займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Voletta on Who Should Play Biggie

Ms. Wallace talks about the type of person they’re looking for to play Big in the film Notorious.

You can watch a bunch of the video auditions that have been submitted over the past week here.


AddThis Social Bookmark Button

239 Responses to “Video: Voletta on Who Should Play Biggie”

  1. D. Billz Says:

    BIG.

  2. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Gorilla Black, Sean Kingston, or Byron Crawford

  3. FuckUPayMe618 Says:

    Crack is Whack

  4. D. Billz Says:

    Sean Kingston?

    Gorilla Black?

    That ninja from Juice?

  5. BKScribe Says:

    denzel washington as biggie.. biz markie as puff.. and edward james olmos as pac

  6. It'smesnitches Says:

    Me

  7. D. Billz Says:

    Norie… Whoa, that’s crazy… 2 outta 3.

    Must be ESP… N.

  8. k-rob aka guy brewer Says:

    I BET BIGGIE MOM’SAINT EVEN LIKE RAP WHEN HE WAS ALIVE AND DOIN IT

  9. COCCA88CRAZY88SINCE88 Says:

    Jay-Z should Play Biggie. (c: CamRon)

  10. Rey Says:

    @ Two Times– That’s ‘Ye just being boastful–I can name 15 rappers that’d son him–but I do say he’s skilled and could probably hold his own.

    ~~~

    green eyes Says:

    August 21st, 2007 at 8:49 pm
    got damn rey!!

    ***

    Na Greenita, fuck that shit.. It’s fuckin’ ridiculous.. HipHop is in a fuckin’ tail spin (no disney afternoon) and ‘Ye is the ONLY artist in rap that’s getting attention for the right thing–the music.

    50’s getting maaad press, but why? Cuz he’s dissing other rappers, destroying offices, threatening to retire.. It’s like, damm ni**a, just rap– do like my myspace and make some good ass rap..

    ‘Ye and Jay are the only mainstream hiphop celebrities that get respect all across the board—and i’m not saying anyone should kiss their asses or dickride or whatever–NO HOMO–

    but would some fuckin’ solidarity be such a bad thing instead of the constant dick measuring?

    People need to let Kanye live, because the little ni**a in the tight purple shirt and the tiny backpack and macho man glasses has galvanized an entire industry, has the media captivated, and backs his shit up (pause) with sales and critical acclaim–and respect from the fuckin’ pain in the ass to please Internets.

    and I sincerely don’t give a shit as to what kinda stan I come off looking like because there aren’t a lot of artists that can make people feel like they can ACTUALLY rise above their circumstances and get thru each fucking day, and ‘Ye is one of those few that can do that..

    ‘Ye says “Yeah m’fucka, we’re broke, but wait ’til we get our money right.. we’ll be harder (pause), better, faster, stronger”..

    and that other motherfucker is going “I bought a new jag, oh you can’t do that? I get money”–essentially telling the little guy–ME–to go fuck myself..

    and no thank you, two weekends in a row prove that I don’t need to do that.

    Graduation, 9-11-2007.

    Get my fucking College Dropout cd in the back.

  11. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Norie… Whoa, that’s crazy… 2 outta 3.

    Must be ESP… N.
    ^^^^
    *daps Billz*

  12. BKScribe Says:

    damn big was only 230?!

  13. D. Billz Says:

    lol @ BKScribe… what it is?

  14. Rey Says:

    Mac Brown Says:

    August 21st, 2007 at 9:07 pm
    and that other motherfucker is going “I bought a new jag, oh you can’t do that? I get money”–essentially telling the little guy–ME–to go fuck myself..

    and no thank you, two weekends in a row prove that I don’t need to do that.

    Graduation, 9-11-2007.

    Get my fucking College Dropout cd in the back.

    ^^
    LMAO

    classic

    **your anger makes you stronger (c) the emperor … starwars nukkas

    ^^^^^

    LOL.. I get heated, man.. NHOC

    *daps mac brizzown*

  15. FuckUPayMe618 Says:

    I BET BIGGIE MOM’SAINT EVEN LIKE RAP WHEN HE WAS ALIVE AND DOIN IT one of 50 singles released so far

  16. BKScribe Says:

    Dapz billz.. i been slackin on the check in. whats poppin.

  17. Mac Brown Says:

    # BKScribe Says:
    August 21st, 2007 at 9:09 pm

    damn big was only 230?!

    ^
    pshaw!!
    + 100.

  18. BQtothaizzo Says:

    Big’s Moms – “He was to have swager”… “He has to be REAL, cause my son wasn’t fake”

    Wish my mom would talk about me like that

  19. Rey Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    August 21st, 2007 at 9:05 pm
    Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Gorilla Black, Sean Kingston, or Byron Crawford

    ***

    LOL.. Sean Kingston already played BIG, in the Sky’s the limit video

  20. BKScribe Says:

    # BQtothaizzo Says:
    August 21st, 2007 at 9:10 pm

    Big’s Moms – “He was to have swager”… “He has to be REAL, cause my son wasn’t fake”

    Wish my mom would talk about me like that

    ^go to cali… stop at a red light in a tahoe… I’ll gun you down.. she jus might

  21. Mac Brown Says:

    who should play biggie….

    two words

    forrest whitaker

  22. eskay Says:

    >>Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Mrs. Hootie?

  23. BKScribe Says:

    # Rey Says:
    August 21st, 2007 at 9:11 pm

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    August 21st, 2007 at 9:05 pm
    Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Gorilla Black, Sean Kingston, or Byron Crawford

    ***

    LOL.. Sean Kingston already played BIG, in the Sky’s the limit video

    ^that was sean kingston in that video?

  24. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    August 21st, 2007 at 9:05 pm
    Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Sean Kingston

    *bingo*

  25. Rey Says:

    eskay Says:

    August 21st, 2007 at 9:13 pm
    >>Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Mrs. Hootie?

    ^^^^

    LOL… I was gonna say Missy Elliot, but BIG wasn’t that ugly.

