apartment from a guy who’s making mad loot off you every month? anyway, i digress. it has nothing to do with race.

    … no Chinese man/woman ever called me “nigger” … China did not invade and colonize Africa … Chinese didnt drop atomic warheads on Japan (twice) … China didnt murder countless Jews

    ^^^
    i’ve never called anyone a “nigger” either, not in a derogatory sense anyway.
    i never invaded and colonized africa i never dropped a warhead on japan. i never murdered jews. why are you holding me responsible for my entire race?

    if i used your logic, i could hold you responsible for “that darn hip hop music that makes my kids dress in baggy clothes and talk about guns”.

  193. landLORD Says:

    … nah, i got no beef with MRoc … he seems like a somewhat reasonable gentleman …

  194. I Fux Says:

    http://www.zshare.net/audio/4097766d08176f/

    ^^ New Tru Life feat Bobby Valentino …………I think this is for the ladys[||]

  195. $***M-ROC***$ Says:

    i’m, not trying to spark a great debate here (although if you want it, come get it)…i just really don’t see how you can call white people “cracker” and then get offended at a joke that redman made in how high.

    s’all i’m sayin.

  196. Rey Says:

    Alright ya’ll.. I’m outtie spadouttie.

    Catch ya’ll tomorrow.

  197. 456 Says:

    to me, claiming reverse racism is a cop out. if you move with or around black people you should not be defensive when our real views are aired.

  198. I Fux Says:

    456 Says:

    October 8th, 2007 at 7:01 pm
    to me, claiming reverse racism is a cop out. if you move with or around black people you should not be defensive when our real views are aired.

    ^^ Co-Siggity

  199. Joe 88 Says:

    youtube.com/watch?v=0dJu1Jj7VTw

  200. $***M-ROC***$ Says:

    … nah, i got no beef with MRoc … he seems like a somewhat reasonable gentleman …

    ^^^
    why thank you, kind sir.

    i do enjoy a spirited debate about politics and a fine cigar (no bill clinton).

  201. landLORD Says:

    MRoc said

    i’ve never called anyone a “nigger” either, not in a derogatory sense anyway.
    i never invaded and colonized africa i never dropped a warhead on japan. i never murdered jews. why are you holding me responsible for my entire race?

    —————–

    … because your ancestors never accepted accountablity, nor have they been held accountable for their historic demonry … there is a universal proverb that states “the child will bear the unpaid sins of their forefathers” … seems like you got some splainin’ to do …

  202. $***M-ROC***$ Says:

    to me, claiming reverse racism is a cop out. if you move with or around black people you should not be defensive when our real views are aired.

    ^^^
    yeah, i’ll co-sign that. however by the same token, the person on the other end of the debate cannot reject my point of view either.

  203. THE-XFACTA Says:

    Big Mac’s>Beanie Mac

  204. $***M-ROC***$ Says:

    … because your ancestors never accepted accountablity, nor have they been held accountable for their historic demonry … there is a universal proverb that states “the child will bear the unpaid sins of their forefathers” … seems like you got some splainin’ to do …

    ^^^
    dog, i’m still trying to get members of my OWN race to be accountable for shit they done to ME (governments, corporations, landlords, etc)!! believe me, rich white people’s lack of accountability is a problem for whites as well as blacks.

    i don’t feel like i have to explain anything, rich white guys are fucking over you and me both…which is why we need to unite and have a revolution against these oppressors. again, it’s a matter of social classes, not race. i think when black AND white poor people realize this, only then will revolution be possible.

  205. D. Billz Says:

    I skip on the handshake, and then… (what else?)

  206. cMac Says:

    i think youza hater i think youza hata

  207. THE-XFACTA Says:

    *Smokes a phat Vanilla Dutched Blizzunt*
    *Coughes*
    *Head nods whoever’s here*
    *I can’ see*
    *Coughes*
    *Too Hazy*
    *Coughes*

  208. landLORD Says:

    which is why we need to unite and have a revolution against these oppressors. again, it’s a matter of social classes, not race. i think when black AND white poor people realize this, only then will revolution be possible.

    ——————-

    … ol’ kumbaya, ‘i have a dream’, rainbow coalition, kinda fly for a white guy, liberal, Marshall Mathers lookin ass nigga …

    … Peace, Em-Roc …

  209. Joe 88 Says:

    >… ol’ kumbaya, ‘i have a dream’, rainbow coalition, kinda fly for a white guy, liberal, Marshall Mathers lookin ass nigga …

    ^Godson across the……………………..

