Foxy Arrested For Felony Assault

Oh man, this broad is done. She’s so going to prison it’s not even funny.

Rapper Foxy Brown was charged with smacking her longtime neighbor with her Blackberry cell phone in the Prospect Heights section of Brooklyn last month. According to reports the 27-year-old, whose real name is Inga Marchand, turned herself in to detectives at the 77 Precinct at around 2:30 p.m. yesterday afternoon. She was charged with felony assault and will be arraigned later today.

Police say the trouble-prone rapper, who is on parole, was accused of assaulting her 25-year-old neighbor on July 31 at around 6:50 p.m. at the corner of Carleton Avenue and Prospect Place.

Who does that when you’re on probation with another assault case pending? Nice knowing you Inga.

Related: Foxy inks label deak with Koch 

 


AddThis Social Bookmark Button

95 Responses to “Foxy Arrested For Felony Assault”

  1. THE-XFACTA Says:

    uno

  2. crazy88SINCE88 Says:

    Get her ass!

  3. Rey Says:

    Eleventeenth!

  4. THE-XFACTA Says:

    Why does Foxy look like a born-again-crackhead?? I’d still hit that ass though… Shit I’d hit that while she was in rehab with a glass dick in her mouf (nhoc)

  5. G7 Says:

    no sir

  6. Rey Says:

    Ya’ll ever be in the kinda mood where you just wanna shoot up someplace?

    Or like, just cuss out everybody you know?

    Or maybe just kinda wanna escape for a bit? Lay down on some grass and watch the clouds and wait for all the bullshit to end?

    Yeah, it’s one of them days for me.

  7. THE-XFACTA Says:

    *Daps Rey Liotta*

  8. Joe 88 Says:

    *Sighs*

  9. G7 Says:

    soulclapper, crazy, nation, rey, xfacta, j88….*daps*

  10. THE-XFACTA Says:

    @

    Rey Says:

    August 15th, 2007 at 9:14 am
    Ya’ll ever be in the kinda mood where you just wanna shoot up someplace?

    Or like, just cuss out everybody you know?

    Or maybe just kinda wanna escape for a bit? Lay down on some grass and watch the clouds and wait for all the bullshit to end?

    Yeah, it’s one of them days for me.

    ————-

    I’d rather laydown and smoke grass…

  11. shit monkey Says:

    Inga > Marvin

  12. THE-XFACTA Says:

    *Daps #7*

  13. piffy Says:

    she’s a hot mess

  14. G7 Says:

    just signed to koch and now this…..lol. Foxy prolly still look nice in a tight jail suit.

  15. Joe 88 Says:

    Taken from last thread

    Lil wayne would demolish all those smack dvd ninjas, until I hear them spit a hotter verse then some of the shit I heard wayne spit, I have to agree with plug. None of them spit a harder verse then the “wezzy ambitions” freestyle, or the “cannon” song, & I was a wezzy hater when that shit came out last summer & I still had to give him his props, he killed those shits.

  16. G7 Says:

    ^he eats rappers

  17. nation Says:

    >> Oh man, this broad is done. She’s so going to prison it’s not even funny.

    it doesn’t even matter anymore… no but seriously, who pulls that shit when you already have all these problems… send her to jail, keep her tits here

    ahh imagine them dripping in jail like KIMs tits

  18. nation Says:

    ­­>> None of them spit a harder verse then the “wezzy ambitions” freestyle

    you might have to up that one… for arguments’ sake

  19. nation Says:

    >> I don’t see too many Little Brother stans shaking their heads because someone said that a Rapper Big Pooh verse was bullshit….

    cause they’re used to it

  20. Rey Says:

    lol @ X..

    What up Nah?

  21. Soul Clapper Says:

    The Curse of Koch

  22. nation Says:

    >> Or maybe just kinda wanna escape for a bit? Lay down on some grass and watch the clouds and wait for all the bullshit to end?

    sounds more like it. easy with that shoot shit up bullshit, people take that seriously. go peep a sunset and find yourself

    or… http://www.barbados-villa.co.uk/

  23. Killa Jones Says:

    http://www.dailymotion.com/yardie4life/video/x2qbu0_wild-n-out-s04e12-wildstyle_fun

    ^^
    jim jones on wild n out

    dudes was rippin each other

  24. Soul Clapper Says:

    G7, Joe, Rey… what it is?

    Lil’ Wayne really splits the Hip Hop audience down the middle doesn’t he? Not too many people think he’s just aiiight. People either love him or hate him.