  26. green eyes Says:

    D. Billz Says:
    August 21st, 2007 at 9:06 pm

    Sean Kingston?

    ^ *sprouts wings and flies heaven-ward*
    *cant unlock the pearly gates*

    frig

  27. Rey Says:

    @ BKS– Yeppers.. I think they said so on xxlmag.com

  28. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    They gotta stop making all these posthoumous(sp?) albums and movies about Pac and BIG, just let them rest.

  29. D. Billz Says:

    BKScribe Says:

    August 21st, 2007 at 9:15 pm
    # Rey Says:
    August 21st, 2007 at 9:11 pm

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    August 21st, 2007 at 9:05 pm
    Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Gorilla Black, Sean Kingston, or Byron Crawford

    ***

    LOL.. Sean Kingston already played BIG, in the Sky’s the limit video

    ^that was sean kingston in that video?

    ^I was bout to ask the same thing.

  30. BKScribe Says:

    # Rey Says:
    August 21st, 2007 at 9:17 pm

    @ BKS– Yeppers.. I think they said so on xxlmag.com

    XXL.. thats not a reputable journal of opinion (c) Bender

  31. G7 Says:

    put Aries Spears in a nutty professor type suit and I bet he’d do an ill impersonation of Big.

  32. D. Billz Says:

    *cant unlock the pearly gates*

    frig

    ^

    *dies*

    *elevator goes down*

    *temperature goes up*

    Fock.

  33. BKScribe Says:

    # E AKA THE REAL NORIEAGA Says:
    August 21st, 2007 at 9:18 pm

    They gotta stop making all these posthoumous(sp?) albums and movies about Pac and BIG, just let them rest.

    ^werd.. i say we body crooked I and make a movie about him.

  34. green eyes Says:

    # Mac Brown Says:
    August 21st, 2007 at 9:12 pm

    who should play biggie….

    two words

    forrest whitaker

    ^ man, forest has an oscar hes not fucking with this made for tv movie of the week. they’ll just put t-pain in an extra fat suit

  35. lo k Says:

    >>edward james olmos as pac

    ^^hilarity!

  36. Mac Brown Says:

    //allhiphop.com/forums/thread/18340769.aspx

    ^^I likes this heffa

    I bet she’ll hog tie a nukka while dripping hot wax in my…….whoaaa I need to stop right here

  37. lo k Says:

    >>they’ll just put t-pain in an extra fat suit

    ^^*drops headphones*

  38. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    They gotta stop making all these posthoumous(sp?) albums and movies about Pac and BIG, just let them rest.

    ^werd.. i say we body crooked I and make a movie about him.
    ^^^^
    smh

    dead rappers get better promotion(c) some ninja turtle

  39. Two-Times Says:

    D-Roc & C-Gutta……

  40. Mac Brown Says:

    ^ man, forest has an oscar hes not fucking with this made for tv movie of the week. they’ll just put t-pain in an extra fat suit

    **whatever……..have you seen ghostdog?!

  41. Big Homie Says:

    Biggie Smalls is the illest

  42. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    ghostdog

    worst…movie…ever…

  43. green eyes Says:

    # Mac Brown Says:
    August 21st, 2007 at 9:22 pm

    ^ man, forest has an oscar hes not fucking with this made for tv movie of the week. they’ll just put t-pain in an extra fat suit

    **whatever……..have you seen ghostdog?!

    ^ yeah.. but that was PRE-oscar

  44. lo k Says:

    King of Scotland was kinda nuts… I thought that Scottish kid was annoying tho…

  45. BKScribe Says:

    Vampire in brooklyn… worst movie ever

    in a related story..

    Vampire in brooklyn > ghost dog

  46. Mac Brown Says:

    # Furiou$tylez…I’m So Chicago Says:
    August 21st, 2007 at 9:24 pm

    ghostdog

    worst…movie…ever…

    ^^man…….I have to watch that movie every time I comes on!!!

    I’m a sadist I guess.

  47. It'smesnitches Says:

    Bubba Sparxx should play the part

  48. It'smesnitches Says:

    ^^man…….I have to watch that movie every time I comes on!!!

    ^^^AAAAAYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOO!!!!

  49. cMac Says:

    that camron post was whack

  50. It'smesnitches Says:

    Or maybe Fat Joe……even Jay-Z since he always biting his rhymes

  51. Big Homie Says:

    I think I should play BIG in the movie..seriously

  52. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    Mac Brown Says:

    August 21st, 2007 at 9:27 pm
    # Furiou$tylez…I’m So Chicago Says:
    August 21st, 2007 at 9:24 pm

    ghostdog

    worst…movie…ever…

    ^^man…….I have to watch that movie every time I comes on!!!

    I’m a sadist I guess.

    that shit came on a couple of weeks ago…

    i mean seriously….i was such a wu head [nh] back then, that i didnt see the vast stupidity of that movie…

    shooting a nigga in his head thru the sink pipes?

    the hatian nigga in the ice cream truck?

    lol…

  53. It'smesnitches Says:

    If thats the case I should too……

  54. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    biggie smalls = REY in blackface….

  55. eskay Says:

    >>that camron post was whack

    yo get off my dick

  56. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.mtv.com/news/articles/1567408/20070817/dj_drama.jhtml
    ^^^^
    LOL @ RZA, leaving his current top 10 mc list empty

  57. That Man Says:

    CGI Biggie Smalls or Heavy-D with some Nigeria sun.

  58. !Ven-Tech? Says:

    What up terrordome panel, what’s good for the evening shift?

