займ с плохой кредитной историей онлайн

Kanye West – Can’t Tell Me Nothing (Full-CDQ)

kanye-piven-bahamas.jpg 

Full, *True* CD quality.

Kanye West – Can’t Tell Me Nothin’ 

Props to OnSMASH.


AddThis Social Bookmark Button

113 Responses to “Kanye West – Can’t Tell Me Nothing (Full-CDQ)”

  1. saqib Says:

    firstss

  2. Small Eyez Says:

    they both are blown..

    i see kanye bringing the miami vice jeans back.

  3. AABB Says:

    First

  4. nation Says:

    so if The Devil Wear Prada
    Adam, Eve wear nada

  5. SACE Says:

    joint is aiight

    http://www.myspace.com/trumptyteent

  6. nation Says:

    >> Sean Price on G4TV’s Freestyle 101

    ?! fucking sweet

  7. Small Eyez Says:

    Kanye West Favorite Couture Fashions….

    seriously..

    photobucket.com/albums/v650/smalleyez/kanyecouture.jpg

    photobucket.com/albums/v650/smalleyez/kanyecouture2.jpg

    wildin.

  8. Two-Times Says:

    How do people think Kayne is a good lyricsts?

    this is song ok…maybe..

  9. eskay Says:

    lyrically, Kanye > 50

  10. nation Says:

    in what ways does 50 > Kanye though? nh

  11. Small Eyez Says:

    “ya’ll niggas is half ass, almost anus” (c) Sean Price

    new quote.

  12. Small Eyez Says:

    i almost wanna webrip that freestyle..

  13. nation Says:

    (c) Sean Price = new quote

  14. studiorat Says:

    this shit is crack. Kanye’s album is gonna be crazy. wait till yall hear the daft punk shit.

  15. The Truth... Says:

    Honestly, please tell me what the big deal about Kanye is?! I don’t know it.
    This beat is good….but I don’t feel him at all. (no homo on my part….don’t know about Kanye).
    He’s a herb….

  16. Two-Times Says:

    nation

    in what ways does 50 > Kanye though? nh

    ^ Come on now nation…. Kayne just says stupid words, usually with no meaning or purpuse….

    And the tight stuff he says, are written by Rhymefest or somebody esle…

  17. Logic Speaks Says:

    Boring. Oh so boring.

    Someone kill him.

  18. The Truth... Says:

    >>wait till yall hear the daft punk shit.

    Can’t wait…

  19. Small Eyez Says:

    price is that nigga offically.

    i think the first 8 bars were written..then he started freein..

    still shittin on niggas…weezy aint seeing him…on the free.

    yeai said it.

  20. studiorat Says:

    is that jeezy on adlibs?

  21. nation Says:

    >> is that jeezy on adlibs?

    i’m saying. the beat was swacked (c) Eng from T.I., the sample is crack but now that you say adlibs, it makes sense before it just sounded like random screaming, a la Jim Jones

  22. GET Says:

    ……….

  23. GET Says:

    Props

  24. Two-Times Says:

    Kayne don’t wanna see Beans… I know Kayne saw them pics of that kid’s face on the net a couple of weeks ago…

  25. The Truth... Says:

    It’s true….that shit sounds like Jeezy.

  26. nation Says:

    http://www.dailymotion.com/video/x124t9_the-office-jim-versus-dwight

    http://www.dailymotion.com/merugo/video/x11g8j_the-office-fake-diseases

  27. skinnykennyp Says:

    Man my internet game is years behind. i just heard of limewire a day ago! now i finally got blackberry molasses (mista) and high til i die (pac) on my ipod. btw, kanye will be the last rapper to go plat this year. theres no big 4th quarter releases comin.

  28. Two-Times Says:

    btw, kanye will be the last rapper to go plat this year

    ^ what about Hov, TI released after Kayne too…

  29. dp Says:

    that pic looks like bed in nyc

  30. EnglandRepresent Says:

    That dingleberry/poop on the towel link 911 put up is fuckin hilarious!!!!!!!! (nh)

    That harlot on the left handside is baaaaaaaaaad.

  31. GET Says:

    Akon’s new single

    Akon ft 50 Cent – Mama Africa (Remix)

    http://www.zshare.net/audio/akon-feat-50-cent-mama-africa-remix-mp3-zq7.html

  32. GET Says:

    CDQ

  33. skinnykennyp Says:

    @ Two-Times i thought the Hov was jus gonna be a greatest hits and all of T.I. singles sound the same. that dude is clingin to the last of his 15min with that big shit poppin bullshit.

