Video: Wyclef – Dollar Bill/Remix ft. Raekwon

Dollar Bill (The Sweetest Girl) featuring Akon, Lil’ Wayne, Niia.

Off Memoirs Of An Immigrant. Directed by Chris Robinson.

They also aired the making of the video for the remix with Raekwon, which they apparently filmed at the same time but will release later.


AddThis Social Bookmark Button

220 Responses to “Video: Wyclef – Dollar Bill/Remix ft. Raekwon”

  1. crazy88since88 Says:

    888888888888888888888888888

  2. green eyes Says:

    present

  3. cocca88crazy88since88 Says:

    888888888888888!

  4. Dre Says:

    (WP turned the post private, not me… its fixed now.)

  5. HHF Says:

    quatro like audi mofuckas

  6. Foekist Says:

    Seis (no terror squad)

    g’nite nah

  7. green eyes Says:

    # Dre Says:
    September 10th, 2007 at 10:47 pm

    (WP turned the post private, not me… its fixed now.)

    ^ it happens. nice posts dre

    cazy.. still *drolling* over the clip of that car, did you se how the door handles pop out?! WHAT?! i gotta have it

  8. Phuque Says:

    say word.

  9. eskay Says:

    THREE WAY RACE: Initial prognostications from the respective camps in the Kanye West-50 Cent-Kenny Chesney chart race see the two rappers in the 600k range, each with a shot at beating Linkin Park’s first-week record of 625k back in May, while Chesney looks to be in the 450-500k area. As far as pre-orders go, West is leading 50 by 2-1 at both iTunes and Amazon.com, though Fitty has a 2-1 edge in searches at Yahoo, a reliable measure of buzz factor. All three albums hit retail tomorrow. (9/10p)

    http://www.hitsdailydouble.com/news/rumormill.cgi

  10. State of Grace Says:

    Rae’s hat>99% of hip hop right now

  11. EnglandRepresent Says:

    (WP turned the post private, not me… its fixed now.)

    ^^Yeah whatevs Dre you Nazi.

    say word.

    ^^WORD

    *puts the hand up for the high five*

    *Phuque lookin at me like he too cool for school* (nhjic)

    Asshole

  12. cocca88crazy88since88 Says:

    green eyes Says:

    September 10th, 2007 at 10:50 pm
    # Dre Says:
    September 10th, 2007 at 10:47 pm

    (WP turned the post private, not me… its fixed now.)

    ^ it happens. nice posts dre

    cazy.. still *drolling* over the clip of that car, did you se how the door handles pop out?! WHAT?! i gotta have it

    ^^^
    yes sweetie, 9 out of 10, thats the NEXT S-Class. maybe 2011-2013 model.

  13. Dem aka GOMW,P Says:

    i approve.

  14. green eyes Says:

    yes sweetie, 9 out of 10, thats the NEXT S-Class. maybe 2011-2013 model.

    ^^ maaaaannn.. thats to far away. not that i could afford it yet though so w/e. i remember when the first started showing the prototypes of the mclaren, 2-3 years before it hit.

  15. Absent Says:

    Rae’s hat>99% of hip hop right now
    ^^
    hahaha

  16. eskay Says:

    >>As far as pre-orders go, West is leading 50 by 2-1 at both iTunes and Amazon.com, though Fitty has a 2-1 edge in searches at Yahoo

    ^lol at Yahoo searches…Curtis lost

    *goes to Yahoo and searches for ‘Curtis’*

  17. Dre Says:

    who the fuck uses yahoo?

  18. green eyes Says:

    # Dre Says:
    September 10th, 2007 at 11:13 pm

    who the fuck uses yahoo?

    ^ interscope interns

  19. Dem aka GOMW,P Says:

    damn… i tried to tell kenny to shoot somebody (hunting accident) or rustle someones cattle or something…

  20. Phuque Says:

    # green eyes Says:
    September 10th, 2007 at 11:18 pm

    # Dre Says:
    September 10th, 2007 at 11:13 pm

    who the fuck uses yahoo?

    ^ interscope interns

    ^^lol

  21. cocca88crazy88since88 Says:

    green eyes Says:

    September 10th, 2007 at 11:18 pm
    # Dre Says:
    September 10th, 2007 at 11:13 pm

    who the fuck uses yahoo?

    ^ interscope interns

    ^^^
    i use Durex Tropical

  22. Phuque Says:

    # Dem aka GOMW,P Says:
    September 10th, 2007 at 11:21 pm

    damn… i tried to tell kenny to shoot somebody (hunting accident) or rustle someones cattle or something…

    ^^^

    Word…he should have gotten a horse to kick him in the “fleshy part of the thigh” (c) Sopranos

  23. green eyes Says:

    lo k on the radio now
    http://www.wnhu.net/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=27

  24. cocca88crazy88since88 Says:

    SHOUT OUT LO-K.

  25. cocca88crazy88since88 Says:

    …LOL, Universal up to that Ol’Shit: http://www.tinyurl.com/2rorm8

  26. Big Homie Says:

    Can I get a suuuuu

  27. Dem aka GOMW,P Says:

    finally, i get to hear lo k spin…

  28. cocca88crazy88since88 Says:

    …i like what Lo-K is play’n so far… Reminds me of WPRB back in 92…Early.

  29. cocca88crazy88since88 Says:

    …this nigga is a Real Hip-Hop DJ… Classic.

  30. EnglandRepresent Says:

    Ayo Lo if you lurkin son, let Brixton get a shout out chief

  31. cocca88crazy88since88 Says:

    …lol…this shit reminds me of back in the day when a nigga was popin steering columns…. Shout out all the Blue & Red dent Pulleys… Shout out PepBoys…lol.

  32. cocca88crazy88since88 Says:

    Shout out Honda Motor Cars… screwdrivers & popsicles sitcks Get the job DONE.