    *daps the usuals, too many to list*

  59. Two-Times Says:

    FREE D-Roc & C-Gutta

  60. Big Homie Says:

    I added a video to my current post on my blog. (Biggie post)

    The footage is a Pepsi Commercial he did back in 94. I never seen it before.

    http://www.myhangover.wordpress.com/2007/08/21/im-ready-to-die/

  61. !Ven-Tech? Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    August 21st, 2007 at 9:38 pm
    http://www.mtv.com/news/articles/1567408/20070817/dj_drama.jhtml
    ^^^^
    LOL @ RZA, leaving his current top 10 mc list empty

    ^^^
    That shit is hilarious…but notice how everybody mentioned Jigga. It really goes without saying. I was bumpin “Lobster & Shrimp” the other day and started crackin up because that shit could STILL get play on the air today

    Initials on the headrest
    It’s official
    Style so sick I need bedrest
    Yall niggas got issues

    …Lil Wayne sounds like that now don’t he?

    *dead serious look, dares anybody to dispute*

  62. That Man Says:

    Did I missed the “Vick still didn’t do that shit” post?

    Damn.

  63. Two-Times Says:

    FYI… BIG never met Christopher Walken but right before he died, Walken heard BIG was staying at Hotel in LA, and he stopped by hoping to meet BIG, but he was out doing something so Walken left a message on his phone saying, “hey this is the real King of NY, call me back, so we can meet each other” type shit…..but before that could happend BIG got shot…

  64. It'smesnitches Says:

    Artists that I wanna see dropping albums soon:

    1. Eminem
    2. Jay-Z
    3. Dr. Dre
    4. Outkast
    5. Joe Budden
    6. Jadakiss
    7. Turk
    8. Missy

  65. Mac Brown Says:

    # It’smesnitches Says:
    August 21st, 2007 at 9:49 pm

    Artists that I wanna see dropping albums soon:

    1. Eminem
    2. Jay-Z
    3. Dr. Dre
    4. Outkast
    5. Joe Budden
    6. Jadakiss
    7. Turk

  66. Two-Times Says:

    50 Cent Launches New Company

    http://www.tinyurl.com/2ebk52

    New York rapper 50 Cent will continue to branch out his multi million dollar business empire by launching a new dietary supplement company.

    ———-

    If you ain’t mad right now…you soon will be…

  67. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    That shit is hilarious…but notice how everybody mentioned Jigga. It really goes without saying. I was bumpin “Lobster & Shrimp” the other day and started crackin up because that shit could STILL get play on the air today

    Initials on the headrest
    It’s official
    Style so sick I need bedrest
    Yall niggas got issues

    …Lil Wayne sounds like that now don’t he?

    *dead serious look, dares anybody to dispute*
    ^^^^^
    co-sign

  68. !Ven-Tech? Says:

    It’smesnitches Says:

    August 21st, 2007 at 9:49 pm
    Artists that I wanna see dropping albums soon:

    1. Eminem
    2. Jay-Z
    3. Dr. Dre
    4. Outkast
    5. Joe Budden
    6. Jadakiss
    7. Turk
    8. Missy

    ^^^
    Co sign all but one

    *erases Turk’s name and pencils in Saigon…then laughs knowing hell will freeze first*

  69. It'smesnitches Says:

    YES TURK…..dude is different…..

  70. eskay Says:

    Consequence ft. Kanye West – Don’t Forget ‘Em Remix

    http://sharebee.com/a33672ae

    HHG rip

  71. Two-Times Says:

    1. Eminem
    2. Jay-Z
    3. Dr. Dre
    4. Outkast
    5. Joe Budden
    6. Jadakiss
    7. Turk
    8. Missy

    ^^ I agree with the 1st 4… the last 4 would be different for me… non-Gunit artists ofcourse

    5. Beanie Sigel
    6. B.G.
    7. Maino
    8. Papoose

    something like that…

  72. That Man Says:

    Eminem? Eh…

  73. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    I want to hear a new albums from Crooked I, Raekwon, Yukmouth, Tash, Outkast, Saigon

  74. Big Homie Says:

    Good list…Id add Saigon, Beanie, Lupe, Scarface, any solo project from Bootcamp and Wu (group) or Ghost, OB4CL2

  75. Mac Brown Says:

    # It’smesnitches Says:
    August 21st, 2007 at 9:54 pm

    YES TURK…..dude is different…..

    ^^I hit submit before I finished typing

    Anyway…..isn’t he getting out in november?!

    I actually bought his solo album back in the day.

  76. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    add Scarface, Beanie Sigel, Chamiilionaire and The Clipse to my previous list(pause)

  77. Two-Times Says:

    eskay Says:

    Consequence ft. Kanye West – Don’t Forget ‘Em Remix

    ^^^^^

    don’t you mean

    Consequence ft. Kayne West (ghostwritten by Consequence) – Don’t Forget Em

    ———————-

    HHG rip

    ^^ Fuck is that for?… Don’t be promoting no other web sties…smh..

  78. eskay Says:

    >>Fuck is that for?… Don’t be promoting no other web sties…smh..

    shut the fuck up boy.

  79. Two-Times Says:

    I used to listen Turk back in the day, when he was part of the Hot’ boys…. he had that Young n’ Thuggin album….

  80. It'smesnitches Says:

    Reason why I said Turk….cause I wanna hear what new shit he can bring to the table….everyone is classing Wayne above all the other Cash money members but they kept leaving Turk out…….yea he’s coming out in Nov…..so I wanna hear what he’s gotta say…

  81. !Ven-Tech? Says:

    I aint gonna lie, I kinda don’t even wanna hear OB4CL2…HEAR ME OUT FIRST!

    The Cuban was a straight up classic, but from what I hear, you not gonna hear Ghost and Rae like it was on the first. Not saying one is better than the other, but I never could figure out why them 2 niggas didn’t drop more CD’s together. Like when they did the Cuban and Ironman how they was both on the cover (I will exclude Bulletproof Wallets), why wouldn’t you keep that formula up?

    Niggas heads got too effin big (nh)

  82. That Man Says:

    Has the Clipse We got for Cheap Volume 3 mixtape come out yet? Hurry…

  83. Two-Times Says:

    shut the fuck up boy.

