займ с плохой кредитной историей онлайн

The Kush Cover

Havoc’s solo LP The Kush in stores September 18.

Video: Hollywood Hav in the studio


AddThis Social Bookmark Button

42 Responses to “The Kush Cover”

  1. Sour D. Says:

    yer

  2. Sour D. Says:

    Speakin a which.

  3. D. Billz Says:

    Sour Deez… What up chief rocka?

  4. Sour D. Says:

    Same shit billz, debatin on whether i can handle a nap before i step out for the night. you ever get that email?

  5. KonishiwaBitches Says:

    the kush real? creative title or mybe i’m just kushed…….

  6. miltee Says:

    correct me if i’m wrong, this is hav’s first solo effort, no?

  7. D. Billz Says:

    Sour D. Says:

    August 4th, 2007 at 5:37 pm
    Same shit billz, debatin on whether i can handle a nap before i step out for the night. you ever get that email?

    ^Yeeeeeeeeeeeeeah (c) Jeezy. Yo. That. Shit. Is. Craaaaaazy.

  8. 120 Says:

    curtis = voldemort

  9. Sour D. Says:

    Yeah, shit is bringing things to a whole new level.

    *Evil Laugh*

  10. skrillanthropy events Says:

    THE KUSHHHHHHHHHHHHHHHHH

  11. 911 Says:

    oh you can’t do that…

  12. Belize Says:

    I really don’t know what to say about this cover

  13. Belize Says:

    ::::throws packets of ketcup to ev’body in the room::::::::

    FOOOD FIGHT!!!!!!!!!

  14. david Says:

    yawwwwn’

    ***bumps “the chronic”***

    ***rolls some kush****

    **wonderswhy people like whack ass mobb sleep*****

  15. 911 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=mYyDXH1amic
    McDonalds at its best…I officially quit the arches.

    I really don’t know what to say about this cover
    >>I couldn’t have guessed that in a trillion years…j/k whud up dude, billz, sour, kb…

  16. jbless Says:

    been looking forward to this for a while

    I know the production is going to be crazy

  17. I Fux Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=cpEGDXhu5oM

    ^^ damn Freestyle music was fun at house partys, not that I know anything about it, I was just a little runt when this music was the shit!

  18. Mac Brown Says:

    Mac back in the building

    I just scheduled a showing with a realtor to buy this place
    Tell me what ya’ll think

    search.har.com/engine/doSearch.cfm

  19. 911 Says:

    search.har.com/engine/doSearch.cfm

    }expressionless gaze…uh yeah man that’s um really cool…I’m not that into trees, but yeah…why not.{

  20. Mac Brown Says:

    youtube.com/watch?v=cKwuJ6DtjJo&mode=related&search=

    ^^I like these hoes

    @911

    Dawg…….i’m in houston.

    there are trees…….I can’t avoid them

    i am one with nature :(

  21. nation Says:

    >> Tell me what ya’ll think

    which one? the pic with the trees?

  22. Mac Brown Says:

    awww fuck…the link didn’t work right.

    Lemme repost

  23. Mac Brown Says:

    //tinyurl.com/yrytgs

  24. Mac Brown Says:

    I see what ya’ll meant now………don’t know how the hell that happened.

  25. 911 Says:

    smh…we getting robbed up north…that same house is like 270 up here…got knee grows defaulting on loans and everything.

  26. 911 Says:

    my next house is being built from the ground up steel structure, brick and tons of marble in the interior…I want a fortress. Steel frames > wood. If you could I’d suggest any and everyone get their home built to their specifications as opposed to finding what your looking for.

  27. 911 Says:

    and it’s affordable don’t let anyone tell you different…its just about finding the land. Price some and see.

  28. Belize Says:

    :::looks at ev’body’s ketchup stains:::

    *pumps fist*

    I won biatch!

  29. 911 Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=CTmo2HsmwZs
    peeped at hhn…greatest music video ever…

    yerrrrriiioooooon.

  30. Game Over Says:

    that album cover sucks. hav, if you have a dark complexion, don’t give yourself a dark cover, nobody will be able to see it’s you in the stores.

  31. hoodtalk.org Says:

    http://www.nicheflixxx.com/viewVideo.php?video_id=441&title=Karine_Stephan__SuperHead
    ^Superhead making Mr. Marcus look like a little virgin

  32. hoodtalk.org Says:

    Is thsi being released through Koch or G-Unit records?

  33. Rudedogg Says:

    I like the songs.

  34. Killa Jones Says:

    can’t wait

    havoc be dropping gems

    havoc>>>prodigy

  35. 456 Says:

    havoc is one of the top ten hiphop producer

  36. 456 Says:

    * producers

    and let me add of all time

  37. Big Homie Says:

    Havoc beats are ill

  38. cOLD Says:

    mmmm

  39. hoodtalk.org Says:

    Barry Bonds hits the 755 Home Run against the Padres in San Diego…

    Anybody saw Barry Bonds swag after he hit the home run…

    Barry Bonds swagger is amazing…

  40. hoodtalk.org Says:

    youtube.com/watch?v=ZJzcyxsBIzo
    ^Lol at the Brawl that ensues when the ball hits the stands…Some fat white ugly dude got the ball…well he is rich

  41. 40 Inch Says:

    david Says:

    August 4th, 2007 at 6:13 pm
    yawwwwn’

    ***bumps “the chronic”***

    ***rolls some kush****

    **wonderswhy people like whack ass mobb sleep*****

    ^ ur a fagot

  42. Ja Rule REMEMBER ME Says:

    Barry Bonds swagger is rediculous

    barry barry barry barry

    Selig Lost

Leave a Reply