  34. I Fux Says:

    ifux.blogspot.com/2007/05/carrying-on-with-bilal-love-this-is.html

    ^^ Good Shit Eskay thats what the fuck i am talking about, seems Ari stays chilling with good music

  35. I Fux Says:

    Damn I stop by and nukkas is getting served on a platter, no rocky mountain oysters….. Yo Eskay those world hip hop dudes got a lot of exclusive shit though, and small eyez is getting on his grizzly as of late only for me to go check for the CDQ track and here DJ shit …..fuck a loud ass DJ…I got the Drought 3 with no Khaled(sorry terror squad) and that shit was so easy to listen to, I have no need for a DJ to speak over every track, Introduce the song maybe a name drop and get the fuck out of the way, Yes Nash dropping dimes to anybody and letting them bang it

  36. EnglandRepresent Says:

    nation, because I’m an immensely patient man I’m gonna let those links to the swagger-jacked-yet-unbelievably-shit-rip-off-of-a-clever-English-comedy-series slide…………..but do it again and I’m gonna hit somebody.

    The Yankee Office is a crime against comedy and I will not have you advocating the watching of it. Just like the Yanks to think they’re clever enough to rip off clever comedy and then fuck it right up. And then whats even more typical is that the Yankee viewing public fuckin love this rip off shithouse Yankee version and call the original show shit………………..fuckin inbreds……….

  37. EnglandRepresent Says:

    England > US of A

  38. I Fux Says:

    I fux with England but you guys are a small fucking Island not a whole Continent so therefore Southern Cali> England

  39. ONTOPMUZIK Says:

    this song rocks, the beat is fire, hook is good, and lyrics are okay, but its a single so wat u expect. y the fuck is Jeezy all over the adlibs? odd…

  40. EnglandRepresent Says:

    I fux with England but you guys are a small fucking Island not a whole Continent so therefore Southern Cali> England

    ^^You speak ENGLISH so the fact that a small fucking island can invent a language which most of the speaking world can speak means that unconditionally

    England >>>>>>> The World

  41. EnglandRepresent Says:

    Take that take that

  42. The Truth... Says:

    England >>>>>>> The World

    Ok, relax….

  43. Two-Times Says:

    @GET

    props on that Akon & 50 song… it’s tight…

    got anymore exlusives?

  44. EnglandRepresent Says:

    England >>>>>>> The World

    Ok, relax….

    ^^lol! Fair play

    England >>>> USA and Italy

  45. GET Says:

    @ Two-Times

    Thats all I got.

  46. WestCoast_GetsDown Says:

    I Fux Says:
    May 16th, 2007 at 12:39 am
    I fux with England but you guys are a small fucking Island not a whole Continent so therefore Southern Cali> England
    ———————
    ghea

  47. I Fux Says:

    EnglandRepresent Says:
    May 16th, 2007 at 12:41 am
    I fux with England but you guys are a small fucking Island not a whole Continent so therefore Southern Cali> England

    ^^You speak ENGLISH so the fact that a small fucking island can invent a language which most of the speaking world can speak means that unconditionally

    England >>>>>>> The World

    ^^Ya I speak english after I had Learned Spanish and Arabic and In a country where mothafucka’s get it confused(ya you white people) built on immagration. So England is probably > half the United States but not all of it….California needs to become its own entity, No John Brown with Ghetto Revival

  48. nation Says:

    >> The Yankee Office is a crime against comedy and I will not have you advocating the watching of it. Just like the Yanks to think they’re clever enough to rip off clever comedy and then fuck it right up. And then whats even more typical is that the Yankee viewing public fuckin love this rip off shithouse Yankee version and call the original show shit………………..fuckin inbreds……….

    if i woulda watched the UK Office first, i woulda said it was funnier, but god damn… Dwight > any other character on tv. im dead surryes (no LRG)

    dailymotion.com/video/xzw86_demetri-martin-person
    FUCKING hilarious

  49. pockets Says:

    wtf why was jeezy on that shit, or was he?