    ^^^ Oh ok…go on promoting other sites then…see if they do the same for you…

    “If I ain’t made any money with ya’, then fuck ya’

  84. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Has the Clipse We got for Cheap Volume 3 mixtape come out yet? Hurry…
    ^^^^
    not yet, now that they aren’t on Jive it’ll be intresting to hear them over non-Neptunes beats(hopefully over Alchemist beats)

  85. Two-Times Says:

    @ Mac Brown

    You remember Street Military from back in the day…?.. You got to…
    I grew up listening to them.. there shit was raw….

  86. Two-Times Says:

    damnit I ain’t seen the new Blender yet

    Eskay, why don’t you post what they wrote on here or upload the scan or something…

  87. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    wtf????

    Former Rocket Eddie Griffin killed in crash with train

    http://www.khou.com/topstories/stories/khou070821_tj_griffin.58b94e56.html

    why would this ninja crash thru the gates?

  88. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    wtf????

    Former Rocket Eddie Griffin killed in crash with train

    http://www.khou.com/topstories/stories/khou070821_tj_griffin.58b94e56.html

    why would this ninja crash thru the gates?
    ^^^^
    Wasn’t he the same guy that crashed his car because he was looking at pr0n while driving?

  89. eskay Says:

    >>Oh ok…go on promoting other sites then…see if they do the same for you…

    who the fuck is promoting other sites? mind your business fuckboy

  90. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    August 21st, 2007 at 10:09 pm
    wtf????

    Former Rocket Eddie Griffin killed in crash with train

    http://www.khou.com/topstories/stories/khou070821_tj_griffin.58b94e56.html

    why would this ninja crash thru the gates?
    ^^^^
    Wasn’t he the same guy that crashed his car because he was looking at pr0n while driving?

    lol, nah nah…that was the older Eddie Griffin that played with Minn. TWolves i think…

    he had crashed into the white boys car in the parking lot and tried to get away…lol. damn i remember that…

  91. !Ven-Tech? Says:

    he had crashed into the white boys car in the parking lot and tried to get away…lol. damn i remember that…

    ^^^

    That wasn’t that long ago huh? What like 3-4 years maybe?

  92. It'smesnitches Says:

    Damn eskay gotta filthy mouth (n/h)

  93. Big Homie Says:

    LOL at fuckboy

  94. HHF Says:

    whaddup whaddup

  95. EnglandRepresent Says:

    Finally Eskarama a decent drop.

    If Forest Whittaker can play Idi Amin like he did in The Last King of Scotland he could play Biggie. Dude is an acting genius. Apart from Ghost Dog Way Of The Samurai. A big fat porky black dude who can’t kick higher than his shin is not a very good representation of a ninjitsu specialist (nhjic).

    *Daps every fucker worth dappin*

    I seriously think I’ve twisted my left bollock.

  96. Two-Times Says:

    who the fuck is promoting other sites? mind your business fuckboy

    ^^ fuckboy? Don’t talk outta character Eskay….. why you all mad today… YN got you working OT or something…

    twist a bogie and relax…and listen to my comments…it’s your best move….

  97. It'smesnitches Says:

    Thats right 2x…..u tell him

  98. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    @ Ven Tech…2006

    On March 30, Minnesota Timberwolves center Eddie Griffin was drunk and masturbating when he crashed his luxury SUV into a parked Suburban outside a store in Minneapolis, according to a lawsuit filed Thursday by the man whose Suburban was hit in the crash.

    http://www.wcco.com/topstories/local_story_180133016.html

  99. green eyes Says:

    was drunk and masturbating when he crashed

    ^^ sex and driving are often a bad bad mix

  100. Big Homie Says:

    Kanye already knows he won over Curtis, he says Justin Timberlake is his biggest competition…LMAO

  101. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    make sure yall click on the vid and listen to this nigga beg them not to call the police, and he’ll buy dude any car he wants…but not a bentley….

    LMAO

  102. Two-Times Says:

    I wonder who’s going to play Lil Cease & Banger in hhis BIG movie…
    Jimmy Henchmen could play the part of Cease perfectly

  103. Two-Times Says:

    i’m getting that new Streetsweepers “Hate is the new Love”… anybody heard it already?

  104. benhameen Says:

    Um kanye writes his own shit produces his own shit and is even a pretty ill artist as far as painting and drawing. stop sleeping on the kid. hes well regarded for a reason. I also second what Rey was saying as far as positive music. who the hell else has made something close to Jesus Walks? A club banger talking about Jesus?

    Kanye> 50 cent

    any day of the week.

    50 lost after GRODT.

  105. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    green eyes Says:

    August 21st, 2007 at 10:25 pm
    was drunk and masturbating when he crashed

    ^^ sex and driving are often a bad bad mix

    im sure thats the worlds first DWM…

    Driving Whilst Masterbating

  106. Two-Times Says:

    kanye writes his own shit

    who the hell else has made something close to Jesus Walks?

    ^^

    uh, it’s documented that Rhymefest wrote Jesus Walks, duke…

  107. EnglandRepresent Says:

    benahmeen – nice Party & Bullshit blend

    Jimmy Henchmen could play the part of Cease perfectly

    ^^lmao!!

  108. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    im still standing on this bein the greatest scene in a music video ever….

    http://www.i68.photobucket.com/albums/i31/problematic79/EasyE-Real-Compton-Gs.gif

  109. benhameen Says:

    106.

    kanye writes his own shit

    who the hell else has made something close to Jesus Walks?

    ^^

    uh, it’s documented that Rhymefest wrote Jesus Walks, duke…

    um no rhyme fest brought kanye the sample and helped him with the first or second verse but did rhyme hook that beat up? nope. the original sample by the way is just an acapella. ye took another record for the guitar and the drums from who knows where and killed it.

  110. Big Homie Says:

    If Jay is in this movie, they could get a camel to play his part lol

  111. benhameen Says:

    benahmeen – nice Party & Bullshit blend

    thanks you know we have a whole LP of biggie remixes? someone on here may b able to upload it for ya or i will tommorow

  112. Two-Times Says:

    no rhyme fest brought kanye the sample and helped him with the first or second verse but did rhyme hook that beat up?