  33. Dem aka GOMW,P Says:

    …lol…this shit reminds me of back in the day when a nigga was popin steering columns…. Shout out all the Blue & Red dent Pulleys… Shout out PepBoys…lol.

    ^ you know… dude might fuck around get somebodies system yanked tonight… lemme find me a shadow rock right fast..

  34. cocca88crazy88since88 Says:

    Dem aka GOMW,P Says:

    September 10th, 2007 at 11:44 pm
    …lol…this shit reminds me of back in the day when a nigga was popin steering columns…. Shout out all the Blue & Red dent Pulleys… Shout out PepBoys…lol.

    ^ you know… dude might fuck around get somebodies system yanked tonight… lemme find me a shadow rock right fast..

    ^^^
    *daps DEM*

  35. cocca88crazy88since88 Says:

    this ICEWATER shit aint bad… nice.

  36. Dem aka GOMW,P Says:

    good lookin on the shout, lo… used the full name and all..lol.

  37. green eyes Says:

    lo k giving out shout outs

  38. green eyes Says:

    this song cracks me up

  39. Big Homie Says:

    What’s so funny about it Greenie?

  40. green eyes Says:

    just the matter of fact way he walks you through the scenario.

  41. Dem aka GOMW,P Says:

    damn.. im feeling this one….

  42. cocca88crazy88since88 Says:

    DAPS LO-K
    ____________________________

    REQUEST: Sucka Nigga (ATCQ)
    or
    REQUEST: I Got To Have It (ED.O.G)
    or
    REQUEST: All For One (Brand.Nu)

  43. cocca88crazy88since88 Says:

    CLASSIC!!!!

    ….BIG UPS Lo!

  44. Big Homie Says:

    Ok its past midnight, new post

  45. cocca88crazy88since88 Says:

    ..i remember when 97.1 would Sound like this… Fuckin Payola…

  46. green eyes Says:

    lol. dre got jokes

  47. cocca88crazy88since88 Says:

    Yup! B.Y.S.! (no homo)

  48. Darth Cipher Says:

    man it’s been a minute since i hit up nah right… school got me like a ball and chain… but love seeing the gods get they respect!!!!
    Nov. 13th 8 Diagrams baby!!!! and the chef’s hat is official right there…
    on the real though i been killing this track for a minute now, glad they switching shit up with a remix so i can kill it some more… aiight i’m off to bed… peace ninjas!!!

  49. cocca88crazy88since88 Says:

    on some 90’s shit Hun?

    G.Rap….Ill Street Blues…
    Main Source… Just Hangin Out…
    Naughty By Nature… Wickedest Man Alive…
    Pete Rock/C.L… Straighten It Out…
    Redman… Tonights The night…
    or go deep……XCLAN… Fire & Earth. ….Shit, Bust a Move.

  50. cocca88crazy88since88 Says:

    Greeny i know u KNOW this Master Ace shit…Ol’Miami Bass Ass.

  51. cMac Says:

    that akon joint is hot

  52. cocca88crazy88since88 Says:

    RIGGGITY RAWLLLLL!

  53. EnglandRepresent Says:

    Someone gimme an update of Lo Lo’s show. I can’t hear shit…..

  54. I Fux Says:

    Yo whats good *high fives all around* *pulls up bumping Havoc’s Kush*

  55. cocca88crazy88since88 Says:

    *daps FUX*
    whats good Pa!

  56. Dem aka GOMW,P Says:

    *cant dap lo-k, too busy noddin*

    yo i gotta request.. throw on some beatnuts.. off the books… or do you believe… take your pick… or both!

  57. cocca88crazy88since88 Says:

    GOOD GAUD, that black Spice girl is on Jimmy Kimmel, Damn Shes STACKED!

  58. Big Homie Says:

    *daps I Fux*

  59. cocca88crazy88since88 Says:

    Dem aka GOMW,P Says:

    September 11th, 2007 at 12:25 am
    *cant dap lo-k, too busy noddin*

    yo i gotta request.. throw on some beatnuts.. off the books… or do you believe… take your pick… or both!

    ^^^
    SAY WORD!

  60. green eyes Says:

    # cocca88crazy88since88 Says:
    September 11th, 2007 at 12:18 am

    Greeny i know u KNOW this Master Ace shit…Ol’Miami Bass Ass.

    ^ :) u know it!

    what up fux

  61. I Fux Says:

    whats good BH and Cocca. yo Cocca I get a video clip of my homegirl up, she is a nice piece check it out

  62. EnglandRepresent Says:

    What up Fuxy

    GOOD GAUD, that black Spice girl is on Jimmy Kimmel, Damn Shes STACKED!

    ^^Scary Spice, yeah ol’ girl got a nice set of bristols

  63. Dem aka GOMW,P Says:

    *daps fux*

  64. cocca88crazy88since88 Says:

    I Fux Says:

    September 11th, 2007 at 12:28 am
    whats good BH and Cocca. yo Cocca I get a video clip of my homegirl up, she is a nice piece check it out

    ^^^
    No Doubt baby, on my way….

  65. cocca88crazy88since88 Says:

    cocca88crazy88since88 Says:

    September 11th, 2007 at 12:29 am
    I Fux Says:

    September 11th, 2007 at 12:28 am
    whats good BH and Cocca. yo Cocca I get a video clip of my homegirl up, she is a nice piece check it out

    ^^^
    No Doubt baby, on my way….

    ^^^
    Oh Yea! Ol’Girl is nice.

