Video: N.O.R.E. on Pun & Biggie

N-O talks about deading food budgets with Pun, and the unreleased material they did together that he has in the stash.

On how the song L.A. L.A. came about, and how Biggie almost jumped on T.O.N.Y. and used to be in the Tunnel one deep.


AddThis Social Bookmark Button

236 Responses to “Video: N.O.R.E. on Pun & Biggie”

  1. Small Eyez Says:

    emotional NO…real..shit indeed.

  2. Two-Times Says:

    Enon

    word… It’s all my opinion anyways.. lol

  3. EnglandRepresent Says:

    I appreciate your time and effort. That was mangos son.

    ^^lmao! Nice ghetto vernacular enon.

  4. Small Eyez Says:

    im laughin at you Es for jus cuttin Ay Bay Bay..to Jadas part.

    Primo Fucks wit Doh!!

    lol.

  5. Phuque Says:

    … yeah, “Space Faggotry 7: The Legend of Lonnie the Mystical Homo” may be the one-liner of the year so far … kudos Phuque …

    ^^lol…

    *takes bow*

  6. pockets Says:

    yo can i spit on this fabled NR mixtape

  7. Phuque Says:

    # pockets Says:
    June 27th, 2007 at 11:45 pm

    yo can i spit on this fabled NR mixtape

    ^^You’ve got a song w/ Reymundo on there….its called Life’s A Bitch (And Then You Cry)….real rap….

  8. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    youtube.com/watch?v=r0BukAy_dko
    ^^^^
    mind freak

  9. Two-Times Says:

    yo can i spit on this fabled NR mixtape

    ^ yeah but don’t sign all your publishing away to eskay…lol

  10. pockets Says:

    im owning all my masters ala weezy

    but i aint kissin nobody

    i dont care how gangster it is

  11. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    youtube.com/watch?v=ZlIwcVAxZsU
    ^^^^
    wtf

  12. pockets Says:

    ^^You’ve got a song w/ Reymundo on there….its called Life’s A Bitch (And Then You Cry)….real rap….

    ^is that before or after Streets Is Watchin (gay porn) ft. landLord

  13. Phuque Says:

    >>is that before or after Streets Is Watchin (gay porn) ft. landLord

    ^^lol….I’m out….100

  14. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    http://www.xxlmag.com/online/?p=11111
    ^^^^
    Saigon news

  15. pockets Says:

    damn NR has me refreshing new article pages for no reason

  16. pockets Says:

    http://www.xxlmag.com/online/?p=11111
    ^^^^

    Saigon news

    ^^lmao. from the comment section: I don’t see the problem, saigon’s album is gonna come out in 2010 anyway…

  17. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    lmao. from the comment section: I don’t see the problem, saigon’s album is gonna come out in 2010 anyway
    ^^^^
    lol

    I don’t think Saigon’s album will ever be released though, he should have signed to Koch instead.

  18. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    youtube.com/watch?v=3vi4YyYCIEQ

  19. I Fux Says:

    OMG is Crooked I that nigga right now geez, wtf is wrong with rap when this dude doesnt have an actual album…he is a beast

    that Noreaga clip was lovely, sincere commentary on one of the GOAT’s to ever touch the mic ……. big up all Reg’s and 1 hundred

  20. Two-Times Says:

    I don’t think Saigon’s album will ever be released though, he should have signed to Koch instead.

    ^ He might get one major label release then flop and then go to Koch…

    The whole industry is messed up…

  21. 911 Says:

    what what what what what what what….ayo its two ways into the hood…

  22. 911 Says:

    youtube.com/watch?v=Vyh3j5lqpCc

    I’m about to have no feelings…

  23. Two-Times Says:

    911

    Yeah that shit was the jam…..whats up

  24. 911 Says:

    Top five rap collabo track…easy.
    chillin 2 cents…gettin my zombie on…

  25. 911 Says:

    zshare needs a viable competitor…esk enlighten the kid…?nhoc.

  26. 911 Says:

    my word…such a barren landscape at night…

    pulls fire alarm…

  27. Two-Times Says:

    pulls fire alarm…

    ^the fireman?

  28. 911 Says:

    on the realness I ain’t got no luv 4 u…Niggas On the Run Eatin…

    I’m stoopid smart…dumb nice son…one

  29. Two-Times Says:

    Niggas On the Run Eatin… = NORE

  30. 911 Says:

    # Two-Times Says:
    June 28th, 2007 at 2:40 am
    Niggas On the Run Eatin… = NORE

    *gives 2 cents 1st place award* no substitute teacher & nh.

    Don’t you ever run up on me i got precision with that gat…
    twilight zone…

  31. Two-Times Says:

    lol

  32. D. Billz Says:

    Chris Rock + Rich Vos x hip hop = http://www.patriceoneal.com

  33. Gseven Says:

    Pitbull, rooooooo(c) patrice oneal on chappelle show

  34. Rey Says:

    Mornin’ Nahggers!

  35. Busta Nut Says:

    What up Nah bighters???

  36. miltee Says:

    those whoo kid gun shots saved 50 when he was walking around the crowd…it made his lack of memory seem cool

Leave a Reply