I Wanna Carry Jay-Z’s Weed

Rocawear to be acquired for $204 million

The amount of money Jay-Z is pulling in these days is just obscene. I think it’s high time he starts up some kind of program where he gives less fortunate bloggers and fans the oportunity to advance themselves by carrying his weed, listening to demos at Def Jam or filling seats at 40/40. Nothing too strenuous. Because let’s be honest, he didn’t exactly break his back on the way to the top, so why should I? This working for a living shit  isn’t doing it for me. My email is in the upper right hand corner Jay, tell Stoute to holla at me.

Oh and Dame lost.  


AddThis Social Bookmark Button

821 Responses to “I Wanna Carry Jay-Z’s Weed”

  1. green eyes Says:

    ^ Most of that comes from songwriting and producing. Thats not as much of a money maker as clothing.

    ^ granted… but as much as hes writing producing he should be worth waaaaay over 60 mil.

  2. D. Billz Says:

    nation Says:

    March 7th, 2007 at 4:21 pm
    Beans struggling with arabic > Face speaking with his southern accent

    ^lmao

  3. nation Says:

    salami oh all ache um billz

  4. Big Homie Says:

    green eyes Says:

    March 7th, 2007 at 4:26 pm
    10 JD and Nelly 60

    ^^^
    J.D. @ 60? damn, he spends too much @ dem Go-Go bars!

    ^ for real.. hes been making moves since ‘92.. def would have thought he was worth more thna 60 mil.

    smh @ me for acting like 60 mil aint shit

    ^^ And cant forget about JD doing this since he was in his teens too.

  5. nation Says:

    >> And cant forget about JD doing this since he was in his teens too.

    smh @ nelly not doing us a favor and playing baseball

  6. green eyes Says:

    ^^ And cant forget about JD doing this since he was in his teens too.

    ^ exaaaaactly, JD should still be spending kris kross money.

  7. hoodtalk.org Says:

    BKScribe Says:

    March 7th, 2007 at 3:04 pm
    a nas reality show.. disaster waitin to happen.. half of the first season budget will go to a QB green screen. this will be the visual version of nastradamus.

    ^Son do you live in Hood…or no..what part of BK you from? Cuz last time I check Jay-Z aint been in the hood for a good 13 years, and he only comes back with police protection

  8. MadeInMilwaukee....Since1979 Says:

    That Bleek article on XXLMAG.com is funny as hell. Ya’ll got to read that ish.

  9. nation Says:

    >> exaaaaactly, JD should still be spending kris kross money.

    greenie you got it kriss krossed. dude is fucking janet jackson, and a struggle damita jo ass janet jackson. not og bobby johnson jj. you know how expensive hitting that ass must be

  10. 911 Says:

    Friday*…Players Club…All about the benjamins…Barbershop*…maybe he’s a pawn…are we there yet was trash…concur…

    The Lehman Brother bought Rocawear they provided the loan to Iconix…..The lehman brothers immigrated to the US in the 1800 hundreds and made their start up money through……the cotton trade….

  11. Crazy88Since88 Says:

    March 7th, 2007 at 4:15 pm
    … Raven Symone’s bank statement > Sean Combs’s bank statement …

    …Raven is Wifey alll day! Lightskin, pretty eyes, Thick and well dressed, her own paper, AND she can cook! Yup! Im Game!

    ^ And Lil Olivia is worth 400 Mil too. That is ridiculous. That Disney channel dough must be real good.

    ^^^
    Fuck that! As long as she looks good, cooks, feeds the kids, and dont Nag the shit out of me, Im fuckin “pinky”…. (i already gave her twat a pet name)

    ^^^LMAO at 88. And the twat name is……?

    ^^^
    “pinky”….

  12. green eyes Says:

    lol @ og bobby johnson

    w/e though.. what jd has or doesnt have has no bearing on my life… but i thought he had more

  13. MadeInMilwaukee....Since1979 Says:

    green eyes Says:

    March 7th, 2007 at 4:30 pm
    ^ Most of that comes from songwriting and producing. Thats not as much of a money maker as clothing.

    ^ granted… but as much as hes writing producing he should be worth waaaaay over 60 mil.

    ^ Not when you splitting the writing and producing publishing. Alot of his biggest hits were not on his label either.

  14. Phuque Says:

    SMH @ this post still being up after an hour and a half.

  15. Big Homie Says:

    MadeInMilwaukee….Since1979 Says:

    March 7th, 2007 at 4:37 pm
    That Bleek article on XXLMAG.com is funny as hell. Ya’ll got to read that ish.

    ^^ Link please

  16. Big Homie Says:

    ^ Nevermind. I see it..lol

  17. hoodtalk.org Says:

    yo 911…you look like tiger woods with a steve urkel collab….Your face is ugly…

    You look like a fucking nerd….and this was the nigga that was trying to get me to take an exam on street knowledge..

    you look exactly the opposite of hood….

    photos1.blogger.com/blogger/7447/3113/1600/Photo%20Op.jpg

    ^Check out 911’s pic…fuckin ugly muthafucka…Oatmeal Face…How the fuck you let Acne destroy your face like that…YOU WASH YOUR FACE WITH BATTERY ACID OR SOMETHING..

    smh

  18. D. Billz Says:

    Phuque Says:

    March 7th, 2007 at 4:39 pm
    SMH @ this post still being up after an hour and a half.

    ^You know damn well Es is gonna let his uncle get much shine at all costs.

  19. Phuque Says:

    The Lehman Brother bought Rocawear they provided the loan to Iconix…..The lehman brothers immigrated to the US in the 1800 hundreds and made their start up money through……the cotton trade….

    ^^Reparations?

  20. Roy Says:

    “And Lil Olivia is worth 400 Mil too. That is ridiculous. That Disney channel dough must be real good.”

    if you read the article, you’d realize they said the “thats so raven” disney trademark is at 400 mil. it also says that she WONT ever see but a fraction of that money. She is not worth 400 mil. Not even close!

  21. Nah Right » Roc Nation FAIL Says:

    […] from The Corner. I know good help is hard to find Jay. If you need someone else to carry your weed print up posters, I can do […]

Leave a Reply