The Jay-Z Doll

jay-z-doll.jpg

Oh damn. I’m sure the creator of this doll had the best intentions, but man, he did Jay dirty. Would you just look at the lips. More pics at Freshness.

Spotted via Idolator


AddThis Social Bookmark Button

498 Responses to “The Jay-Z Doll”

  1. Foekist Says:

    Man I get pissed every time I look at that doggone Jay Z doll, it’s been too much blatant racism as of recent. Hurricane Katrina, Kramer, and David Stern changing the basketball in the NBA, can it get any worse?

  2. green eyes Says:

    eskay Says:

    December 4th, 2006 at 4:27 pm
    >>i think it belongs to dame…

    negative

    ^^ you sure? i thought she was a former roc-a-wear designer dame knocked up, who in turn black mailed him into marrying her and giving her her own line (al la Kimora).
    her line is big though? i never hearanything about her other than being dames wife.

  3. 911 Says:

    u mofos are a disgrace that song is now @ 51 downloads.

  4. eskay Says:

    I’ve been wrong before, and I’lll be wrong again but…

    “Rachel’s first job in fashion was at a Contempo Casuals clothing outlet in her home town at age 14. After college, upon meeting Damon Dash, she became an intern at Rocawear, where she rose to become creative director of the women’s and childrens divisions. In 2005 she launched her own eponymous fashion collection. In early 2006 Roy received a Bollywood industry award for her contribution to American fashion.”

    ..I’ve never heard of the line being owned by Dame.

  5. green eyes Says:

    i didnt know she was indian

  6. I Fux Says:

    @911

    what song? and……. if you got it I want it, dont make me have to go in your pockets (c) B.G. dont know the name of the song but it banged

  7. Cassius Says:

    Thanks for the help Es, i got the whole album now, bwaahahahahaha….sweet….i think

  8. Shanti Says:

    her line is big though? i never hearanything about her other than being dames wife.

    ^^i’ve seen her shit either in neiman marcus or saks…can’t really remember which one. i’m not at the level where i can afford $300 shirts just yet though so i keep it moving.

  9. Eric Mangini Says:

    .I’ve never heard of the line being owned by Dame.

    ^^He owns the line..Rachel is just the figure head

  10. eskay Says:

    >>i didnt know she was indian

    I don’t think she is. not sure why she won a Bollywood award

  11. eskay Says:

    >>He owns the line..Rachel is just the figure head

    link or die

  12. 911 Says:

    911 Says:

    December 4th, 2006 at 4:16 pm
    I’m talking about that its pretty damn bad {no hip hop misconstrue}

    I think your talking about this.
    911 Says:

    December 4th, 2006 at 3:58 pm

  13. eskay Says:

    anyway, whether or not she owns it is really irrelevant. she runs it and she designs the clothes so therefore:

    her > Rachel from BET

  14. Eric Mangini Says:

    philly.com/mld/dailynews/16128417.htm

    Damon Dash, the son of a single mother who died when he was just 15, became the CEO and co-founder (with Jay-Z and Kareem Burke) of Roc-A-Fella Records and the founder of Rocawear clothing. He owns Armadale vodka, America magazine, Pro-Keds sneakers, Team Roc, Tiret Watches, the Rachel Roy Clothing Line, Dash Management and Dash/DiBella Boxing.

    SMH@ that came from your “dame has diabetes” link Es..you know I’m a Dame stan.

  15. Foekist Says:

    Hell to the naw, Dre went too far, rockin the female boots

    tinyurl.com/ydmhdm

  16. Foekist Says:

    ^^Grown man should NEVER rock Paris Hilton jump offs

  17. Shanti Says:

    since we are talkin about fashion–indirectly anyway…

    i love dre 3000 but i just don’t get it…i try to understand him but its just impossible for me.

    http://tinyurl.com/y6gfxz

  18. Shanti Says:

    foekist how about i posted that same shit at the same time you did

    # Shanti Says: Your comment is awaiting moderation.
    December 4th, 2006 at 4:39 pm

    since we are talkin about fashion–indirectly anyway…

    i love dre 3000 but i just don’t get it…i try to understand him but its just impossible for me.

    //tinyurl.com/y6gfxz

  19. eskay Says:

    >>philly.com/mld/dailynews/16128417.htm

    I stand corrected.

  20. Mac Brown Says:

    That nig got the HE-MAN boots on.

    smh

  21. Eric Mangini Says:

    SMH ..yall be thinkin my nigga Dame dont be on his grizzly..he from Harlem..one thing bout them Htown cats..they got hustle in em

    Puff
    Dame
    Jimmy

    If NY is truly an apple then Harlem would be the core..for black folks at least..Htown bred more hustlers and street cats than any other boro.

  22. green eyes Says:

    ^^ oh my at that whole get up

  23. eskay Says:

    >>Hell to the naw, Dre went too far, rockin the female boots

    oh now he went to far? please, I’ve seen him in way worse than that.

  24. Shanti Says:

    dre 3000 is so damn fine to me though…i make up so many excuses for his fashion when my girls are clowning me about liking him.

  25. green eyes Says:

    eskay Says:

    December 4th, 2006 at 4:40 pm
    >>philly.com/mld/dailynews/16128417.htm

    I stand corrected.