  50. nation Says:

    >> wtf why was jeezy on that shit, or was he?

    they’re both signed to God

  51. Two-Times Says:

    Kayne trying to rap like Weezy, since he signed him or whatever…

    Rhymefest writes all Kayne’s good songs anyway…

    Kayne needs to answer to what Beans & Jimmy have been saying about him

  52. Renato Pagnani Says:

    Those ad-libs are sampled from Jeezy’s “I Got Money”, which DJ Toomp produced. He co-produced this song (“Can’t Tell Me Nothing”) with Kanye so that explains why the samples are here.

  53. nation Says:

    >> Rhymefest writes all Kayne’s good songs anyway…

    you really believe everything you hear don’t you

  54. nation Says:

    >> Those ad-libs are sampled from Jeezy’s “I Got Money”, which DJ Toomp produced. He co-produced this song (”Can’t Tell Me Nothing”) with Kanye so that explains why the samples are here.

    on your deen

  55. Two-Times Says:

    Nation

    you really believe everything you hear don’t you

    ^ Rhymefest even said it himself…He wrote “Jesus Walks” for Kayne

  56. Renato Pagnani Says:

    on my deen?

  57. EnglandRepresent Says:

    I fux with England but you guys are a small fucking Island not a whole Continent so therefore Southern Cali> England
    ———————
    ghea

    ^^lmao!!

    California needs to become its own entity, No John Brown with Ghetto Revival

    ^^Co-sign that Fuxy. They should just give California back to Mexico.

    if i woulda watched the UK Office first, i woulda said it was funnier, but god damn… Dwight > any other character on tv. im dead surryes (no LRG)

    ^^I grudgingly accept your apology nation. Just can’t believe people find the Yank version of the Office funny

  58. EnglandRepresent Says:

    On his deen?

  59. nation Says:

    >> He wrote “Jesus Walks” for Kayne

    i was still in High School when that shit dropped.

    >> on my deen?

    you always come through with the Liner notes… http://www.nahright.com/2006/10/28/nas-hip-hop-is-dead-2/#comment-198314

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=deen

  60. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Kanye is on his grizzy

  61. EnglandRepresent Says:

    i was still in High School when that shit dropped.

    ^^Psh………..lol………..erhm……..you only just left you whippersnapper

  62. Jeenyus Says:

    >>kanye will be the last rapper to go plat this year. theres no big 4th quarter releases comin.”

    Detox?

  63. nation Says:

    >> Sean Price on G4TV’s Freestyle 101

    the first half is the same as that BludenFlugen freestyle eskay posted… until he fucked up a rhyme

    rap Prime Minister, some say sinister uhh when i finish ya
    forward, forward, high-punch bitch, fatally finish ya

    *almost puzzled look*

    then he wrecks it

  64. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    It’d be funny if Kanye dissed Sigel, after Beans called Kanye a homo….even though Mr. West don’t want beef with the Broad Street Bully

  65. The Truth... Says:

    Kanye not sayin shit cause he knows it’s true….

  66. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    Kanye not sayin shit cause he knows it’s true….

    ^^^^
    True that, plus he’d probably alienate his homo fans

  67. Two-Times Says:

    Eskay / Nation

    The new video for Amusement Park doesn’t get a new post?

  68. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    The new video for Amusement Park doesn’t get a new post?
    ^^^^
    I didn’t like that song, I’m suprised there’s no video for “Straight To The Bank”.

  69. Two-Times Says:

    “Shorty, you ain’t got take your panties off…just move em to the side…”

  70. Two-Times Says:

    I didn’t like that song, I’m suprised there’s no video for “Straight To The Bank”.

    ^ There is one coming for that song too…

  71. Two-Times Says:

    Post the video…ya dig…ya smell me…

  72. Two-Times Says:

    Y’all hatin on Curtis? Come on now…….the vid is on yahoo

  73. EnglandRepresent Says:

    Y’all hatin on Curtis?

    ^^Whats amazing about Curtis (nh) is that he can turn normal peoples in to stannatics…………Eminem is the only one who can rival him………

  74. E AKA THE REAL NORIEAGA Says:

    I’m out peace……

    *rolls away listening to “Draped Up” by Bun B*

  75. Two-Times Says:

    EngRep

    It’s 50s summer this year… How big is 50 in Austraila…?

  76. Two-Times Says:

    later Nore

  77. EnglandRepresent Says:

    Peace Norie

    Two, 50 is big everywhere, dunno why but he is.

    Have you heard that Streets ‘P.I.N.T’ take off of ‘P.I.M.P’?