    ^^ I didn’t say the hook or beat.. I said and Rhymefest also said (check XXL) that he wrote for Kayne on Jesus Walks…

    now you can sit here all day and say, “he helped him with the first or second verse”….but your just proving my point…cause anybody can see what that means…

  113. benhameen Says:

    cause anybody can see what that means…

    ^

    hes great Hero Support.

    OR

    best weed carrier…ever.

  114. Big Homie Says:

    What up Meen? Not djing in the city?

  115. BKScribe Says:

    why people keep referencing blender?

  116. Two-Times Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=GIXAzod3FeY

    G-Unot BWS

    ^^^^
    somebody sent this to me, I normally don’t post crap like this, but this is just to funny…

    wow…LMAO… that’s gotta to be Yaboy (from NR) living out his fantsaties…

  117. Big Homie Says:

    2x: wtf?? lol

  118. D. Billz Says:

    *ninja vanish*

  119. Roc_Representa Says:

    What up NR? Yo, I’ve been seeing a lot in the last few threads about Jay Electronica. Could anyone hook me up with a few tracks?

    *smiles politely and takes late pass*

  120. HHF Says:

    MF DOOM live video

    hhfanatic.blogspot.com/2007/08/mf-doom-live-in-ny.html

  121. HHF Says:

    @Roc Representa

    Check Nation’s blog….he got like 200 Jay Electronica zshare links, u know mofucka is crazy like that.

  122. HHF Says:

    wmdeez.wordpress.com/2007/08/19/jay-electronica/

  123. Two-Times Says:

    Jimmy Henchmen’s mentor is Sammy ‘the Bull’ Gravano

  124. Roc_Representa Says:

    >>Check Nation’s blog….he got like 200 Jay Electronica zshare links, u know mofucka is crazy like that.

    Thanks HHF and Nation.

  125. Two-Times Says:

    50 Cent, Mazaradi FOX – Shoot 2 Kill (Cam’ron Diss)
    http://www.youtube.com/watch?v=Nw7vw4tdJ80

    …this track is fire….heatrock….beat is crazy….

  126. Big Homie Says:

    2x you got mail

    By the way, anything considered a diss to Cam is fire, heatrock and crazy

    Good track though

  127. lo k Says:

    @eng – damn ninja, how you twist a bollock?

  128. Killa Jones Says:

    media1.break.com/dnet/media/2007/8/aug8gal41-vickdogs.jpg

    ^^^
    the dogs getting at vick now

  129. Two-Times Says:

    Big Homie

    check your e-mail

  130. Mr. MEEN Says:

    Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    ya mama

  131. nation Says:

    >> the dogs getting at vick now

    http://www.youtube.com/watch?v=hn5-0as-HOA

  132. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Biggie smalls is the illest

  133. EnglandRepresent Says:

    @eng – damn ninja, how you twist a bollock?

    ^^Good fuckin question Lo. I’ve just started seein this bird so of course we fuckin like rabbits, might have happened while I was knockin her front doors in. Either way its aching like a muthafucka.

    Mr Meen, I already got your Biggie remixes chief, have had for about 8 months now. Favourites – Party & Bullshit and Ten Crack Commandments with Kim

  134. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.raptalk.net/news/KuruptGailGottiTieTheKnotOn818.php

  135. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=eB50RFsbdnc

  136. EnglandRepresent Says:

    Biggie smalls is the illest

    ^^Correct, free taco goes to Norie.

  137. cMac Says:

    i love puerto rican mami’s

  138. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Biggie smalls is the illest

    ^^Correct, free taco goes to Norie.
    ^^^^
    lol

  139. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.msnbc.msn.com/id/20217419/site/newsweek/
    ^^^^
    smh @ “maleopause”

  140. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    msn.foxsports.com/mlb/gameTrax?gameId=270821103&refreshRate=60
    ^^^^^
    Garret Anderson has 10 rbi’s in a game

    NY stays losing

  141. Two-Times Says:

    whats poppin NORE, CMac, EngRep, Nation

  142. Two-Times Says:

    why is Ms. Wallace saying the person who play BIG can’t be fake….afterall the person who plays BIG is going to acting…therefore being an actor…therefore being fake…

  143. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    why is Ms. Wallace saying the person who play BIG can’t be fake….afterall the person who plays BIG is going to acting…therefore being an actor…therefore being fake…
    ^^^^
    yeah, I don’t know what she was talking about either

    This movie better be good because it’s real annoying the way people are still capatalizing off of BIG’s death

  144. EnglandRepresent Says:

    This movie better be good because it’s real annoying the way people are still capatalizing off of BIG’s death

    ^^Co-siggity. I can’t see the point in releasing a film. There’s nothing more to be said. Other than ‘Fuck Suge Knight’.

    ‘Got no love for the other side fuck them tricks
    Any reprecussions Junior MAFIA spit clips
    All the time, Big Poppa kick the war rhymes
    Raw flows and thats how it goes…NOTORIOUS’

  145. Two-Times Says:

    This movie better be good because it’s real annoying the way people are still capatalizing off of BIG’s death

    ^^

    As long as BIG’s family (mom, kids, D-Roc,etc) get the money off this movie, then it’s cool… but otherwise it would be wack…

    I’m sure Bad Boy is gonna release the soundtrack too…lol…

  146. Two-Times Says:

    There’s nothing more to be said. Other than ‘Fuck Suge Knight’.

    ^^^ Co-sign that….

  147. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    There’s nothing more to be said. Other than ‘Fuck Suge Knight’.
    ^^^^
    It’s not about East or West
    It’s about niggaz and bitches, power and money,
    riders and punks. Which side are you on?

    I’m sure Bad Boy is gonna release the soundtrack too…lol…
    ^^^^
    lol, Cassie’s gonna sing the hooks and Young Joc and Freddy from Da Band will have guest verses on every song.