  66. I Fux Says:

    damn full house tonight, *daps dem and Englannnd* *kisses greeny on cheek*

  67. Dem aka GOMW,P Says:

    Scary Spice, yeah ol’ girl got a nice set of bristols

    ^ i stay swackin’ yer slang homie… bint and bristols have been added to my lexicon.. lol

  68. cocca88crazy88since88 Says:

    …Yo! wee need a party to go to…

  69. cocca88crazy88since88 Says:

    Dem aka GOMW,P Says:

    September 11th, 2007 at 12:32 am
    Scary Spice, yeah ol’ girl got a nice set of bristols

    ^ i stay swackin’ yer slang homie… bint and bristols have been added to my lexicon.. lol

    ^^^
    CHEA! Scary Spice is Smokin… Damn!

  70. Dem aka GOMW,P Says:

    *current nod factor: 10*

  71. I Fux Says:

    Ya I stay saying Bollocks

  72. EnglandRepresent Says:

    i stay swackin’ yer slang homie… bint and bristols have been added to my lexicon.. lol

    ^^Nicely Dem. Swack away (nh) chief……….

  73. cocca88crazy88since88 Says:

    …wonder if Large Professor is on NAS new CD? …damn can he get 16, esco?

  74. I Fux Says:

    I stayed watching that Spice Girl Wannabe video in 10th grade just cuz of Scary Spice

  75. Rey Says:

    IT’S KANYE DAY, MOTHERFUCKERS!

    CAN’T TELL ME NOTHING!

  76. Big Homie Says:

    Diana is nice. Nice post Fux

  77. cocca88crazy88since88 Says:

    this that DC cat…YEA SKILLZ.

  78. I Fux Says:

    Ya BH she is good people. She tries to get me to go surfing with her but I havent surfed since I got caught in undertow when I was younger. I just dont have that love for the ocean like I used to. Dont get me wrong I fuck with the beach and sea-doos but not surfing or scuba diving, I dont want to go out like that.

    *daps Rey*

  79. cocca88crazy88since88 Says:

    *raps Rey*
    u missin the party rey… welcome thou.

  80. green eyes Says:

    # cocca88crazy88since88 Says:
    September 11th, 2007 at 12:32 am

    …Yo! wee need a party to go to…

    ^ party at crazy’s house!

  81. cocca88crazy88since88 Says:

    *Daps LO-K*
    ……..WAX Dun, WAX!

  82. I Fux Says:

    Yo this Az San Fran game is sort of interesting

  83. cocca88crazy88since88 Says:

    green eyes Says:

    September 11th, 2007 at 12:39 am
    # cocca88crazy88since88 Says:
    September 11th, 2007 at 12:32 am

    …Yo! wee need a party to go to…

    ^ party at crazy’s house!

    ^^^
    …ya’ll can party here, just take off yall shoes.

  84. Dem aka GOMW,P Says:

    yeah… skillz is that nigga… i don’t even care.. i’m still lookin for ghostwriter with the names in it… imma find it along with hoffa, pac and the holy grail one of these days..

  85. Rey Says:

    Sheeit, ya’ll pregamed it, but I’m right on time!

  86. EnglandRepresent Says:

    I stayed watching that Spice Girl Wannabe video in 10th grade just cuz of Scary Spice

    ^^Fuck yeah. Was that the one when she was in the leopard skin top and her cans were fallin out all over the shop?

    I fuck with the beach and sea-doos but not surfing or scuba diving, I dont want to go out like that

    ^^I been scuba diving on the Great Barrier Reef, that shit was ill.

    What up Reymond?

  87. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    RAEKWON THE CHEF!

  88. cocca88crazy88since88 Says:

    …Miss Info is kinda cute. (L/F)

  89. I Fux Says:

    out of lf: two good weedcarrier albums I have listened to, Ice Water and Strong Arm Steady

  90. green eyes Says:

    ^^I been scuba diving on the Great Barrier Reef, that shit was ill.

    ^ show off.

  91. Rey Says:

    Chillin’ ya’ll. Just felt like geeking out.

    Quick word/update over at my place about today.

    Catch ya’ll in the morning.

    PEACE!

  92. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    out of lf: two good weedcarrier albums I have listened to, Ice Water and Strong Arm Steady
    ^^^^
    Raekwon’s weedcarriers are kinda weak, I wanna just hear verses from the Chef but yeah that SAS(no euro dipset) album is legit.

  93. Killa Jones Says:

    img50.imageshack.us/img50/9181/image0011xu6.jpg

    ^^
    lol

  94. EnglandRepresent Says:

    ya’ll can party here, just take off yall shoes.

    ^^Greenie lets us be in her crib on the couch with the shoes, scuffin that fucker all the way up (c) Pryor

  95. Big Homie Says:

    Aight this game is taking forever. This weed got me dozing off.

    I’m out and catch ya’ll day shiftas during the work hours

    Peace

  96. cocca88crazy88since88 Says:

    Killa Jones Says:

    September 11th, 2007 at 12:48 am
    img50.imageshack.us/img50/9181/image0011xu6.jpg

    ^^
    lol

    ^^^
    get’em young gunna

  97. I Fux Says:

    Yo I am also Out. CIEN!

  98. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    tinyurl.com/2wxcr5
    ^^^^
    this high school musical girl can get it

  99. cocca88crazy88since88 Says:

    LO-K, u need to be in philly… They DJs suck… the worst Ever.

  100. Dem aka GOMW,P Says:

    Killa Jones Says:

    September 11th, 2007 at 12:48 am
    img50.imageshack.us/img50/9181/image0011xu6.jpg

    ^^
    lol

    ^ lmao. thas cold blooded…

  101. EnglandRepresent Says:

    …Miss Info is kinda cute. (L/F)

    ^^Oh fuck yeah as I already stated I’d smash the granny outta that strumpet

  102. cocca88crazy88since88 Says:

    EnglandRepresent Says:

    September 11th, 2007 at 12:52 am
    …Miss Info is kinda cute. (L/F)

    ^^Oh fuck yeah as I already stated I’d smash the granny outta that strumpet

    ^%^

    lol…lol.