  25. G7 Says:

    >>send her to jail, keep her tits here

    ^brilliant idea

  26. Plug Says:

    *transforms into Officemus Prime*
    ——-
    lol. funny

  27. nation Says:

    >> The Curse of Koch

    it’s the other way around, this type of shit happens then they sign to koch

  28. Joe 88 Says:

    nation Says:
    August 15th, 2007 at 9:21 am
    ­­>> None of them spit a harder verse then the “wezzy ambitions” freestyle

    >you might have to up that one… for arguments’ sake

    @Nation

    youtube.com/watch?v=6eoZ9EwSAxo

  29. THE-XFACTA Says:

    See this type of shit never happened to Bahamadia

  30. THE-XFACTA Says:

    SMH @ Russ Parr having a bus tour with rappers and none of them are from NY

  31. Onpoint Says:

    People downloading that Kanye ish like crazy. The download number is going up 50 clicks every 20 secs.

    Shit sounds much better on headphones too….this dude is a fucking genious

  32. nation Says:

    >> youtube.com/watch?v=6eoZ9EwSAxo

    yeah… heard it already. it’s at the end of Georgia Bush. that track is incredible, but he spit this shit forever ago… he’s a fucking crackhead now

  33. Plug Says:

    ­­>> None of them spit a harder verse then the “wezzy ambitions” freestyle

    you might have to up that one… for arguments’ sake
    ————
    Its tagged though

    http://www.youtube.com/watch?v=MevftP4z-Uc

  34. Joe 88 Says:

    >Lil’ Wayne really splits the Hip Hop audience down the middle doesn’t he? Not too many people think he’s just aiiight. People either love him or hate him.

    ^I never thought about it like that, but he does. Cause most hip hop heads hate the dude, but other hip hop heads (such as myself) respects his music & take it for what it is ENTERTAINMENT nothing more, nothing less. I would never say wayne is the best alive when Jay/nas/kane/ just to name a few is still living, hell wayne isnt in my top 25, but I like alot of his music.

    Good morning to all

  35. Rey Says:

    *hears mention of new Kanye*

    *puts fingers in ears*

    *chants*

    Waiting for the retail! Waiting for the retail! Waiting for the retail!

  36. G7 Says:

    THE-XFACTA Says:

    August 15th, 2007 at 9:25 am
    See this type of shit never happened to Bahamadia

    ====
    nothing ever happens to Bahamadia

  37. Rey Says:

    cosign J88– Weezy’s entertaining, but nowhere near “best” status, not of Today, certainly not of all time.

    Lupe > Weezy (i’m just sayin’.. that’d be a cool battle to watch/listen to)

  38. Joe 88 Says:

    youtube.com/watch?v=NCVtA5Q1qSs

    Another wezzy banger “Hardbody” (pause)

  39. cOLD Says:

    http://www.zshare.net/audio/2748788baa20aa/

    ^props lo k

    http://www.youtube.com/watch?v=tNgYIjjyeEE

    ^props eskay

    These both deserve a listen

  40. green eyes Says:

    damn foxy! SMH.

    good morning Crazy, Nation, Rey, Soul, Joe, X, OnPoint, Plug, Killa, G7.. damn full house today

  41. crazy88SINCE88 Says:

    …WHAT UP g7.

  42. crazy88SINCE88 Says:

    …hey green girl.

  43. G7 Says:

    whudup green one

  44. Rey Says:

    Hola Greenita!

  45. green eyes Says:

    good morning cold

  46. Onpoint Says:

    Joe 88 Says:

    August 15th, 2007 at 9:28 am
    >Lil’ Wayne really splits the Hip Hop audience down the middle doesn’t he? Not too many people think he’s just aiiight. People either love him or hate him.

    ^I never thought about it like that, but he does. Cause most hip hop heads hate the dude, but other hip hop heads (such as myself) respects his music & take it for what it is ENTERTAINMENT nothing more, nothing less. I would never say wayne is the best alive when Jay/nas/kane/ just to name a few is still living, hell wayne isnt in my top 25, but I like alot of his music.

    Good morning to all

    ^^^I think people forget about the importance of flow in rapping. Wayne might not have the best lyrics but he got a wicked flow (no kotex), probably the best mainstream. Same as many southern cats, e.g. that Hurricane Chris track is annoying pop rap, but dude’s flow is serious, listen next time. But lyrics are important so they lose in that way.

  47. Onpoint Says:

    Good morning all….where are my manners?

  48. cOLD Says:

    whats up green, and the rest of uz?

  49. cOLD Says:

    do yourself some justice and click those links. ^

  50. G7 Says:

    onpoint, cold good morning

  51. THE-XFACTA Says:

    Hola Greenie

    *Preps French Toast for Greenie*

    “Do you want butter too baby?”

  52. Joe 88 Says:

    Being hOT > Being cOLD

  53. THE-XFACTA Says:

    *daps Cold, Onpizzoint, J88*

  54. Rey Says:

    Awesome post over at your house, Greenie.