  148. Two-Times Says:

    EngRep

    if that BIG movie ever comes out, it probably take you 9 months too see that bitch…you always stay late on shit…

  149. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    416rocks:

    wtf this whore ass piece of shit better stop thinkin she can even get close to what jesus was u jus a dirty hood rat bitch fuck outta here dum dipshit fuck ass face
    Posted Tuesday, August 21st, 2007 @ 4:44pm
    ^^^^^
    one of the comments on datpiff about Remy’s Shesus Khryst mixtape

  150. Two-Times Says:

    ^^^ LMAO…

  151. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.celebully.com/cashis-calls-out-kanye-p45.html
    ^^^^
    Cashis calls out Kanye, Kanye admits to having ghostproducers

    http://www.celebully.com/chris-brown-is-scared-of-girls-p39.html
    ^^^^
    Chris Brown is afraid of girls

  152. EnglandRepresent Says:

    if that BIG movie ever comes out, it probably take you 9 months too see that bitch…you always stay late on shit…

    ^^lol! No doubt. I ain’t near a computer unless I’m at work though bruh.

  153. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    video.google.com/videoplay?docid=2894527645823425113&hl=en
    ^^^^
    Kanye meets Curtis

  154. Two-Times Says:

    I wonder if Hov & Pac are gonna be in this movie..

  155. EnglandRepresent Says:

    *G.O.A.T. crickets*

  156. nation Says:

    white people > black people

    what’s good

  157. EnglandRepresent Says:

    What up nation?

    Had lunch with that Quebeccer wench again at lunch. You folk are confused.

    Sidenote : My bollock still hurts, hope its not twisted.

  158. 456 Says:

    # eskay Says:
    August 21st, 2007 at 9:13 pm

    >>Who Should Play Biggie Smalls in the movie?

    Mrs. Hootie?

    *LMAO

  159. EnglandRepresent Says:

    *Mrs. Hootie sayin ‘Ugggggghhhh’ crickets*

  160. nation Says:

    >> Had lunch with that Quebeccer wench again at lunch.

    you sound a bit confused yourself

    >> Mrs. Hootie?

    dude has a name… Twan. respect his gangsta (no Hootie)

  161. EnglandRepresent Says:

    >> Had lunch with that Quebeccer wench again at lunch.

    you sound a bit confused yourself

    ^^lol, my bad.

    dude has a name… Twan. respect his gangsta (no Hootie)

    ^^lmao

  162. lurker Says:

    anybody here?

  163. lurker Says:

    *scratches balls*

  164. lurker Says:

    duck butter

  165. D. Says:

    “i put a spell on them hoes, forgive me lord but i’m hell on them hoes…”

    CunninLynguists feat. Witchdoctor & Phonte
    sendspace.com/file/3gj9ug

  166. D. Says:

    ^^ “Yellow Lines”

  167. !Ven-Tech? Says:

    benhameen Says:

    August 21st, 2007 at 10:34 pm
    106.

    kanye writes his own shit

    who the hell else has made something close to Jesus Walks?

    ^^

    uh, it’s documented that Rhymefest wrote Jesus Walks, duke…

    um no rhyme fest brought kanye the sample and helped him with the first or second verse but did rhyme hook that beat up? nope. the original sample by the way is just an acapella. ye took another record for the guitar and the drums from who knows where and killed it.
    ^^^

    Don’t matter, shit was weak like Kanye’s bitch ass chin before the accident…

  168. icon (trillbert arenas) Says:

    Biggie was 230 lbs? ohhhhhhhhhhhh-kay…

  169. icon (trillbert arenas) Says:

    @!ven…are you really saying Jesus Walks was weak? That shit was fucking epic…undeniable banger, and it gets extra points for going against the grain…best God-centric song since “Down With the King”

  170. D. Billz Says:

    I throw a tv at you, crazy, bitches say “P, you crazy”, a pain in da ass, but fuck you, pay me

  171. icon (trillbert arenas) Says:

    SMH @ the Biggie casting tapes…these niggas are terrawfable…(c) Huggy Lowdown

  172. D. Billz Says:

    iCon… What it is chiefster?

  173. icon (trillbert arenas) Says:

    whaddup, Billz….just loafing, as usual ***Daps***

  174. D. Billz Says:

    Currently listening to: Alchemist feat. LOX – “The Essence”

    my neck don’t freeze, my wrist don’t e-vuh, don’t need it, just copped a house on a Visa

    They went in retardedly on that one. I can’t wait until the next album drop.

  175. icon (trillbert arenas) Says:

    @ Billz…

    Thu, 09/20/07
    08:00 PM Boot Camp Clik Sonar
    Baltimore, MD Sun, 09/30/07

    07:00 PM The Roots – Big Daddy Kane – MC Lyte Rams Head Live!
    Baltimore, MD

    Wed, 10/03/07
    08:00 PM 2k Sports Presents Common W/ Special Guest Q Tip Sonar
    Baltimore, MD
    on sale:
    Wed, 08/22/07 10:00 AM

    Fri, 10/05/07 06:00 PM
    Common Love
    Washington, DC Find Tickets

  176. D. Billz Says:

    iCon… Good lookin’ out. I’m gonna try to make it to all of those events. Especially as the weather changes.

  177. icon (trillbert arenas) Says:

    ***This new Kweli is exactly what I need in my life, right now

    ***Turns up volume

    ***Copping this shit today..shit, I might even go back and finally cop Beautiful Struggle…

  178. D. Billz Says:

    *copy and paste*

  179. D. Billz Says:

    I don’t have the new Kweli. I need that.

  180. D. Billz Says:

    nhjic

  181. icon (trillbert arenas) Says:

    I’m definitely trynna hit up Common @ Love…I wouldn’t mind hitting up the Q-tip joint, either…

  182. icon (trillbert arenas) Says:

    n/h @ “hitting up the Q-tip joint”…got a meeting…back in an hour, fam…

  183. D. Billz Says:

    BCC came through last summer when the album dropped and I missed it. Definitely can’t miss it this time. Especially since Ruste Juxx been killin’ shit lately.

