займ с плохой кредитной историей онлайн

What Happened Outside Justin’s?

telfair.jpg 

ESPN reports that Sebastian Telfair was scheduled to be heading into a New York precinct Tuesday night to see if he recognized anybody as the person who snatched his chain in front of Justin’s last night.

It was outside the same club — Justin’s, which is owned by hip-hop mogul Sean "Diddy" Combs — that the rapper Fabolous (one John Jackson) was shot and wounded in the leg Monday night.

Police sources said that Telfair was outside the club when the chain, valued at $50,000, was ripped from his neck. The shooting occurred shortly afterward.

So right now we have Brooklyn native Fab and his Street Fidda-Didda-Damm who, allegedly of course, have relieved a few of your favorite rappers of their shines. We also have a Brooklyn born NBA player who was once found trying to smuggle the burner onto the team plane in his bag. The NBA player gets robbed, and the rapper gets shot "shortly afterward."

I can’t call it.

Meanwhile, according to the Times, Fab’s lawyer is saying that the rapper didn’t arrive at the restaurant in the white dodge Magnum he was pulled over in on the way to the hospital. He also denied that any argument took place inside Justin’s, as was previously reported.


AddThis Social Bookmark Button

31 Responses to “What Happened Outside Justin’s?”

  1. D.N.(The Kufi Smacker) i'm as ill as a convict who kills for phone time Says:

    >> The NBA player gets robbed, rapper gets shot “shortly afterward.”

    Hmmm.

  2. DBrown11 Says:

    Damn you on your game doggie I just saw this on sportscenter

  3. BigMoney Says:

    what’s goin on in NY???

  4. mcgreevy Says:

    Hmm…the plot thickens. First.

  5. eskay Says:

    ball repeatedly highlights on sportscenter

  6. nation of moderation Says:

    smart move on fab’s lawyer’s account

  7. nation of moderation Says:

    pardon the pun

  8. nation of moderation Says:

    >> was scheduled to be heading into a New York precinct Tuesday night to see if he recognized anybody as the person who snatched his chain

    expect a rap line to stem from this…

    Don’t confuse me wit marbury out this bitch
    Run up on me at the light, you could lose your life

  9. eskay Says:

    when Fab gets out he should remake I Got A Story To Tell

  10. spanish jay Says:

    so are they sayin that fab’s people robbed alien boy…i dont get it

  11. Caliber Says:

    **Sources are saying Uncle Murder is responsible for the occurrences at Justin’s Restaurant Monday night

  12. nation of moderation Says:

    >> when Fab gets out he should remake I Got A Story To Tell

    well either that or an interview on a street dvd a la Cease or Main-0

    pyyyyyyyyyyiiiioooonnngg

  13. spanish jay Says:

    uncle murder is a 1 man crime wave

  14. nation of moderation Says:

    >> uncle murder is a 1 man crime wave

    lmao. dude is a legend on the streets like the lockness monster. dudes be talking about how its impossible for him to have only two hands and clap so many people at the same time

  15. eskay Says:

    >>so are they sayin that fab’s people robbed alien boy…i dont get it

    “Telfair will look at four separate lineups. Each one will include one of the four men arrested on the weapons charges, including Fabolous.”

    yeah, it’s so confusing. they can’t be insinuating that a model citizen like John Jackson and the 3 boyscouts he was with actually *gasp* robbed somebody?

  16. spanish jay Says:

    so if they did the robbin did they too do the shooting..did he really cheddar bob him self

  17. B.Payton Says:

    who else was fab and his dudes suppose to have robbed in the past? I think Telfair and the Celtics went up agaist NY tonight too, crazy shit forreal.

  18. Danny Ainge Says:

    That’s exactly the never say die hustle we brought Telfair in for.

  19. RD Says:

    what the fuck is telfair walking around with a 50,000 dollar chain. That seems outlandish. Its not like homeboy is a star in the league.

    RD

  20. EnglandRepresent Says:

    I did’nt put Fab down as the typa nigga who’d be relievin niggas of they chains or even as the typa nigga who chilled with niggas who relieved other niggas of their chains (shit, did that just make sense?, confused the fuck outta me) So, what you’re sayin Eskay, is that Fab’s nigga robbed him of his chain and he then shot Fab in the leg?

  21. RealTalkNY Says:

    Seems obvious to me same dudes or dude that robbed Sebastian tried to go and rob Fabolous. Why in the hell would Fab or his people try to rob Sebastian when he would obviosly recognize Fab. Cops just being stupid about it.