    I don’t what you heard about me
    But you can’t got a pound out of me
    I drink and not just socially
    So get your muthafuckin hands off my P.I.N.T.

    A pint if you did’nt know Two is a certain sized glass which we drink our beer out of…….

  78. Two-Times Says:

    A pint if you did’nt know Two is a certain sized glass which we drink our beer out of…….

    ^ Ofcourse I know what a pint is… I throw them back like there nothing…

  79. EnglandRepresent Says:

    Ofcourse I know what a pint is… I throw them back like there nothing…

    ^^lmao!! Sorry big fella did’nt mean to offend your masculinity (nh)!!!…………

  80. Two-Times Says:

    lmao!! Sorry big fella did’nt mean to offend your masculinity (nh)!!!…………

    ^lol…. I really only drink pints when im at a bar, at home i just drink cans…

    btw, speaking of boozing, how was that party you had at that fancy place….you get twisted and punk some bouncers…lol

  81. EnglandRepresent Says:

    Ha! Nah I kept my aggy shit on the low as it was my girl’s birthday and she’d have thrown a right strop if I had started throwin the dukes up. It was a chill spot but full of wankers……

  82. B.Payton Says:

    Kanye is great to me forreal. Dude is original (minus the samples) and even in his samples he ironically finds an originality rarely shared by his peers in his respective genre. Lyrically he’s just as entertaining as his electrifying production. Dude is a definite talent and I cannot wait till his next album.

  83. B.Payton Says:

    Kanye is great to me forreal. Dude is original (minus the samples) and even in his samples he ironically finds an originality rarely shared by his peers in his respective genre. Lyrically he’s just as entertaining as his electrifying production. Dude is a definite talent and I cannot wait till his next album.

  84. WestCoast_GetsDown Says:

    the worst lyrics ever in rap? thats what these cats say
    therealests.blogspot.com/2007/05/worst-rap-lyrics-ever.html

  85. EnglandRepresent Says:

    Kanye is great to me forreal.

    ^^So much so that it needed to be posted twice???? I kid, I kid

    Anyways on that note, I’m gone

    Peace

  86. Two-Times Says:

    WestCoast_GetsDown Says:

    May 16th, 2007 at 3:03 am
    the worst lyrics ever in rap? thats what these cats say
    therealests.blogspot.com/2007/05/worst-rap-lyrics-ever.html

    ^^^ thats some funny shit…

  87. TBlack Says:

    84th….the beat is quite nice

  88. HHF Says:

    please no light wash jeans

  89. Diplomatic Says:

    kanye’s fiance is pretty fly. I’m surprised, i would of sworned he would of end up with a white girl. ps this song puts me to sleep

  90. D. Billz Says:

    a pic with Ari > a cluster of rappers in Vegas after the Mayweather fight

    eskay Says:

    May 16th, 2007 at 12:06 am
    lyrically, Kanye > 50

    ^How many listens of Massacre did it take for you to figure that out?

    Even though Kanye = the emo version of 50

    I’m bringing stonewash back.

    Gooooood morrrrrning Viet-Nahhhhhhhhhhhhhhhhh

  91. HERBAL KINT Says:

    WestCoast_GetsDown Says:
    May 16th, 2007 at 3:03 am
    the worst lyrics ever in rap? thats what these cats say
    therealests.blogspot.com/2007/05/worst-rap-lyrics-ever.html

    how the hell did no little wayne make the list

    i could do about 34 pages of just wayne lines

  92. HERBAL KINT Says:

    whats good nah right

  93. Soul Clapper Says:

    What’s poppin’ Biddilznick? (no hate, no homo)

    lyrically, Kanye > 50

    ^ 50 was a good ‘MC’ , 5-6 years ago. Now he’s a bad ‘rapper’. Fuck happened? My guess is he got rich and realised he didn’t have to try so hard on the music now he had the fan base to fall back on. He poured his time, effort and thoughts into business.

    ‘Ye is getting better all the time though. First time I heard him on ‘The Bounce’, I thought dude was awful. Now he’s got quotables.

  94. Soul Clapper Says:

    Lower Case Ty…. WHAT IT DO?

