займ с плохой кредитной историей онлайн

Curtis is Fergalicious

 

Curtis Jackson, of Southside Jamaica Queens, holds hands with Sarah Ferguson, Dutchess of York @ Cipriani’s Wall Street.

 


AddThis Social Bookmark Button

23 Responses to “Curtis is Fergalicious”

  1. icon (trillbert arenas) Says:

    word?

  2. Pioneer Says:

    I AM THE PIONEER

  3. Pioneer Says:

    NAS
    VERBAL INTERCOURSE
    BEST HIP HOP VERSE EVER

  4. skeematics Says:

    lol..Why do u hate on 50 so much? The man is beyond rap right now.

  5. eskay Says:

    who’s hating? Curtis is my favorite rapper Vitamin Water mogul.

  6. tyrone biggums Says:

    ^^^ lmao @ eskay….i dont know though i think david wright gets more respect from me than 50 but w/e w/e w/e good joke…

  7. k-rob Says:

    tyrone biggums Says:

    June 22nd, 2007 at 8:54 am
    ^^^ lmao @ eskay….i dont know though i think david wright gets more respect from me than 50 but w/e w/e w/e good joke…
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    your hater-aids has reached full blown proportions fa real.
    50 keeps stuntin on yall and the wack niggas who claims they killed him lol.
    eskay keep the curtis blogs comin, thats the only time i will visit the place, your favorite rapper bores the shit out of the general public.
    50 cent-curtis jackson you are officially in jay-z status right now even if he go you by a few millions the status is equal or maybe more worldwide.
    ok i will be back to reply to the morning hate mail.

  8. MiamiDaze Says:

    Why does Curtis arch his eyebrows??? Same look on the GQ Cover.

  9. dockevoc Says:

    who gives a fuck

  10. Spirit Says:

    doesn’t have a thing to do with rap, but this is a big step for international relations. LOL.

  11. Clyde Smith Says:

    Celeb shit gets deep.

    Fergie’s dreaming of a magic stick while holding on for dear life!

  12. Ja Rule REMEMBER ME Says:

    The man is beyond rap right now.
    50 is dat Boss nigga

    50 haters stay losing lol

  13. Hux Says:

    I’d Hit It. (nh)

    edit: Fergie that is. UK Stand Up!

  14. jason rockson Says:

    G YOU NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. boos angeles Says:

    Man, 50 is out of the hemisphere… With the look in her eye, and her holding his hand, I’m sure he went and boink’d the dutches immediately after… u gotta do it to have those connections she can plug you with!

  16. diplomatic Says:

    is it me or 50 looks weird without his hat nd durag

  17. harrydirty Says:

    shes on his dick almost as much as u eskay.

    u know fitty hit that shit. he is too smart a business man not to.

  18. Darth Cipher Says:

    relevance???
    moving on

  19. See Am I? Says:

    50s a wack rapper… GRODT was a hot album…but lets call it like it is HE WILL NEVER BE AS GOOD AS HOV AND NAS or even Joe Budden for that matter… hes got a good hustle going on but hill never be as rich as people like hov, diddy, russel,lyor cohen, kevin lyles, dre,doug morris, and jimmy ivione, shit even master p (who dosent sell records) has more money then him. Curtis is just smart cause he gets money and stays in the spotlight

  20. e-dubbs Says:

    ^ never say never.. hate him or love him, his business savy is untouchable.

  21. See Am I? Says:

    i dont hate him, just saying his a wack rapper is all….
    and like i said he is a good business man but hes not the BEST

  22. KingML Says:

    oh damn at first i thought it was fergie from that black eyed peas catastrophe.

    i was thinking “Btyich what happened to you”

    but hes having sex with royalty, cant hate on that.

  23. luis Says:

    tygums and is bend over buddy esGay are at it again. wassssup u fags!

Leave a Reply