  22. EnglandRepresent Says:

    10th anniversary of Biggie’s death comin up Eskay I hope you gonna hook us up with some special Nahright typa shit for that one.

    List of things that might work :

    *Link to the Party&Bullshit video on Youtube – better than anything Hov ever did/will do
    *Links or share files on some rare Biggie joints, Cunt Renaissance with Sadat X would be a good look, you know, for all the ladies out there…..
    *Photos of Big doin it Big
    *Photos of Hov carrying his weed for him
    *Video of Cease gettin his ass whooped by Maino, just to remind us all how far he fell off
    *Links to footage of his funeral procession when the hearse is goin through BK and niggas is buggin the fuck out when someone puts on Hypnotise

    Just a few suggestions Eskay…………

  23. Robbie Says:

    “Cunt Renaissance with Sadat X would be a good look, you know, for all the ladies out there…..”

    Nah that was the song with RA The Rugged Man. X did the “C’Mon Muthafuckas”.

    “Bust A Nut” with Luke was another nice one for the broads.

  24. e-dubbs Says:

    I guess getting robbed runs in the Marbury/Telfair familiy.. First Steph, now Bassy. Thank god NBA money is long.

  25. SKEEMATICS Says:

    Telfair is a Brooklyn Dude and he should know better than that. That NBA money and those mansions made him forget where he came from for a minute. Walkin around in any of the 5 borughs with a person’s annual income on your neck is askin for trouble.

  26. Clyde Smith Says:

    Fab, Schmab.

    Whatever happened to Hip Hop Weekly?

  27. K-ROB Says:

    i be telling u clown, most rappers aint gangsta its the niggas in the back you need to worry about.yall thought ja rule was gangst but we quickly found out the truth.my point is all these dudes runnin around talkin smack on dvd aint hard, its the nigga they roll with that give them the pass to talk tough same goes for jeezy, banks, fab,and anyone who talks greasy.banks always refer to his niggas when he talks greasy and he is the only rapper who shouts out his click.dont let these nigga soft looks fool you becuz the be rollin with felons.am from bk and the nigga i gaurantee you will not here get robbed is yayo,papoose,banks, especially yayo.these nigga be in the street for real.this is what happens when hiphop meets the street you cant seperate them.why yall think 50 got mad criminal in g-unit,keep thinkin they roll with cops.the cops is protecting the public cause they know what trouble they bring.i bet the cops aint know about busta’s video shoot or else they would have been all over the place(then yall could have said g-unit brought them there)

  28. Two-Times Says:

    What up K-rob… that was some good insight

  29. 456 Says:

    EnglandRepresent Says:

    October 18th, 2006 at 3:05 am
    10th anniversary of Biggie’s death comin up Eskay I hope you gonna hook us up with some special Nahright typa shit for that one.

    List of things that might work :

    *Link to the Party&Bullshit video on Youtube – better than anything Hov ever did/will do
    *Links or share files on some rare Biggie joints, Cunt Renaissance with Sadat X would be a good look, you know, for all the ladies out there…..
    *Photos of Big doin it Big
    *Photos of Hov carrying his weed for him
    *Video of Cease gettin his ass whooped by Maino, just to remind us all how far he fell off
    *Links to footage of his funeral procession when the hearse is goin through BK and niggas is buggin the fuck out when someone puts on Hypnotise

    Just a few suggestions Eskay…………

    ^^one more suggestion eskay:

    *links to footage of englandrepresent eating the corn kernels outta big’s shit

  30. E Says:

    Theres a crew in Bed Stuy called the Commision, remember when ODb got robbed and clapped in the P’s, that was them, they also tried to get at Fab during a DVD shoot in Breevort (Fab’s old P’s) , they got Bus for his shines back in 2000 in a parking lot and in a barbers chair (yeah twice) they have connects with bouncers who tell them where the rappers gonna be and play dumb or shook when they run up on them. People may get on 50 and Nas and other rappers for having off duty cops as bodyguards but if you gonna have one he might as well have a licence to bear and fire a gun legally instead of hiring a muscle bound street nigga who might wanna set your pussy ass up and when ya get pulled over you going to jail for his unlicensed serial scratched gat like Fab did and Puffy and Jlo back in the day. Its not like the real muscle be they mans, they just hire these niggas for street cred like look Im rollin with so and so. But everyone know so and so is your bodyguard. So get you an off duty and be easy.

    Suge is a gangsta amongst wolves, guess whos his security.

  31. swingarino Says:

    Shut up!

Leave a Reply