    I actually wasn’t expecting that, SMH @ self.

    *Turns up Jay-Z “A week a go”*

  210. D. Billz Says:

    Xfacta… LandLORD… cMac.. MRoc…

    What it is?

  211. Joe 88 Says:

    Weird Al’s “Amish Paradise”

    youtube.com/watch?v=GsfVw9xxoNY

    Please, don’t ask why I uploaded this video, but let’s just laugh @ the video.

  212. D. Billz Says:

    Joe88… Yerrrrrrrrooooooo

  213. THE-XFACTA Says:

    What the fuck did I walk into???

    *Daps The Mayor of this whole shit!*

  214. landLORD Says:

    … whaddup Brother Mayor …

  215. THE-XFACTA Says:

    *Looks like niggas are e-beefing*
    *Picks up blount from ashtry*
    *Goes to watch the Yankess win this bitch*

    One Hundred!

  216. Joe 88 Says:

    D. Billz Says:
    October 8th, 2007 at 7:27 pm
    Xfacta… LandLORD… cMac.. MRoc…

    What it is?

    *Turns O’s hat towards the front*

    *Billz still dosen’t notice (pause)*

    *Screams “AAAAAAAAAYYYYYYYYOOOOOOOOOOOO” from across the room*

    *Billz notice the familiar “b-more” call*

    *Sees 88 chillin *

    *Proceeds to give dap*

    What’s up fam?

  217. boomerfb86 Says:

    what up people?

  218. THE-XFACTA Says:

    Joe 88 Says:

    October 8th, 2007 at 7:32 pm
    D. Billz Says:
    October 8th, 2007 at 7:27 pm
    Xfacta… LandLORD… cMac.. MRoc…

    What it is?

    *Turns O’s hat towards the front*

    *Billz still dosen’t notice (pause)*

    *Screams “AAAAAAAAAYYYYYYYYOOOOOOOOOOOO” from across the room*

    *Billz notice the familiar “b-more” call*

    *Sees 88 chillin *

    *Proceeds to give dap*

    What’s up fam?

    ^^^^^^^^^^^^^^

    B-More Lost!

    As Usual!

    BX Stand The Fuck Up!

    B-More……. Like New York!!

  219. Joe 88 Says:

    B-More Lost!

    As Usual!

    BX Stand The Fuck Up!

    B-More……. Like New York!!

    ^Says the man that sports a “man purse”.

    X-Ray > X-facta

    What’s up fool?

  220. THE-XFACTA Says:

    ^^^

    j/k.. Aight ya, i’m ghost (no Styles)

  221. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    October 8th, 2007 at 7:32 pm
    D. Billz Says:
    October 8th, 2007 at 7:27 pm
    Xfacta… LandLORD… cMac.. MRoc…

    What it is?

    *Turns O’s hat towards the front*

    *Billz still dosen’t notice (pause)*

    *Screams “AAAAAAAAAYYYYYYYYOOOOOOOOOOOO” from across the room*

    *Billz notice the familiar “b-more” call*

    *Sees 88 chillin *

    *Proceeds to give dap*

    What’s up fam?

    ^LOL! Aint shit fam, chillin’ for about a hour and a half.

    LF: Last year while I was helpin’ J*DaVey set up their equipment at the 9:30 Club in DC last year, some random dude did that same call to
    ?uestlove who was in the dj booth. I walked up to him, like, “you from B’more?” He was like nah, Philly. We exchanged dapz on some, “yeah we be on that shit too” type vibe.

  222. D. Billz Says:

    B-More Lost!

    As Usual!

    ^Says the Bossman stan. Lol

  223. D. Billz Says:

    For the record, I only told that anecdote just to say I met ?uestlove.

    *lowers head*

  224. pockets Says:

    Kweli:

    they feeling Bleek in Beijing.

    ^lmao, thats like the only place they feeling him no homo

  225. D. Billz Says:

    I’m a typer, not a writer, for myself and others…

  226. landLORD Says:

    *logs off as Chien Ming Wang (pause) throws 1st pitch of the game*

    *home run Cleveland – Grady Sizemore*

    … WTF ?!? …

  227. D. Billz Says:

    pockets Says:

    October 8th, 2007 at 7:39 pm
    Kweli:

    they feeling Bleek in Beijing.

    ^lmao, thats like the only place they feeling him no homo

    ^Negatory, with a necessary n/h disclaimer

  228. landLORD Says:

    …^^^^ edit: Grady Sizemore (pause) …

  229. pockets Says:

    i bet even chinese dudes be saying “bleek couldve been one hit away…” while shaking their heads.