  103. I Fux Says:

    http://www.zshare.net/audio/3585087070a32b/

    ^^ wait this is kinda hot, CIen for real!

  104. Killa Jones Says:

    i pulled a killa cam on ya

    (c) cam gone missing

    and i won’t be back till universal (and eskay) stop brainwashing you guys with all this curtis and kanye crap.

    **leaves playin diplomatic immunity 1** ground zero 9/11

  105. cocca88crazy88since88 Says:

    DUCK DOWN!!!!!!!!!!!!

  106. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.zshare.net/audio/35842485780373/
    ^^^^
    Knoc’Turnal and Hood Surgeon(Dr. Dre’s son) -‘Bring It Back”

  107. green eyes Says:

    good night guys.

  108. cocca88crazy88since88 Says:

    green eyes Says:

    September 11th, 2007 at 12:56 am
    good night guys.

    ^^^
    Nite!

    .yea…SHOUT OUT LO-K…. Good Show!!!!!!!! Peace 2 all. 1.

  109. Dre Says:

    nite

    … Miss Info can get it.

  110. $***M-ROC***$ Says:

    2x lost. he runs nah-thing.

    90’s joints?

    -crooklyn dodgers (& the 95 remix with chubbs)
    -buckshot “i ain’t no joke” (on the rakim beat..some grimey buckshot)
    -rakim “in the ghetto”
    -de la “buddy” (native tongues remix)
    -KMD “peachfuzz”
    -onyx “shifftee”
    -fab 5 “leflaur leflah”
    -EPMD “so what u sayin”
    -nas “illmatic”…all of it.
    -gang starr “brooklyn”

    too many joints to mention.

  111. $***M-ROC***$ Says:

    … Miss Info can get it.

    ^^^
    hell yes.

  112. LL(not the rappa) Says:

    *wonders where is my shout out from lo k* *hangs head*

  113. LL(not the rappa) Says:

    *waves hello goodbye to nightshift*

  114. EnglandRepresent Says:

    nite

    … Miss Info can get it.

    ^^lol @ Dre…..dude got the *ninja vanish* and the *ninja reappear* shit on lock. Someone holla at Billz and let him know he lost.

    Peace Crazy and Greenie

  115. EnglandRepresent Says:

    Hi and bye LL

  116. cMac Says:

    # cocca88crazy88since88 Says:
    September 11th, 2007 at 12:49 am

    Killa Jones Says:

    September 11th, 2007 at 12:48 am
    img50.imageshack.us/img50/9181/image0011xu6.jpg

    ^^
    lol

    ^^^
    get’em young gunna

    _____

    there’s no stimpy on there

  117. EnglandRepresent Says:

    http://www.tinyurl.com/yw6jvl

    ^^No homo gorilla

  118. Killa Jones Says:

    there’s no stimpy on there

    ^^
    stimpy is a cat…smh

  119. EnglandRepresent Says:

    http://www.tinyurl.com/39anu3

    ^^Get ’em Trev

  120. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    there’s no stimpy on there

    ^^
    stimpy is a cat…smh

    ^^^^
    I thought stimpy was a chiuhawa

  121. Dem aka GOMW,P Says:

    im sleepy too, lo… ill show… imma tune in more often.

    im out till the AM… one.

  122. Killa Jones Says:

    videos.onsmash.com/v/yM34TYyDXKjr3MRv

    ^^^
    new hell rell

    show it off

  123. Killa Jones Says:

    dipset dead???

    yea right

    we still holding it down

  124. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=zoy3DV37Z6Q
    ^^^^
    lol

    Killer Mike’s a funny dude

  125. EnglandRepresent Says:

    When exactly is Killer Mike puttin out another album. Dude got skills.

  126. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    When exactly is Killer Mike puttin out another album. Dude got skills.
    ^^^^
    He released some I Pledge Allegiance mixtape awhile back that had new stuff but I don’t know about a retail album

  127. ***biggumskiller*** Says:

    so who won?

  128. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.tinyurl.com/ywxl6z
    ^^^^
    Beyonce wishes she was a Latina

  129. ***biggumskiller*** Says:

    check out this vain mazaradi foxx record on hot 97

  130. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    so who won?
    ^^^^
    49ers

  131. Killa Jones Says:

    Beyonce wishes she was a Latina

    ^^
    you daaummm right

  132. ***biggumskiller*** Says:

    killer mike is doing cartoon voices.
    and beyonce just knows she has a big latin fanbase.
    remember shes fucking a black dude
    unlike :
    rhianna
    eve
    alicia keys
    halle berry
    rosario dawson
    latifah
    oprah
    and all the other white-fighters you dummies be sweating
    so who sold more records allready? 50? kanye?

  133. nation Says:

    >> though Fitty has a 2-1 edge in searches at Yahoo, a reliable measure of buzz factor.

    because he says dumber shit than everyone else… except maybe

    http://www.youtube.com/watch?v=arAtB8cgvAY

  134. ***biggumskiller*** Says:

    i refuse to acknowledge the nfl until october.
    how is yayo in the greek isles of cypress with fif
    when hes got open cases?
    them gunit niggas got some good lawyers

  135. ***biggumskiller*** Says:

    so how many copies of graduation did mommy buy you nation?

  136. ***biggumskiller*** Says:

    its a dream its a dream
    its all a dream
    i get some coke
    get some pistols
    and build a team..

  137. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.celebully.com/kanye-west-is-a-whiney-bitch-p120.html

  138. That Man Says:

    So 9/11 is here. I expect endless Currrtis and Kanye spam.

  139. nation Says:

    >> so how many copies of graduation did mommy buy you nation?

    enough for you and two-times to play the crying game come next week. but in all seriousness, it doesn’t even matter anymore. GE & Vivendi won

    not that your Community College education allows you to understand any of what i’m saying.