  184. D. Billz Says:

    1 @ Ike

  185. Mr. MEEN Says:

    wassup billz? do you like apples?

    well i got her number how do you like them apples? (c) Matt Damon Good Will Hunting.

  186. icon (trillbert arenas) Says:

    D. Billz Says:

    August 22nd, 2007 at 8:29 am
    BCC came through last summer when the album dropped and I missed it. Definitely can’t miss it this time. Especially since Ruste Juxx been killin’ shit lately.

    ***Never seen BCC live…I woulda killed to be @ one of their shows in like93, 94….”Enta da Stage” banged in the whip…ummm…make that “walkman while I rode the bus”, for like two years straight…

  187. icon (trillbert arenas) Says:

    Mr. MEEN Says:

    August 22nd, 2007 at 8:34 am
    wassup billz? do you like apples?

    well i got her number how do you like them apples? (c) Matt Damon Good Will Hunting.

    ***So thaaaaaaaaaat’s what Pun bit off off, for the Intro to “Laughing @ You”…whaddup/peace out, Meen…

  188. G7 Says:

    fcuk Kanye & Curtits, that new Killah Priest album is fiyaaah! Probably end up being better than both those albums.

  189. cOLD Says:

    G7 Says:

    August 22nd, 2007 at 8:41 am
    fcuk Kanye & Curtits, that new Killah Priest album is fiyaaah! Probably end up being better than both those albums.

    ^link the single G

  190. G7 Says:

    ike, meen, billz good morning

  191. benhameen Says:

    #

    ***Never seen BCC live…I woulda killed to be @ one of their shows in like93, 94….”Enta da Stage” banged in the whip…ummm…make that “walkman while I rode the bus”, for like two years straight…
    # icon (trillbert arenas)

    man yeah i seen them in Htown in 94 seen black moon again in like 96 and the whole BCC circa the first Heltah Skeltah album. I was actually in a fashion show pause just so I could get to see the show for free. It was at Howard…and the bitches oh the bitches… (c) G Money

    and ike I never knew pun bit that…one of my favorite scenes in the movie…classic.

  192. icon (trillbert arenas) Says:

    Big PUn- laughing @ you…out for real, this time…good looking out @ Foe, wherever he is, for that coffee/cocoa hint…shit’s banging…whaddup, G7, Cold

    http://www.youtube.com/watch?v=9-CuGp_F8dc

  193. cOLD Says:

    Freck Billionaire got some ill punchlines

    currently listening to Freck ‘A fistful of Dollars’ Mixtape

    “they call me bar for bar cause I spit the better lines, the white bitch got me rich like ferderline”-disgusting.

  194. benhameen Says:

    .youtube.com/watch?v=P3lHX1xbRsU

    ike watch this real quick

  195. Rey Says:

    …and that’s why “Funky Cold Medina” is the best song of all time. Not just hip-hop, but in all genres.

  196. cOLD Says:

    what up Ike, billz, meen, G7

    yo those biggie auditions were fun-knee

    never heard that song before Ike good looks.

  197. Rey Says:

    *daps billz, meen, ike, siete, cOLD*

  198. G7 Says:

    cOLD Says:

    August 22nd, 2007 at 8:43 am
    G7 Says:

    August 22nd, 2007 at 8:41 am
    fcuk Kanye & Curtits, that new Killah Priest album is fiyaaah! Probably end up being better than both those albums.

    ^link the single G

    ====
    whudup cold? got the album on the comp at home. i’ll have to link them from there. prolly cop the album today along with new kweli.

  199. benhameen Says:

    #

    …and that’s why “Funky Cold Medina” is the best song of all time. Not just hip-hop, but in all genres.

    what an intro….

    and this scene from good will hunting one of the best ever.

    .youtube.com/watch?v=P3lHX1xbRsU

    yeah im talking about matt damon on a hip hop blog. fuck it its just my swag.

  200. benhameen Says:

    what up everyone…six days from now ill b in Ethiopia…life is so interesting.

  201. Rey Says:

    @ Benhameen– believe me, talking about matt damon on THIS blog is par for the course.

  202. cOLD Says:

    awe man thats a classic scene, I heard they didnt really write that movie.

  203. icon (trillbert arenas) Says:

    @ meen..it’s funny, cuz wifey told me I was sleeping on GWH, like last week…I need to check it out, now that I’ve got two weeks of downtime before school starts back up…

  204. G7 Says:

    *daps Rey*

  205. icon (trillbert arenas) Says:

    cOLD Says:

    August 22nd, 2007 at 8:55 am
    awe man thats a classic scene, I heard they didnt really write that movie.

    ***I heard Damon worked on it for like 2 yrs, got writer’s block, and Affleck had to help him finish the script..

    @ meen…yeah, life is so interesting….for you

    ***Grumbles something about “ol’ Mr. Dj ass nigga”
    ***takes gulp of fake Starbucks coffee/cocoa mix…chicken soup for the disgruntled cublicle dweller soul
    ***gathers up meeting materials, knowing I was supposed to start getting ready 15 minutes ago
    ***Hustles off to 9:00 meeting @ Navy Yard…running 5 minutes late, at least

  206. cOLD Says:

    GWH, definetly in my top 10 GMOAT.

  207. THE-XFACTA Says:

    Sup Nah Right?

  208. G7 Says:

    benhameen Says:

    August 22nd, 2007 at 8:55 am
    what up everyone…six days from now ill b in Ethiopia…life is so interesting.

    ====
    what’s poppin’ over there? vaykay? visiting someone?

  209. cOLD Says:

    what’s poppin’ over there? vaykay? visiting someone?