  230. Joe 88 Says:

    D. Billz Says:
    October 8th, 2007 at 7:41 pm
    pockets Says:

    October 8th, 2007 at 7:39 pm
    Kweli:

    they feeling Bleek in Beijing.

    ^lmao, thats like the only place they feeling him no homo

    ^Negatory, with a necessary n/h disclaimer

    ^Co-sign, I was listening to “Hard knock life Vol 2: OMG bleek was way nicer than he is now it’s sickning. The only verse Jigga wrote for him (that’s documented) is “Coming of age pt1” & pt2 is 423670572257389x better.

    Coming of age > any album that dropped this year (so far)

  231. D. Billz Says:

    “Common and the Roots had been before, but Jay-Z and Will.i.am have been denied entry due to their artistic content.”

    ^Will.I.Am? Woooow.

  232. Joe 88 Says:

    *Currently looking for a new backround layout on Myspace*

    *Rubs nose*

    “Man, it’s like this myspace crack shit be callin me mane” (c) Pookie from new jack city

  233. cMac Says:

    whatup

  234. D. Billz Says:

    >>^Co-sign, I was listening to “Hard knock life Vol 2: OMG bleek was way nicer than he is now it’s sickning. The only verse Jigga wrote for him (that’s documented) is “Coming of age pt1″ & pt2 is 423670572257389x better.

    ^Yo, his intro on Vol. 2 is better than most current ninjas whole catalog. Preemo blessed him with a major banger. And Bleek ripped that shit.

    I’ll never forget when I first moved into the dorms of Bowie State back in ’99 and all the B’more bred’ren was gettin’ acquainted. This one ninja they use’ta call “Half” was a MAJOR Bleek stan. Even favored him slightly. Come to think of it… that ninja promote parties now and I see him every so often.

  235. Joe 88 Says:

    Aiiiiiight fam, i’m out for tonight. Peace.

    *Looks @ billz*

    I’m not going to myspace*

    *Looks at box on leg*

    See I can’t go within 50 feet of myspace

    *Tries to tip toe over to myspace*

    *Alarm goes off*

    *Runs*

    Damn, this is the 4th time this week, & it’s only monday

    *Lowers head………….while running*

  236. cOLD Says:

    billz did you catch the link I dropped earlier, a flick called murder intent (Like Minds). Heavy on the Brotherhood shit. Worth a watch.

  237. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    October 8th, 2007 at 7:48 pm
    *Currently looking for a new backround layout on Myspace*

    *Rubs nose*

    “Man, it’s like this myspace crack shit be callin me mane” (c) Pookie from new jack city

    ^All my backgrounds are always Afrocentric/Black Panther pictures.

    *waits for laughter*

    Btw, I’m bout to put the screenname SilverShadows as my alias, because I stay baggin’ the close-to-or-around 30 and over heffas. And I barely look a day over legal drinkin’ age.

    *does the Doug E.* (R.I.P. Hoots)

    *accompanies said smoove-down with a spin*

  238. pockets Says:

    damn busta looked like he was gonna explode during that performance at the honors

  239. D. Billz Says:

    cOLD Says:

    October 8th, 2007 at 7:52 pm
    billz did you catch the link I dropped earlier, a flick called murder intent (Like Minds). Heavy on the Brotherhood shit. Worth a watch.

    ^Cold… What it is? Nah, I didn’t browse through all the comments thoroughly tonight. Just logged in and started commentin’. Can you re-post?

  240. Joe 88 Says:

    *Reads billz comment before leaving*

    “As I stand, one leg on my pants up, in a stance like “and what?” I know these niggas is feeding my mind cancer, but at times they answer, seems mind blowing, this weed & hennessey got my mind going, trust me nigga i’m knowing, chicks use to ignore me, & my aunt saying “I need 50 not 60/40”

    *Dips*

  241. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    October 8th, 2007 at 7:51 pm
    Aiiiiiight fam, i’m out for tonight. Peace.

    *Looks @ billz*

    I’m not going to myspace*

    *Looks at box on leg*

    See I can’t go within 50 feet of myspace

    *Tries to tip toe over to myspace*

    *Alarm goes off*

    *Runs*

    Damn, this is the 4th time this week, & it’s only monday

    *Lowers head………….while running*

    ^lmao. Fuckin’ junkie!

    Peace fam.

  242. Dre Says:

    es you lurkin?

