займ с плохой кредитной историей онлайн

Video: Mos Def – SOBs Freestyle

This has slightly better audio than the version Miss Info posted earlier. Shout to her and shouts to Alex from SOBs for the video.

And here’s some even crispier audio


AddThis Social Bookmark Button

34 Responses to “Video: Mos Def – SOBs Freestyle”

  1. Dre[LeakTheRemixJB] Says:

    Yo Es, I’m about to ether your post… 50 is on Flex, go on aim.

  2. cocca88CRAZY88SINCE88 Says:

    Shit!

  3. cocca88CRAZY88SINCE88 Says:

    Shit!

  4. Dre[LeakTheRemixJB] Says:

    I got audio too. :P

  5. pockets Says:

    BROOKLYNNNNNNNNNN

    we dont push powder n pills

    we push power n skill!!!

    no homo!!!

  6. Two-Times Says:

    damn i was still in the other post…

  7. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Mos Def’s a real dope mc when he actually tries

  8. pockets Says:

    damn dre/es work quick. pause. thats some good teamwork.

    dre n es > dre n em

  9. tyrone biggums Says:

    Now that we find out that Biggie’s verses were collaborations with Mase, it’s a whole new kettle of fish. We have (unfairly) assumed that the cherished artists in the hip hop legacy rank differently than any other musician, a shameful error any way you spin it. Jadakiss, on the other side of the coin, has written for a variety of artists in different scenarios, same thing for Jay-Z.

    whoa ….are they saying mase ghostwrote for big ? than biggie is defintely the most overrated rapper ever if thats true

  10. Two-Times Says:

    Yo Es, I’m about to ether your post…

    ^ you already did…lol

  11. eskay Says:

    >>Yo Es, I’m about to ether your post… 50 is on Flex, go on aim.

    lol

    *goes on AIM*

  12. pockets Says:

    chicago n ny hiphop, aka all of hip hop, was just represented on that stage right there

  13. 120 Says:

    that new common is niiiiiiiiiiiiice

  14. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Now that we find out that Biggie’s verses were collaborations with Mase, it’s a whole new kettle of fish. We have (unfairly) assumed that the cherished artists in the hip hop legacy rank differently than any other musician, a shameful error any way you spin it. Jadakiss, on the other side of the coin, has written for a variety of artists in different scenarios, same thing for Jay-Z.

    whoa ….are they saying mase ghostwrote for big ? than biggie is defintely the most overrated rapper ever if thats true
    ^^^^
    There’s a possibility that Mase just wrote the hooks or a line or two. Unless someone’s in the studio it’s impossible to know.(nhjic)

  15. lo k Says:

    http://www.youtube.com/watch?v=_ouDZkX1Yh8

    “if I rhymed about home and got descriptive, I’d make 50 Cent look like Limp Bizkit” (c) K’naan

  16. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.hhnlive.com/rumours/more/254
    ^^^^
    ghostwriting credits

  17. cocca88CRAZY88SINCE88 Says:

    eskay Says:

    July 19th, 2007 at 8:54 pm
    >>Yo Es, I’m about to ether your post… 50 is on Flex, go on aim.

    lol

    *goes on AIM*

    ^^^
    Es + AIM = Old Toothpaste. (n/h)

  18. tyrone biggums Says:

    120 Says:
    July 19th, 2007 at 8:55 pm
    that new common is niiiiiiiiiiiiice

    you dont mean the album do you ? if so link or die (c) eskay

    herbalkint.eightiesbaby@gmail.com

  19. Two-Times Says:

    whoa ….are they saying mase ghostwrote for big ? than biggie is defintely the most overrated rapper ever if thats true
    ^^^^
    There’s a possibility that Mase just wrote the hooks or a line or two. Unless someone’s in the studio it’s impossible to know.(

    ^ wow.. that’s crazy if there saying that shit that Mase wrote for BIG… i ain’t never heard that…

  20. cocca88CRAZY88SINCE88 Says:

    Bitch, Goodfellas is on AMC

  21. tyrone biggums Says:

    There’s a possibility that Mase just wrote the hooks or a line or two. Unless someone’s in the studio it’s impossible to know.(nhjic)

    see if thats just the case who cares….people suggesting a word change or slight variations no big deal but if your spitting full verses written by someone else claiming its you ( especially if you brag about how nice you are r that your the best in your rhymes ) its just bullshit…..

  22. Furiou$tylez...I'm So Chicago Says:

    E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    July 19th, 2007 at 8:55 pm
    Now that we find out that Biggie’s verses were collaborations with Mase, it’s a whole new kettle of fish. We have (unfairly) assumed that the cherished artists in the hip hop legacy rank differently than any other musician, a shameful error any way you spin it. Jadakiss, on the other side of the coin, has written for a variety of artists in different scenarios, same thing for Jay-Z.

    whoa ….are they saying mase ghostwrote for big ? than biggie is defintely the most overrated rapper ever if thats true
    ^^^^
    There’s a possibility that Mase just wrote the hooks or a line or two. Unless someone’s in the studio it’s impossible to know.(nhjic)

    they would never admit it. puffy would get them smoked faster then a 2Pac Vegas fight…

    think of how many dickriders would kill themselves if this is said to be true…

  23. pockets Says:

    yo for some reason I Get Money sounds 10x better on the radio

  24. tyrone biggums Says:

    ^ wow.. that’s crazy if there saying that shit that Mase wrote for BIG… i ain’t never heard that…

    ….me neither i heard he wrote for big l ( but never really believed it ) but i never heard biggie…..not that i would of if it was true….

  25. 120 Says:

    biggums check ur mail

  26. pockets Says:

    whoa ….are they saying mase ghostwrote for big ? than biggie is defintely the most overrated rapper ever if thats true

    ^besides mase, theres also the likely possiblity cease wrote for him too

  27. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    see if thats just the case who cares….people suggesting a word change or slight variations no big deal but if your spitting full verses written by someone else claiming its you ( especially if you brag about how nice you are r that your the best in your rhymes ) its just bullshit…..

    ^^^^^
    Slight suggestions aren’t a big deal but if an artist is taking credit for work they didn’t do like an entire verse and expecting props thats wack

  28. Killa Jones Says:

    Bitch, Goodfellas is on AMC

    ^^

    bitch made the Quota

    why??

    cuz im like ray liotta-killa

    one of my favorite movies

  29. tyrone biggums Says:

    wow jada wrote for puff ( obviously ) b.i.g. and camron ( horse and carriage )

    mase wrote for….cam….jay ( wack song but wtf ? )

    jay-z waaaaaaaaaaay too many

    t.i. – bow wow……lmao…..

    d.o.c. – usual suspects…..dre, cube, snoop

  30. tyrone biggums Says:

    word good looks 120

  31. tyrone biggums Says:

    damn eskay slow down ( no cowboy )

  32. 120 Says:

    yea yea no problem

    to the rest of you that wanna hear real hip hop, just check smoking section comments on the latest post (sorry for the reference to another site eskay)

  33. 313 Says:

    Damn, Pretty Flaco is still nice when he wants to be…

  34. Fletch Says:

    Thanks for this . . . I know Mos still has that ability, but it just seems like the will isn’t always there.

Leave a Reply