  55. green eyes Says:

    cOLD Says:

    August 15th, 2007 at 9:34 am
    whats up green, and the rest of uz?

    ^ ha ha, im the special one with my own shout out!

  56. Big Homie Says:

    Damn Foxy just can not stay out of trouble can she?

  57. Rey Says:

    Weezy’s flow is okay, but his inflections are annoying.

    Guy looks like a garbage pail kid and sounds like a Mogwai when he raps.

  58. cOLD Says:

    hoe plummeting > joe commenting

  59. Joe 88 Says:

    What up ya’ll, been gone for a minute *translation* 2 days, but I see eskay been posting like crazy, i’m tryna catch up. Any special post I should check out? You know anyone got roasted??

    *Goes to curtsy thread*

  60. Rey Says:

    @ J88– Na, just more Phuque vs Pherret antics.

  61. Onpoint Says:

    Rey Says:

    August 15th, 2007 at 9:39 am
    Weezy’s flow is okay, but his inflections are annoying.

    ^^^^On 1st read I thot that said infections.

  62. Soul Clapper Says:

    Miss Green, onpoint, cOLD, Big Homie…. everybody is here today.

    *anti-crickets*

  63. green eyes Says:

    thank you Rey. no butter X, thanks.

    back to Foxy– why is she slapping hos with her phone? Hand to face contact isnt “in” anymore? flesh on flesh contact (pause) makes more of an impact.

  64. cOLD Says:

    ^ ha ha, im the special one with my own shout out!

    ^no doubt.

  65. Onpoint Says:

    work beckons

  66. Rey Says:

    @ Onpoint– That too. (nhoc)

    @ Greenita– “flesh on flesh contact”, when applied to Foxy, said by you.. is just hot. Word.

  67. nation Says:

    LMFAOOOOOOO

    http://www.foxnews.com/story/0,2933,293268,00.html

    i don’t know what’s less believable… this guy or faux news

  68. cOLD Says:

    yo, do yall read comments or just skim through em. I just dropped 2 jewels of some pure fire above, …but I bet had that been a tinyrurl of hoots, yall would had clicked the link

    SMH.

  69. green eyes Says:

    in stupid criminal news: http://www.tinyurl.com/2yuqqy

  70. G7 Says:

    >>work beckons

    ^same here

  71. Joe 88 Says:

    cOLD Says:
    August 15th, 2007 at 9:44 am
    yo, do yall read comments or just skim through em. I just dropped 2 jewels of some pure fire above, …but I bet had that been a tinyrurl of hoots, yall would had clicked the link

    SMH.

    ^No one wants to see pics of you & your big brother NaS playing freeze tag in ’88. J/K

    *Goes to check links*

  72. Soul Clapper Says:

    nation Says:

    August 15th, 2007 at 9:43 am
    LMFAOOOOOOO

    http://www.foxnews.com/story/0,2933,293268,00.html

    i don’t know what’s less believable… this guy or faux news

    ===========================================

    Vitamin…. Water….?

  73. green eyes Says:

    lmao @ “Michael Vick has to stop physically hurting my feelings and dashing my hopes,” Riches writes in the complaint.

    from nations link

    Cold– im checking em out.

  74. G7 Says:

    cOLD Says:

    August 15th, 2007 at 9:44 am
    yo, do yall read comments or just skim through em. I just dropped 2 jewels of some pure fire above, …but I bet had that been a tinyrurl of hoots, yall would had clicked the link

    SMH.

    ===
    I clicked them. I heard the first track before.

  75. COCCA88crazy88SINCE88 Says:

    …the thing about fox is that she has talent & when shes down up, the bitch is bad. …if people thought she was approachable, and had a good, marketable attitude, or had some real allure to her, she would blow Eve & Kim out the water, she would have All kinds of deals…MTV shows (no bet), clothing lines, all kinds of shit… she gotta work on her PR, bigtime.

  76. cOLD Says:

    ^Ok good enough, moving right along.

  77. nation Says:

    >> lmao @ “Michael Vick has to stop physically hurting my feelings and dashing my hopes,” Riches writes in the complaint.

    my question is this… how do you sit down with a lawyer, or even go to file this shit with a straight face

  78. Rey Says:

    nation Says:

    August 15th, 2007 at 9:43 am
    LMFAOOOOOOO

    http://www.foxnews.com/story/0,2933,293268,00.html

    i don’t know what’s less believable… this guy or faux news

    ^^^^^

    LOL

  79. D. Billz Says:

    Plug Says:

    August 15th, 2007 at 8:27 am
    Wayne can’t tie Loaded Lux’s shoes.
    ——
    loaded lux = jin

    ^Blasphemy.