    ^^^ damn.. makes me feel like i need a sugar daddy

  26. Shanti Says:

    # green eyes Says:
    December 4th, 2006 at 4:42 pm

    eskay Says:

    December 4th, 2006 at 4:40 pm
    >>philly.com/mld/dailynews/16128417.htm

    I stand corrected.

    ^^^ damn.. makes me feel like i need a sugar daddy

    ^^do your thang.

  27. Mac Brown Says:

    If I ever see anyone other than 3000 dressed that way in the streets, I would have to borrow a wet brick from billz

  28. 911 Says:

    It’s all propaganda Foe……smh @ Dre.

  29. I Fux Says:

    Dre is that dude on the block that people dont clown anymore because he doesnt care, sort of like Adrian Brody on Summer of Sam

  30. Foekist Says:

    Shanti Says:

    December 4th, 2006 at 4:40 pm
    foekist how about i posted that same shit at the same time you did

    # Shanti Says: Your comment is awaiting moderation.
    December 4th, 2006 at 4:39 pm

    since we are talkin about fashion–indirectly anyway…

    i love dre 3000 but i just don’t get it…i try to understand him but its just impossible for me.

    //tinyurl.com/y6gfxz

    $$$$

    Great minds think alike.

  31. green eyes Says:

    LF- i was at my mans at night, he started talking about his lazy aunt who reguses to work because her husband is rich, and he looks at me and says, baby im glad i have you, if you wanted a sugar daddy you woulda left me already.

  32. I Fux Says:

    new thread

  33. Eric Mangini Says:

    Damn New York went crazy on the implants..she must have gotten that shyt for free?..

    SIDEBAR:Anyone ever watch DR.90210?..That nigga make like a good 150k a day..$15,000 for a pair..like 10 pairs a day?..For installing plastic in humans?..Him and his wife both do implants too so maybe like 300k a day?

  34. D. Billz Says:

    If I ever see anyone other than 3000 dressed that way in the streets, I would have to borrow a wet brick from billz

    ^”I don’t want a life time sentence, just give me the word”

  35. 911 Says:

    Shanti Says:

    December 4th, 2006 at 4:42 pm
    911 is so damn fine to me though…

    Not in a public forum…sheesh.

    This account was purely fictional……hahaha.

  36. Shanti Says:

    LOL @ 911

  37. dronkmunk Says:

    anyone read that interview with Bow Wow on Bol’s site?

    Dude is snapping. Going off on Jay-Z and Jay-Dee

    http://www.byroncrawford.com/2006/12/lil_bow_wow_vs_.html

  38. dronkmunk Says:

    anyone read that interview with Bow Wow on Bol’s site?

    Dude is snapping. Going off on Jay-Z and Jay-Dee

  39. dronkmunk Says:

    er…JD

    and ciara

  40. Tray Says:

    Haha, I hope Mr. Mangini realizes plastic surgeons don’t do ten implants a day. And what’s the fuss over the doll, Jay’s lips are that big, right?

  41. killa jones Says:

    http://www.zshare.net/video/jayz-wmv.html

    ^old video wit jay n some hoes

  42. Mr. Me Too Says:

    Get over it, Jay got some DSL. LOL if y’all can’t find humor in the doll, y’all are some sensistive thug.

  43. Young HJ Says:

    lol man got done wrong

  44. The Basketball Jones » Book It! Says:

    […] Making you money so you can buy this ugly-ass Jay-Z doll … […]

  45. Ososexyjessica Says:

    Ha ha why they had to make his lips that big and Pink like that.They look like Ne-Yo lips

  46. shredda Says:

    rap aint how it used to be, people like 2pac , notorious B.I.G , EAZY E, Dr.dre are all geting screwed up by dis wacked rapper jay z who thinks hes taking rap to the next level. rap can evolve but what hes rapping right now isnt even rap. all he is rapping about NOW is what he has, and girls. thats O.K but if u want to rap like that and think that your the M.J of rap think again.if you want to be the king of rap you should be able to make music videos without all the bling and cars and all the beuitiful women grinding in slow motion, that is all just to make the video or song look better just like jay z. god damn man the #1 hip hop artist should be able to make a rap video without using all that shit that i just explained and still be able to get people attracted to your video.rap is supposed to be about life in the streets so not everybody gets to rap because they didnt grow up in the streets thats what makes the hip hop society speacial but jayz raps like he comes from beverly hills. that shit jay z sings with his car and his boat singing show me what you got lil moma how the hell is that supposed to related to rap. hes a glitter rapper an 100% glitter pretty boy rapper, rap is more precious than money but jay z is just singing about anything that will get him more money.you dont even have to be a player to be a rapper as long as you have the soul to do it. so why is jayz trying to look good and kewl on his videos, thats not what raps about its about ryming and exspressing the black and ghetto community. have we forgot about what rap is really about?im not here to start something with someone or jayz but man u aint da M.J of rap.we decide whos da real leader of rap , its your choice to put whatever you want in your hip hop society. but we are not changing anything we are ruining it.people to look for are lil scrappy , lil wayne,and a whole bunch of other rappers. so i think jay z diserves this doll . JAY Z you an OK rapper but step back from the thron u are cauzing global warming to rap.

  47. Everything Blog » Blog Archive » The Jay-Z Doll Says:

    […] Original post by eskay […]

  48. Top Searched For Celebs » Blog Archive » The Jay-Z Doll Says:

    […] Original post by eskay […]

Leave a Reply