  243. cOLD Says:

    tinyurl.com/28ge3m

    ^billz its on some skull and bones ish.

  244. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    October 8th, 2007 at 7:55 pm
    *Reads billz comment before leaving*

    “As I stand, one leg on my pants up, in a stance like “and what?” I know these niggas is feeding my mind cancer, but at times they answer, seems mind blowing, this weed & hennessey got my mind going, trust me nigga i’m knowing, chicks use to ignore me, & my aunt saying “I need 50 not 60/40″

    *Dips*

    ^ *dapz* Ninjas sleepin’ on Bleek’s greatness.

    Bleek = G.W.C.O.A.T.

  245. D. Billz Says:

    cOLD Says:

    October 8th, 2007 at 7:58 pm
    tinyurl.com/28ge3m

    ^billz its on some skull and bones ish.

    ^You that ninja. Good lookin’ out.

  246. HHF Says:

    ^^^click

    what it does nahrizzen?

  247. Paperstacker Says:

    Bleek = G.W.C.O.A.T.

    ^^^^^^^^^^^^^

    naaa, there are alot of nicer weed carriers. Bleek is cool though.

  248. cOLD Says:

    no doubt billz, this shit gets kinda deep.

  249. !Ven-Tech? Says:

    *daps room*

    what up nah, whats really?

  250. EnglandRepresent Says:

    What up Nahgerrachi?

  251. pockets Says:

    Bleek = G.W.C.O.A.T.

    ^werd

  252. cMac Says:

    i just bought a new webdomain

    cmacsutt.com

    It should be up in 12-48 hours!

  253. EnglandRepresent Says:

    Ayo Rey Rey you up in here?

  254. D. Billz Says:

    Paperstacker Says:

    October 8th, 2007 at 8:03 pm
    Bleek = G.W.C.O.A.T.

    ^^^^^^^^^^^^^

    naaa, there are alot of nicer weed carriers. Bleek is cool though.

    ^PStacker… What it is? And I doubt you can name a weed carrier that put out a better than album than Coming of Age.

    I’ll wait.

  255. D. Billz Says:

    EngRep… pockets… HHF…

    What it is?

  256. HHF Says:

    shilling like old UK money

  257. EnglandRepresent Says:

    Whats good Billy? How ya livin chieftain (this is an EnglandRepresentinAllOverTheWorld Registered Trademark)??

    And I doubt you can name a weed carrier that put out a better than album than Coming of Age.

    ^^The Wonderful World of Cease A Leo?

  258. !Ven-Tech? Says:

    D. Billz Says:

    October 8th, 2007 at 8:26 pm
    Paperstacker Says:

    October 8th, 2007 at 8:03 pm
    Bleek = G.W.C.O.A.T.

    ^^^^^^^^^^^^^

    naaa, there are alot of nicer weed carriers. Bleek is cool though.

    ^PStacker… What it is? And I doubt you can name a weed carrier that put out a better than album than Coming of Age.

    I’ll wait.
    ^^^^

    tinyurl.com/2om9qe

  259. green eyes Says:

    And I doubt you can name a weed carrier that put out a better than album than Coming of Age.

    ^^The Wonderful World of Cease A Leo?

    ^ much as i hate to disagree with you Eng.. bleek is indeed the worlds greatest weed carrier ever.

  260. D. Billz Says:

    EnglandRepresent Says:

    October 8th, 2007 at 8:32 pm
    Whats good Billy? How ya livin chieftain (this is an EnglandRepresentinAllOverTheWorld Registered Trademark)??

    ^Ninja… I’ma tell you one more time… I’M THE ORIGINAL CHIEF ROCKA (no Lords of the Underground) OF NAHRIGHT! But I’m good CHIEF.

    >>And I doubt you can name a weed carrier that put out a better than album than Coming of Age.

    >>^^The Wonderful World of Cease A Leo?

    ^I STILL haven’t heard that album? You got a link?

  261. HHF Says:

    green eyes Says:

    October 8th, 2007 at 8:34 pm
    And I doubt you can name a weed carrier that put out a better than album than Coming of Age.

    ^^The Wonderful World of Cease A Leo?

    ^ much as i hate to disagree with you Eng.. bleek is indeed the worlds greatest weed carrier ever.

    ^^^quite an easy cosign….if I might say so myself

  262. green eyes Says:

    new post

  263. Nah Right » Blog Archive » Beanie Sigel - Go Low Says:

    […] This is that joint I posted a few days back labelled as Back Up. It’s actually called Go Low. Same difference. […]

Leave a Reply