  140. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    lol @ kid rock and tommy lee fighting
    and Britney Spears carrer is done she couldn’t sing before but atleast she looked decent now not so much

  141. EnglandRepresent Says:

    not that your Community College education allows you to understand any of what i’m saying.

    ^^Ol’ University attendin uppity ass polar bear

    What up nation?

    biggumskiller whats the dilly family? I thought I smelt a musty cunt up in this bitch…..

  142. ***biggumskiller*** Says:

    england rep you greasy spaniard whass goot mein heir?
    and id rather go to conmmunity college
    than hockey class numbnuts

  143. $***M-ROC***$ Says:

    shouldn’t some planes be hitting some buildings soon?

  144. ***biggumskiller*** Says:

    trust me britneys career isnt over.
    no such thing as bad press these days.
    maybe she can learn to play gee-tar
    or something. and stop lip synching

  145. nation Says:

    >> and id rather go to conmmunity college than hockey class numbnuts

    hockey = a valid reason for not having teeth. “Curtis likes it that way” isn’t

  146. ***biggumskiller*** Says:

    $***M-ROC***$ Says:

    September 11th, 2007 at 2:11 am
    shouldn’t some planes be hitting some buildings soon?

    all thats left is the empire state building.
    maybe they can crash a plane into the water tower you live in.

  147. nation Says:

    trust me britneys Curtis career isnt over.
    no such thing as bad press these days.
    maybe she can learn to play gee-tar
    or something. and stop lip synching

  148. ***biggumskiller*** Says:

    nation Says:

    September 11th, 2007 at 2:12 am
    >> and id rather go to conmmunity college than hockey class numbnuts

    hockey = a valid reason for not having teeth. “Curtis likes it that way” isn’t

    out of all the gay things youve said to me over the years
    nation thats the gayest. congratulations.
    youve reached “complete ick” territory.
    now take your hand off eskays dick and pat yourself on the back.

  149. EnglandRepresent Says:

    Ain’t shit bk, gettin through another nasty ass day of work. Its been one of the bitch ass days. Lookin forward to goin for a run, hittin the gym and then hittin a fuckin a reefer.

  150. EnglandRepresent Says:

    You coppin that Curty tomorrow Bk or is that a stoopid question?

  151. ***biggumskiller*** Says:

    50 is on a different level than kanye.
    kanye wants people to love and validate him
    to fill up some hole inside of him.(no father?)
    50 wants the same love but in a conquering way.
    hes trying to build something.
    kanye is a great artist.
    50 is on some ghengis khan shit.
    and thats how i look at life as well.

  152. ***biggumskiller*** Says:

    EnglandRepresent Says:

    September 11th, 2007 at 2:20 am
    You coppin that Curty tomorrow Bk or is that a stoopid question?

    probably by friday. whats good with black uk television.
    you negroes got any new shows i should know about?
    im working on a movie script about the period
    when goldie and tricky were fighting it out over bjork.
    whats up with goldie these days?

  153. nation Says:

    oh i see… you can say as much gay shit about other men and fellatio, but i’d be wrong to mention your menfatuation with 50 Can’t

    go ask hoodtalk if you can borrow Dr. Dre’s dick to brush your teeth fagboy

  154. EnglandRepresent Says:

    50 is on some ghengis khan shit.
    and thats how i look at life as well.

    ^^You rock the dead beaver hats, the dodgy moustache and you on that rape and pillage shit BK? You gonna have a problem gettin a visa to egt into the UK.

  155. nation Says:

    >> probably by friday.

    wow… you lost. you can’t dish out 14 of the tax payers dollars to validate your pathetic life

  156. ***biggumskiller*** Says:

    50 is an empire builder.
    hes smarter than you think.
    just look at the divide and conquer tactics 50 used
    on cam ron.its more than rap with this guy
    its the whole crazy story

  157. ***biggumskiller*** Says:

    damn nation is really trying to insult me with nobody but me
    and england rep to see it. you gotta use these jokes when
    other people are around hockey puck.
    and yes only i can insult your morbid infatuation
    with eskays ball grease. but you know you deserve it right?

  158. ***biggumskiller*** Says:

    nation Says:

    September 11th, 2007 at 2:27 am
    >> probably by friday.

    wow… you lost. you can’t dish out 14 of the tax payers dollars to validate your pathetic life

    14 dollars??? whoaaaaaaa there little doggie.
    im getting my copy of curtis from afrika records
    located on anystreet u.s.a

  159. EnglandRepresent Says:

    im working on a movie script about the period
    when goldie and tricky were fighting it out over bjork.
    whats up with goldie these days?

    ^^Yo I ain’t heard about Goldie in a minute and Tricky? Shiiiiiiit name from the past. My manz and his crew got beaten the fuck up by two of Goldie’s bouncers once in an East End nightclub. Goldie sneaked round the back (nhoc) after my manz had been smacked up and bottled him, cheeky bastard. I think Goldie’s still spinnin drum’n’bass sets in London. Dunno what the fuck happened to Tricky. He had a pretty ill album back in the day.

  160. ***biggumskiller*** Says:

    EnglandRepresent Says:

    September 11th, 2007 at 2:25 am
    50 is on some ghengis khan shit.
    and thats how i look at life as well.

    ^^You rock the dead beaver hats, the dodgy moustache and you on that rape and pillage shit BK? You gonna have a problem gettin a visa to egt into the UK.

    rape and pillage indeed. ill rape the damn visa if theres problems.
    them boys cyan dis de program.

  161. nation Says:

    >> just look at the divide and conquer tactics 50 used on cam ron.