  95. HERBAL KINT Says:

    ‘Ye is getting better all the time though. First time I heard him on ‘The Bounce’, I thought dude was awful. Now he’s got quotables.

    yeah kanye has most defintely stepped his lyrical game up
    the reason why kanye’s music stay getting better and 50 gets worse is 50 is like ol producer dude in entourage, he is just looking for the next big score the next big hit, he could care less about the artistic value the critical acclaim he wants that gwap. While kanye obviously wants that gwap too he has the luxury of getting that producer mone, so he can take the vince road and make the music he loves to make and wants to make. He also wants to go down as among the best in music history not even just rap and 50’s really just concerned about how much money he has and that inturn makes him think he is better than everyone.

    ( its like one of my friends who when you beat him in madden or nba 2k7 he tries to make an arguement that he really won the game cause he had more passing/recieving yards or he had more assits and his team worked better together or some shit and i’m like motherfucker are we playing who gets the most assits last time i checked the score was what mattered you lost bitch deal with it. )

  96. Mr.Londoner Says:

    is that a DJ or Jeezy in the background?

  97. Crazy88Since88 Says:

    Small Eyez Says:

    May 15th, 2007 at 11:57 pm
    they both are blown..

    i see kanye bringing the miami vice jeans back.

    ^^^
    he can have that shit. freak’n homoSAN.

  98. Crazy88Since88 Says:

    Sunm’ma’ma’BITCH

  99. Rey Says:

    This is awesome.

  100. Were Read 2 Def Says:

    I think Fisty Scent should name his CD, Nullus.

  101. Thepunkguy » Music Links Says:

    […] F. New Kanye song,?? Check it HERE. […]

  102. Bhrama Bull Says:

    MESSAGE IS GETTIN OLD…AND THE BEAT SOUNDS LIKE IT TOOK HIM 20 MINUTES TO MAKE…..HE IS CAKING IT TOOO HARD!! THIS IS WACK …..WITH JEEZY ADD LIBS!!!

    IM NOT A HATER IT JUST DONT COMPARE TO ANYTHING ELSE HE DID!!

    WHEN YOU GET MONEY U LOOSE TOUCH WIT THE STREETS!!

    I HOPE HE HAS BETTER JOINTS THAN THIS

  103. » Kanye West Can’t Tell Me Nothing Video Shoot Says:

    […] Click here to listen to Kanye’s new cut.  Link to this post: If you found this page useful, consider linking to it.Simply copy and paste the code below into your web site (Ctrl+C to copy)It will look like this:  Kanye West Can’t Tell Me Nothing Video Shoot   Kanye West Can’t Tell Me Nothing Video Shoot […]

  104. brizzlelean Says:

    west coast in this mu’fuckka!!! Get A Bar!

    http://get-a-bar.blogspot.com

  105. Rap is crap Says:

    This song sucks. The chorus is alright but the rest is forgettable.
    Kanye is over-rated and gay.

  106. greg Says:

    a.d.d. stay on topic

  107. eriadi Says:

    nation, because I’m an immensely patient man I’m gonna let those links to the swagger-jacked-yet-unbelievably-shit-rip-off-of-a-clever-English-comedy-series slide…………..but do it again and I’m gonna hit somebody.

    The Yankee Office is a crime against comedy and I will not have you advocating the watching of it. Just like the Yanks to think they’re clever enough to rip off clever comedy and then fuck it right up. And then whats even more typical is that the Yankee viewing public fuckin love this rip off shithouse Yankee version and call the original show shit………………..fuckin inbreds……….

    American co-signs the above statement

    amricans put cheesse on everything..that shit is wack as hell. and if you have seen the original and say that the american is better YOU my man are wack also.

  108. CWGris Says:

    one word….TRASH…and kanye is one of my favourite artists

    wtf was he thinking…jeezy and kanye dont belong on the same track

  109. miltee Says:

    Can’t Tell Me Nothing (Snippet) > Can’t Tell Me Nothing (Full-CDQ)

  110. dubs Says:

    i cant belive people still listen to 50 cent, he died after gtrd droped, his lyrics now are pathetic, kanye west is one of the only good rappers around.

  111. gman Says:

    lets hug it out you bitches

  112. Mic timothy Says:

    Yo this song is crack. i heard it on my serius while i was driving. the version i heard had jeezy on a voice over during the hook. i aint hear a jeezy verse but just him say haha in the hook was crazy. for all the haters dont sleep on mr west. Its the Roc Bitch 1

  113. dean Says:

    what is she saying

Leave a Reply