Video: Kanye West – Stronger


AddThis Social Bookmark Button

343 Responses to “Video: Kanye West – Stronger”

  1. Two-Times Says:

    @EngRep

    I’m stating my opinion and you asked for it. I have always said that Eskay is a disgusting camelman stan, I said it from the jump, I never call you out on being a stan

    ^ You didn’t get my point at all.. But nevermind…

  2. EnglandRepresent Says:

    I woulda liked to see BIG rock more Awards shows live… I know he did the Source and I can’t remeber what else?

    ^^Yo go on youtube Two, there’s a coupla 2pac/Biggie live joints, Biggie and Hov in NY, Biggie and ODB, there’s a few live joints. I got some live footage on DVD of him rockin an outdoor show in Atlanta.

    What up Jay?

  3. spanish jay Says:

    somebody is fresh off a balco trip tryin to sound mad aggressive while singing one of his generic songs

  4. Two-Times Says:

    Beyonce should punked Lil Wayne when she got that award… just for Hov…

    i thought it was Bonnie & Clyde till I die..

  5. landLORD Says:

    … Two Times … you mad resilient, Son … you take all the heat for Curtis, yet you reappear dail, ready to champion his cause … i hope my woman is as loyal to me, as you are to Curtis … word …

  6. landLORD Says:

    edit: reappear daily

  7. landLORD Says:

    Two-Times Says:

    June 27th, 2007 at 12:20 am
    Beyonce should punked Lil Wayne when she got that award… just for Hov…

    i thought it was Bonnie & Clyde till I die..

    —————————-

    … edit: Larry & Clyde …

  8. Two-Times Says:

    Landlord

    Lol…You know what it is homie..

  9. landLORD Says:

    … goodnight …

  10. spanish jay Says:

    fisty really looked like he was suprised the crowd forgot who he was and he was about to pull a snoop @ the source awards

    “you dont got love for me, fisty scent, i gave you magic stick, 21 questions, just be friends, roller coast candy shop! well then fuck u too”

  11. Two-Times Says:

    Later Landlord..

  12. nation Says:

    # Two-Times Says:
    June 27th, 2007 at 12:23 am

    Landlord

    Lol…You know what it is homie..
    # landLORD Says:
    June 27th, 2007 at 12:23 am

    … goodnight …

    ^ heyoooooo

  13. nation Says:

    Two-Times i made a 50 Cent Won at life post over at my blog… you should check it out, you’d love it

  14. pockets Says:

    that fiddy performance was boring as hell, does he even go to the bathroom with yayo going “yea yea” in the background

    which song did wayne do, was it any good?

  15. EnglandRepresent Says:

    “you dont got love for me, fisty scent, i gave you magic stick, 21 questions, just be friends, roller coast candy shop! well then fuck u too”

    ^lmao! You finished all of your studies for the semester yet Jay?

  16. Two-Times Says:

    50 said that Vitamin water shit at the end just for all the haters..all the fucks that wanna see him fall…

    Snoop from The Wire was up getting all hype for 50s performance, but D Wade was hating… he probably doesn’t like the drama…

  17. landLORD Says:

    nation Says:

    June 27th, 2007 at 12:25 am
    # Two-Times Says:
    June 27th, 2007 at 12:23 am

    Landlord

    Lol…You know what it is homie..
    # landLORD Says:
    June 27th, 2007 at 12:23 am

    … goodnight …

    ^ heyoooooo

    ———————-

    … word … that shit looked suspect … i had to come back, so i could leave again … smh … like a man this time …

    … 1 … (said with deep voice, baritone) …

  18. nation Says:

    >> 50 said that Vitamin water shit at the end just for all the haters..all the fucks that wanna see him fall…

    i could hear your tears

  19. Two-Times Says:

    Two-Times i made a 50 Cent Won at life post over at my blog… you should check it out, you’d love it

    ^^ Who cares… He don’t need a 50 Cent Won post..smh.. He’s already winning..
    he got Vitamin water… hahaha

  20. pockets Says:

    if bill gates woke up with fiddys money he’d prolly jump out the window

  21. pockets Says:

    im a bill gates stan

    fuck apple, they dont want the drama

  22. pockets Says:

    hell if i woke up as fiddy id kill myself too just to say i killed fiddy

  23. nation Says:

    >> if bill gates woke up with fiddys money he’d prolly jump out the window

    and slit his throat on the way down.

    http://www.wmdeez.wordpress.com/2007/06/18/i-aint-never-scared/

  24. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    What it does?