    Cam’Ron insulted him bonehead. 50 thought he saw an opportunity to make some dough, so he rushed out a half ass album, instead of suicidal before i self destruct songs and look at the outcome. i dare you to tell me i’m lying. you know very well those 50 songs are garbage, that he could (maybe) do better but that he’s a failure

    >> 14 dollars??? whoaaaaaaa there little doggie.
    im getting my copy of curtis from afrika records
    located on anystreet u.s.a

    ^ you lost… tall israeli records been had it online for a minute now… for free too. what’s the point of loving 50 if you can’t do what you’re supposed to. being a 50 fan isn’t about what he can do for you, it’s how you can help him… you haven’t been reading your g-unitworld.com newsletters have you

  162. EnglandRepresent Says:

    im getting my copy of curtis from afrika records
    located on anystreet u.s.a

    ^^lmao. Cheap ass muthafucka.

  163. ***biggumskiller*** Says:

    dam they fell off like that??
    i seen tricky on girlfriends a few years back..
    that nig look like mos def thru a funhouse mirror.
    what do you uk knuckleheads listen to over there?
    and did you know amy winehouse was a crackhead fam??
    that happy mondays dude was a crack head
    and pete whatever is a crackhead. damn.
    is the dope game popping like that over there?

  164. ***biggumskiller*** Says:

    yeah 50 is a failure.
    hes not a winner like you are.
    of course that if you consider winning
    arguing with a nigga youll never fight
    carrying a BLOGGER’S WEED.
    and owning a pet rock.
    failure indeed.
    do i think 50 coulda made betyter songs?
    sure. the same way YOU THOUGHT JIGGA COULD MAKE BETTER
    SONGS. so jay z must be a failure too.

  165. EnglandRepresent Says:

    what do you uk knuckleheads listen to over there?
    and did you know amy winehouse was a crackhead fam??
    that happy mondays dude was a crack head
    and pete whatever is a crackhead. damn.
    is the dope game popping like that over there?

    ^^Klashenkoff, Plan B and anyone outta the Terra Firma Clique are straight. I gotta link for Klashnekoff somewhere in the archives if you want it BK? Its fire, believe it.

    Bez from Happy Mondays was on evrything not just crack, same with Pete Doherty and Amy Winehouse. They’ll snort, wack up, smoke anything they can get their hands on. Its a lotta junk floatin around in London these days chief and the crack game has definitely blown up.

  166. ***biggumskiller*** Says:

    the real losers are you and eskay
    who have to pretend to like kanye because you hate 50.
    what kind of man lets his hate for a STRANGER dictate his life??
    if you hate 50 so much, grab the ratchet and handle your business.
    you not man enough to do that?
    then shut the fuuuckk up.

  167. EnglandRepresent Says:

    do i think 50 coulda made betyter songs?
    sure. the same way YOU THOUGHT JIGGA COULD MAKE BETTER
    SONGS.

    ^^Thats why bein a Biggie stan is the shit, cos you can never say that, Big Poppa was allergic to wackness.

  168. ***biggumskiller*** Says:

    thats crazy how in england it seems like crack
    doesnt have the stigma it has in the states.
    you get caught smoking crack in america
    your career is britneyed

  169. ***biggumskiller*** Says:

    EnglandRepresent Says:

    September 11th, 2007 at 2:50 am
    do i think 50 coulda made betyter songs?
    sure. the same way YOU THOUGHT JIGGA COULD MAKE BETTER
    SONGS.

    ^^Thats why bein a Biggie stan is the shit, cos you can never say that, Big Poppa was allergic to wackness.

    thats because he got merked before the second album dropped.
    england i live in ny. trust me
    there was just as much hate here for biggie and puff then
    as it is for 50 now. everybody was taking shots at big before he died.
    and alot of people were saying life after death wasnt as rugged as
    ready to die. that life after was too r/b etc.
    the same stupid massacre arguement.
    biggie never made it to a third album.

  170. EnglandRepresent Says:

    In England drugs like blow, H and crack are more accepted in music and entertainment circles. A lot of people in that industry are snortin or smokin something. I mean Doherty’s career actually took off after he got busted wackin up H and smokin crack etc. Bobby Brown’s career fell the fuck off.

  171. EnglandRepresent Says:

    england i live in ny. trust me
    there was just as much hate here for biggie and puff then
    as it is for 50 now

    ^^Yo no doubt. I’m not in a position to speak on whether Big was loved or not in NY but it certainly seemed to me like he got a lotta respect from his peers for his lyrical skills. LAD might have had more r’n’b joints on it but shit it was still gutter.

    As far as The Massacre goes, I copped it and then I copped the reworked version for the Outta Control Remix cos that was crack. But GRODT was different to The Massacre in that there was a lot more quality on GRODT if you ask me. 50 nailed it with GRODT not so much with The Massacre though. I feel like LAD was still a classic regardless of whether it had some r’n’b joints on it or not. The Massacre was’nt a classic though. What I’m sayin is Big was 2 from 2.

  172. lurker Says:

    what time is it?

  173. lurker Says:

    # ***biggumskiller*** Says:
    September 11th, 2007 at 2:47 am

    the real losers are you and eskay
    who have to pretend to like kanye because you hate 50.
    what kind of man lets his hate for a STRANGER dictate his life??
    if you hate 50 so much, grab the ratchet and handle your business.
    you not man enough to do that?
    then shut the fuuuckk up.
    ^^^^^

    um, id like to put a few holes in george bush(n/h) dont mean im gonna go and murk the man. oh and cosign your statement anyways. homeboy speakin on boycottin kanye and 50 is the truth. cosign this man

    *daps ENG and BIGGS

  174. EnglandRepresent Says:

    What up Lurk? I’m bout to be out though chieftains. Man its pissin it down in Melbourne, I’m gonna be one drenched muthafucka in about 2 minutes. Bollocks.