    Plug Says:

    August 15th, 2007 at 8:46 am
    How is yall puttin smack dvd ninjas in the same bracket as a man wit at least 5 gold and platnum placs? Mook, lux, jones and them cats is nice, but come on…

    ^What the fuck does them being on SMACK have to do with credibility? If anything, they have EARNED the right to be deemed as nice. Nelly also has gold and platinum plaques. Fuck you takin’ bout? (c) Ruste Juxx. When ninjas can’t validate an arguement, they start using album sales, as if cats who are nice really sell albums nowadays. The point is, bar for bar, rhyme for rhyme, Wayne aint fuckin’ with Lux on no levels.

    Bad Man’s Back > all the Droughts

    Wayne is a lit turd as far as hype and credibility. Fuck outta here wit’ that.

  80. Soul Clapper Says:

    COCCA88crazy88SINCE88 Says:

    …the thing about fox is that she has talent & when shes down up, the bitch is bad. …if people thought she was approachable, and had a good, marketable attitude, or had some real allure to her, she would blow Eve & Kim out the water, she would have All kinds of deals…MTV shows (no bet), clothing lines, all kinds of shit… she gotta work on her PR, bigtime.

    ==============================================

    True story. If she stops acting like a cunt, buys two hearing aids and learns how to speak without starting every word with the letter D, she could be A-list.

  81. cOLD Says:

    molded socks > loaded lux

  82. Mr.Londoner Says:

    anger issues for real..

    liked her better when she was deaf.

  83. D. Billz Says:

    And it’s funny how I posted the Lux mixtape several types but I have YET to have nare ninja come back and tell me that he wasn’t nice. Yet, Wayne’s tapes are floating around everywhere and there are several people who can attest to the notion that he is garbage.

  84. COCCA88crazy88SINCE88 Says:

    D. Billz Says:

    Wayne is a lit turd as far as hype and credibility. Fuck outta here wit’ that.

    ^^^
    (walks outside….Smells Morning Air)
    …I love the smell of napalm in the morning…

  85. D. Billz Says:

    Joe 88 Says:

    August 15th, 2007 at 9:14 am
    Lil wayne would demolish all of those smack dvd ninjas, until I hear them spit a hotter verse then some of the shit I heard wayne spit, I have to agree with plug. None of them spit a harder verse then the “wezzy ambitions” freestyle, or the “cannon” song, & I was a wezzy hater when that shit came out last summer & I still had to give him his props, he killed those shits.

    ^Smh.

    Let me finish changin’ my brakes. Brb…

    1

  86. pmass Says:

    good morning everyone

  87. Rey Says:

    Ouch.. Optimus Billz is back con una vengencia..

  88. Rey Says:

    What up PMass?

  89. COCCA88crazy88SINCE88 Says:

    Soul Clapper Says:

    August 15th, 2007 at 9:50 am
    COCCA88crazy88SINCE88 Says:

    …the thing about fox is that she has talent & when shes down up, the bitch is bad. …if people thought she was approachable, and had a good, marketable attitude, or had some real allure to her, she would blow Eve & Kim out the water, she would have All kinds of deals…MTV shows (no bet), clothing lines, all kinds of shit… she gotta work on her PR, bigtime.

    ==============================================

    True story. If she stops acting like a cunt, buys two hearing aids and learns how to speak without starting every word with the letter D, she could be A-list.

    ^^^
    Foxy is hot, the first time i saw fox i was taken back, she has a vert nice complexion, and back then, her shape was bangin… from what i saw online, i like her thicker also… Foxy is Crazy marketable if people were not shook to fuck with her.

  90. pmass Says:

    Sup Rey….

    Same ole, same ole here…..

  91. COCCA88crazy88SINCE88 Says:

    (kisses fox bye’bye)
    ….New Post.

  92. Shawamar Says:

    If this DumbAss ever had the time to put out some music, she would have the best selling album of all time, with all this bullshit she does. I guess she really buys into the fact that there is no such thing as bad press….or bad Weaves…

  93. deepdish Says:

    even busta rhymes is at home like, “damn, she gets into a lot of trouble”

  94. monhol Says:

    well i guess she still hasn’t learned anything form the time jackie’o punched her in the face. well one day she will catch that beat down she so well deserves. sad but true.

  95. Nah Right » Blog Archive » Foxy Back in Court, Lawyer Quits Says:

    […] Foxy may have knocked out that 8 months in Rikers like a soldier, but her days of throwing bitches off the tier may not be behind her yet. Don’t forget, she still has an assault case pending in Florida, and she still has to answer to the Blackberry assault charges that landed her in Rikers last year. This morning she appeared in court down in Broward County for a status hearing in her hair glue tossing case, and managed to make her attorney quit. […]

Leave a Reply