  25. Two-Times Says:

    Everybody in the industry pretty much hates on 50, other than a select few…. they wanna see him fail but it don’t happen… and most of the haters in the industry are to scareed to speak up…

    50 might buy BET one day and all these artists are gonna be fucked… Keep thinking 50 don’t got a mind…

  26. nation Says:

    >> Keep thinking 50 don’t got a mind…

    apparently you two are sharing it.

    peace

  27. nation Says:

    And I said, I don’t care if they lay me off either, because I told, I told Bill that if they move my desk one more time, then, then I’m, I’m quitting, I’m going to quit. And, and I told Don too, because they’ve moved my desk four times already this year, and I used to be over by the window, and I could see the squirrels, and they were merry, but then, they switched from the Swingline to the Boston stapler, but I kept my Swingline stapler because it didn’t bind up as much, and I kept the staples for the Swingline stapler and it’s not okay because if they take my stapler then I’ll set the building on fire

  28. spanish jay Says:

    im out ladies

  29. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    The Messy Slick cd by Mitchy Slick and Messy Marv = one of the best albums released this year.(so far)

  30. EnglandRepresent Says:

    ^Classic. Unless its from the US version of the Office.

  31. IBTrippin Says:

    Some of you Jay Z lovers need to roll off. He has made Forbes how many times? He sold his greatest asset and gained 83 million the 204/240 and stock was split with his two Russian partners. Hov was sonned by one business move. Jay Z made 300 mill from where??? Dame and J had the same 25% cut and even at the sell of Roc, he said he’s worth about 50mill. Jay and 50 aren’t that far apart for someone who has 10 albums and one has 2. 50 has a paper trail… Jay’s wealth is made up from panachesse…
    J 83 this year
    50 100mill next year
    50- 33 this year
    50 made 41 mill last year http://www.forbes.com/lists/2006/53/Compen_Salary.html

    The truth is the Roc sold for less than 12mill… Jay doesn’t have what you think he has. Check Forbes history…this dude hasn’t hit the mark.

  32. Two-Times Says:

    lol @ all the Eskay Stans…

  33. 911 Says:

    I don’t even think fifty could die and get better promotion…

    *I watched this video-it’s straight*
    1

  34. EnglandRepresent Says:

    lol @ the irony of Two yakkin on about ‘stans’…

  35. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Does Mo’nique have a husband or a “baby daddy” because I’d be suprised if it’s possible to get an erection(no cialis) while being in her presence.

  36. EnglandRepresent Says:

    Did anyone in this muthafucka watch the Hatton vs Castillo fight in Vegas last Saturday?

  37. nation Says:

    new post man… i’m out

    1

  38. Assassin Says:

    yo this song is wack word to EdDiE MurpHy

  39. earbudace Says:

    The song didn’t really thrill me but the visual was unique…dont really get why the song is gettin so much buzz…

  40. Stronger! « Life and times of… Says:

    […] Via: Nah-Right […]

  41. JP chick Says:

    some of these japanese captions are incorrect
    and not quite right in our linguistic sense

  42. TrustSelf Says:

    smh@ Kanye–why????? this nigga try too hard to be different wit that wack ass tecno shit. yea i said it fuck Ye!

    Im mad I watched the entire video, waitin for a change-up!

    I dont care how many records he sell, how many Korean kids love him, how many suburbanites love him, nigga his hometown CHICAGO hate this nigga, he is an embarassment

  43. Matt from The Producer's Den Says:

    That’s a great song. The beat is very unique, yet still bangs. The chorus is very anthemy too. All in all I’m a big fan of it.

Leave a Reply