    Peace

  175. nation Says:

    >> what kind of man lets his hate for a STRANGER dictate his life??

    i don’t hate 50 doggie… i don’t love him either, you hermaphrodite. i used to like his music, i don’t really anymore. i can admit that, i can also admit that i enjoy joking about him losing the empire he was trying to build.

    you on the other hand, come through every tuesday and thursday like the taskforce, and put any and everyone that won’t agree with your sorry ass on blast. or if they have a negative opinion on 50.

    you’re a chump for even giving a fuck. how am i a coward for ridiculing 50 Cent when he overtly puts himself out there, puts his personal and private life out there to create a buzz when you,re the fucking faggot that comes in here talking more shit than Two-Times (Flush Gordon).

    you need to understand that 50 is washed up, and that you’re rolling with the losers. but it ain’t that serious… it’s just hip hop. there is real shit happening in my life, unlike your sorry ass crossing off the days till you can gloat in another man’s victories or better yet failures

    i would call you a pussy but i don’t want to confuse you anymore than you already are.

  176. lurker Says:

    BREAKING NEWS!

    Rapper 50 cent(born curtis jackson) has just announced he is in a great financial and creative space! He later went on to declare his love for other spaces, contents, general publics, finances, and vitamin waters. A reported rumor is goin around that tony yayo will get pistol whipped and left in a dark, gloomy room with “amusement park” playing at full volume for 24 hours if 50 cent’s “Curtis” album does not outsell kanye’s.

  177. lurker Says:

    whatup nation?

  178. lurker Says:

    peace eng

  179. State of Grace Says:

    Sept. 11, 2007, a nation mourns over the release of “Curtis,” the third album by rapper 50 Cent. Many New Yorkers were outraged over the incident. “Haven’t we suffered enough already?” asked one resident, so distraught she had to be taken into an ambulance. Another man noted “Amusement Park is like 1000 9/11’s combined, and the newest reason why the terrorists hate us. Y’know what? I fuckin’ hate us now too!” Reports indicate that unless a law is passed soon, more awful music by 50 Cent could soon be infiltrating the homes of good and decent Americans. At the present time, it doesn’t appear that anything approaching the level of Amusement Park is on the horizon, but then no one thought that second plane would hit the other tower either.

  180. Soul Clapper Says:

    The UK Version of ‘Curtis’ actually has a good track on it. I think it may be a bonus track though, as I’ve not seen it on any US track listings. The joint is called “Smile (I’m Leaving)”; the beat is sick and 50 spits aiight.

    I’m shocked.

  181. lurker Says:

    time

  182. Soul Clapper Says:

    Young Lurker the Gurkha… Wha’ gwan blud?

  183. lurker Says:

    wassup shoesoul?

    gooood mooorning vietnaaaaaaam!

  184. lurker Says:

    whats all this hype on this bamma soulja boy? wtf?

  185. Soul Clapper Says:

    Lurk… don’t you sleep, homeboy? Are you in Australia or are you on Some Tyler Durden sleep-deprivation type shit?

  186. Soul Clapper Says:

    In all honesty, I have no idea who the little Soulja dude is.

    Although I pride myself on having an encylopeadic knowledge of Hip Hop, I’m happy to know fuck-all about people like Soulja Boy, MIMS, Boosie, Webbie and whichever other skill-devoid punk is selling ringtones right now. What can I say… I’m a snob.

  187. lurker Says:

    soul im in the land down under its 9:45 pm right now but i been on that tyler durden sleep-deprivation type shit before and lemme tell ya, it sucks.

  188. lurker Says:

    # Soul Clapper Says:
    September 11th, 2007 at 7:45 am

    In all honesty, I have no idea who the little Soulja dude is.

    Although I pride myself on having an encylopeadic knowledge of Hip Hop, I’m happy to know fuck-all about people like Soulja Boy, MIMS, Boosie, Webbie and whichever other skill-devoid punk is selling ringtones right now. What can I say… I’m a snob.
    ____________________

    party like a rock, party like a rockstar…..t t t totally duuude!

  189. lurker Says:

    soul, all you need to say is any southern artist-no need to get into details now.

  190. Soul Clapper Says:

    Whereabouts in Oz?

    I’m more a fan of Melbourne than the East Coast, but I guess that’s because I’m from London and it reminds me of home more than Sydney or Perth or what have you. Plus, I remember Melbourne has better sneaker stores.

  191. Soul Clapper Says:

    soul, all you need to say is any southern artist-no need to get into details now.

    =============================================

    Nah, I ain’t ‘Southern-ist’. Of course I like Clipse, Little Brother, old Geto Boyz and ‘Face, and um…

  192. lurker Says:

    gold coast homie, queensland. This is the spot u wanna be at even tho i miss AZ like a madman…where u livin now? and co-sign on melbourne havin the better sneaker stores and record stores

  193. lurker Says:

    # Soul Clapper Says:
    September 11th, 2007 at 7:55 am

    soul, all you need to say is any southern artist-no need to get into details now.

    =============================================

    Nah, I ain’t ‘Southern-ist’. Of course I like Clipse, Little Brother, old Geto Boyz and ‘Face, and um…

    ^^^^^

    everyone knows those are the exceptions….but clipse and little brother thats virginia aint it? i cant call that the south south…im talkin bout texas , missippie, ahem …atlanta haha…..ya know.

  194. Soul Clapper Says:

    lurker Says:

    September 11th, 2007 at 7:57 am
    gold coast homie, queensland. This is the spot u wanna be at even tho i miss AZ like a madman…where u livin now? and co-sign on melbourne havin the better sneaker stores and record stores

    ==============================================

    Shit! Queensland is just one of those places that seems to live life like it should be lived. Beer, BBQ’s, Beaches. Always good weather. I went to a place called Surfer’s Paradise tho’ and shit got out of hand in the nightclubs on the regular.

    I’m stuck in Brixton, South London. Shit is always out of hand here. Still, the sun is out today. Can’t complain.