    ^high cheek bones and flies

  210. G7 Says:

    *daps Funkmaster X*

  211. benhameen Says:

    G7 says
    what’s poppin’ over there? vaykay? visiting someone?

    working as ike says im an ol dj ass nigga…going to dj for their millenium celebration they have different calendar than us.
    And yeah GWH is a classic. I remeber my boy put me on to it I watched it that night woke up watched it again. dont remeber the last movie that did that to me. And far as I know they did write it. I think its based on something else though.

  212. D. Billz Says:

    Meen… Cold… Rey… G7…

    What it is?

  213. Rey Says:

    *daps xfacta*

    Working on a new post at my house, I’ll let you know when it’s done.

    *disappears in poof of vaguely taco bell smelling smoke*

  214. pmass Says:

    What’s up Nah…….

    *Dap-a-Tron 3000 engaged*

  215. benhameen Says:

    what’s poppin’ over there? vaykay? visiting someone?

    ^high cheek bones and flies

    ouch..not to mention that accent the most beautiful women in the world and me the american dj…oh the bitches (c) G Money…

  216. THE-XFACTA Says:

    @

    Rey Says:

    August 22nd, 2007 at 9:06 am
    *daps xfacta*

    Working on a new post at my house, I’ll let you know when it’s done.

    *disappears in poof of vaguely taco bell smelling smoke*

    ————
    Upgrade to the deluxe package and add some pics

  217. G7 Says:

    D. Billz Says:

    August 22nd, 2007 at 9:05 am
    Meen… Cold… Rey… G7…

    What it is?

    ====
    chillin’ boss. got a dentist appt later today. gettin’ these pearly whites a polish. other than that same ish.

  218. benhameen Says:

    Meen… Cold… Rey… G7…

    What it is?

    billz you missed my earlier I got her number how do you like them apples rant. which turned into a good will hunting discussion.

    heres the link again catch up

    .youtube.com/watch?v=P3lHX1xbRsU

  219. G7 Says:

    whudup masstaP

  220. cOLD Says:

    ouch..not to mention that accent the most beautiful women in the world and me the american dj…oh the bitches (c) G Money…

    ^meen you knew I was kidding right, .. those chicks over there are beautiful no doubt. Complexion, bone structure, cant cosign the asses tho. Never seen an Ethiopian dumper.

  221. benhameen Says:

    blue name. check my page soon will add a blog about my trip. just trying to think of a catchy name. the royal penis is clean is a lil too raunchy.

  222. benhameen Says:

    ^meen you knew I was kidding right, .. those chicks over there are beautiful no doubt. Complexion, bone structure, cant cosign the asses tho. Never seen an Ethiopian dumper.

    oooh dont sleep while a lot of them have more hips than ass and are weirdly shaped. ask d billz about our mutual friend sheba. Looking like a dump truck full of goodies. and ive got another friend who has no waist and i mean none and a plump ass that you could set a bar up on. and have room to serve drinks.

  223. Mark Twain Fame Says:

    hey rey, phuque, x-facta just giving you NR guys a forwarning…you might have some e-thugs on here trying to, tee he he its so funny its sooooo freakin cool, “spam” the website with short bus comments. esp the multiwebsite e-thug Teflon Don. He was over at DX other day tlakin wild and another e-thug was bitching about you should go over to nahright cause those dudes are tlakin about you blah blah… usually i just sit back and laugh and how rediculous they sound…holla.

  224. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    ….WHAT THE FUCK!

  225. G7 Says:

    >>cant cosign the asses tho. Never seen an Ethiopian dumper.

    ^haha, true

  226. G7 Says:

    snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    August 22nd, 2007 at 9:16 am
    ….WHAT THE FUCK!

    ====
    crazy, whudup sondula?

  227. D. Billz Says:

    pmass… Xfacta… Crazy88…

    What it is?

  228. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    ….whats good with yall niggas….

    (88 snatches breakfast tray from corny nigga)

    *sits @ desk, eats*

  229. D. Billz Says:

    billz you missed my earlier I got her number how do you like them apples rant. which turned into a good will hunting discussion.

    ^I peeped. Just didn’t know what the hell you were talkin’ about.

    Raisin bran break…

    Brb

  230. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    *Daps G7, Dolla.” THE’MUTHAFUCKIN’MAYOR’ BILLZ*

  231. cOLD Says:

    I’m starting to think enviroment has more to do with the shape of a womans ass, rather than race. I know DNA has alot to do with a chick who has a marvelous ass, but ever notice those white girls who grew up around sisters have hella doo-doo makers. Its part DNA, part food intake, and part habitat.

  232. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    …..iight, i plays FABs new wack ass CD, the shit is a catch 22, 80% of the songs the nigga got are pretty good, but his Hooks are the worst in the business… is anyone working on like a “danger mouse” type Re’edit of this niggas shit, a mixtape of something? ….FAB should get Premo to do his WHOLE next CD.
    …Fab dont need to do NO Hooks, Never.

  233. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    cOLD Says:

    August 22nd, 2007 at 9:22 am
    I’m starting to think enviroment has more to do with the shape of a womans ass, rather than race. I know DNA has alot to do with a chick who has a marvelous ass, but ever notice those white girls who grew up around sisters have hella doo-doo makers. Its part DNA, part food intake, and part habitat.

    ^^^
    yea, its called, pepsi, Black&Milds, Lazyness & backshots only.

  234. G7 Says:

    >>….FAB should get Premo to do his WHOLE next CD.
    …Fab dont need to do NO Hooks, Never.

    ^haha, for real. Just pure Premo scratching on the hooks. Never fails.

  235. benhameen Says:

    Im out kids but one last thought…

    fresh made fruit shake> McDeath breakfast sandwich.

  236. snort_snortCRAZY88SINCE88 Says:

    New Post.

  237. Big Homie Says:

    What it is Nah?

  238. D. Billz Says:

    Big Homie… Wha it is?

  239. cricut machines Says:

    Words have the power to both destroy and heal. When words are both true and kind, they can change our world.

Leave a Reply