  195. lurker Says:

    surfers paradise, shit always gets out of hand up there, fuckerz always tryna start shit and i cant stand the motherfuckn tourists neither. fuck that.
    Is it true about british bitches how they are the sluttiest and all that?

  196. Soul Clapper Says:

    lurker Says:

    September 11th, 2007 at 8:12 am
    surfers paradise, shit always gets out of hand up there, fuckerz always tryna start shit and i cant stand the motherfuckn tourists neither. fuck that.
    Is it true about british bitches how they are the sluttiest and all that?

    =============================================

    I don’t know, I think it seems that way because the accent throws you a curve. People are expecting them to be uptight and stuffy, so when they are going nuts scooching down on the Johnson it comes as a bit of a shock (no premature ejac).

  197. Soul Clapper Says:

    Yo, let me add that in my personal experience, Oz bitches and New Zealand bitches are the most cock-hungry skanks on earth. (plus one bitch from Canada who almost broke my joint clean off my body).

    Shit… I’ve got to go travelling again…

  198. It'smeSNITCHES Says:

    Morning to all

  199. Joe 88 Says:

    Boosie & Webbie > Your favorite rappers favorite rapper

    What up ya’ll?

  200. Soul Clapper Says:

    Joe 88 Says:

    September 11th, 2007 at 8:45 am
    Boosie & Webbie > Your favorite rappers favorite rapper

    ========================================

    What up Joe? Man, you love those dudes (no Hootie)!

  201. It'smeSNITCHES Says:

    This video made the song sound better…….I actually like it now

  202. lurker Says:

    @joe, u aint serious homie…….

  203. lurker Says:

    whatup snitchalot?

  204. It'smeSNITCHES Says:

    Nothing Lurker…..

  205. Soul Clapper Says:

    Konichiwa SNITCHES

  206. Joe 88 Says:

    What up soul, lurker, it’sme, Yeah I fuck with boosie & webbie, but not for there singles, I like there other music cause I feel they speak from the heart, & heart-felt music IMO trumps lyrical music anyday, don’t get me wrong lyrical music is my first love, but heart-felt lyrics makes the music that much better

  207. lurker Says:

    mike jones has a sex tape? no homo

  208. It'smeSNITCHES Says:

    Soul Clapper the Don dappa…….

    Wat up Joe? I would have never thought Joe would be a Boosie and Webbie fan……but I mean if u like their music ain’t shit wrong with that….

  209. Joe 88 Says:

    Since i’ve been gone for awhile (atleast from the morning crew) I need ya’ll opinion, who’s album is better? KanYe’s or Fiddy’s?

    LF: Big brother is a classic

  210. lurker Says:

    well dude on the tape does look like a ninja turtle…..he got titties….i was expecting to hear him randomly start sayin im mike joooooooooooooones, mike jones mike jones mike jooooooones.

    no homo on this whole topic

  211. It'smeSNITCHES Says:

    lurker Says:

    September 11th, 2007 at 8:58 am
    mike jones has a sex tape? no homo

    ^
    I hope not….I don’t wanna see that shit….(n/h)

  212. Joe 88 Says:

    >Wat up Joe? I would have never thought Joe would be a Boosie and Webbie fan……but I mean if u like their music ain’t shit wrong with that….

    ^lol, you can ask anybody on this site, Joe88 listens to everything atleast once

    *Turns up 3 doors down “here without you”*

  213. lurker Says:

    @joe, both albums are garbage…straight up. If i had to pick one it would be the curtis joint cuz i aint into the backpack shit especially kanye and his 80s synth beats on this album. kanye is more hyped up than anyone and extremely overrated at rapping all cuz his content and beats go directly against most traditional hip hop albums and cuz he is the anti-gangsta rapper. fuck all that, go curl up to your teddy bear kanye and cry like a bitch for losing again.

  214. Mark Twain Fame Says:

    Holla! whud up dudes…

    *daps everybody thats in the cot damn room*

    LF: Big brother is a classic

    ^^^^

    i agree it is a dope ass song, but the beat seems a lil flat to me…but lyrics are top f’n notch mayne.

  215. It'smeSNITCHES Says:

    Joe 88 Says:

    September 11th, 2007 at 9:00 am
    Since i’ve been gone for awhile (atleast from the morning crew) I need ya’ll opinion, who’s album is better? KanYe’s or Fiddy’s?

    LF: Big brother is a classic

    ^
    To be honest its hard to pick one (no homo)
    Both came hard with the delivery and made classic joints to me (no homo)
    Kanye Cd got that soul feeling to it like a Blueprint 1 to me
    50 cent went in and made his second best album and he really surprised me (n/h)……
    I’ma call it a draw…..

  216. Joe 88 Says:

    Nu Post

  217. lurker Says:

    graduation compared to blueprint?

    BLASPHEMY

  218. Mark Twain Fame Says:

    def new post time…

    Graduation > Curtis (slightly)

    I’d take None Shall Pass over both of them.

  219. k-rob aka guy brewer Says:

    Mark Twain Fame Says:

    September 11th, 2007 at 9:28 am
    def new post time…

    Graduation > Curtis (slightly)

    I’d take None Shall Pass over both of them.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    with all the hate that 50 gets, with a review like that i definitely know curtis wins.
    like i said kanye is cool, but we only speaking on him because he dropping same day as 50.
    dropping on same day as 50>sayin bush dont like black ppl
    shout to defjam records great move for yall and hiphop

  220. $***M-ROC***$ Says:

    daring to go in a direction the fans might not be ready for > recycling the same shit you did your last two albums

    curtis lost artistically because he’s not an artist, he’s an entrepreneur that’s got all of you bamboozled, hoodwinked, whatever you want to call it. you’re buying the same bullshit you bought the last Two Times (ayooo), and just because booboo tells you it’s somehow different. do you actually listen to music, or is it merely background for your “checking soundscan numbers” time?

Leave a Reply