займ с плохой кредитной историей онлайн

Late Night Video: The Capo Files

I saw this on the actual DVD the other day (fuck off, my boy had it), but the Youtube clip has been floating around today so I figured what the hell. I see Youtube has taken down the Jay-Z video already, which is some bullshit. It’s not like the damn thing wasn’t played 75 times today on TV. I don’t know whether it was taken down in an effort to appease their new overlords, or if Def Jam’s legal team is just that persuasive, but either way I need to give the people who come here every day something entertaining to look at. Ya dig?

Clip from Sub Z-Ro DVD who don’t seem to mind people watching their content.


AddThis Social Bookmark Button

38 Responses to “Late Night Video: The Capo Files”

  1. Caliber Says:

    shiiit…

  2. Redman Says:

    Dude super fucken gay he takes gay to another level!!!! He’s a clown… But this type of stuff is what the young fans are letting in…

  3. nation of moderation Says:

    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIN

  4. eskay Says:

    ^I can’t believe it took 3 comments for somebody to do that

  5. Combat Jack Says:

    niggas is straight jokes. i got 50gs loon would bury this dude. he’s funny as fuck though.

  6. D.N.(The Kufi Smacker) i'm as ill as a convict who kills for phone time Says:

    Smh @ Nation beating me to the ballin adlib.

    Jim Jones = funny guy, can’t really rap all that good, but makes up for that with his hilarious commentary.

    I gotta make like a banana and split though. I just found out he’s actually been doing the BALLLLIN! shit for alot longer though lol, he did it on Purple Cities “Trap”.

    100’er

  7. nation of moderation Says:

    it was necessary, but after doing that lemme just say

    this guy is so stupid, its not even funny. im starting to doubt if its just an image, because going back to the old cam albums and DI… hes not sounding much smarter, hes just saying less. now he feels the need to talk and say dumb shit. fucking everyweek, he has some new shit to say. its as if he watches his movies each weekend, like i can tell you which weekend he saw carlito’s way judging on when he started calling himslef jimmy blanco, or other dumb shit like that

  8. dpgc Says:

    convertable jones. mean with the top missin.

    Loon is hurt anyway though. What’s he done in the past ten years except get arrested in Africa?

  9. nation of moderation Says:

    youtube.com/watch?v=jaPsXerXhO8

    lmao @ pap talking abotu his sneaker game and his jeans game, than telling kay that he cant fuck with him cuz jeans and jackets isnt the same thing. lol eight ball jackets.
    than pap says scarface is his favorite movie cuz he got that fuckign scarface jacket. i still think those jacekts are horrendous

  10. Caliber Says:

    ES who u see on tha concrete more…cease or maino

  11. nation of moderation Says:

    youtube.com/watch?v=Mash7hTv7pM

    ^ gem

  12. DTL Says:

    That nigga is blowed

  13. EnglandRepresent Says:

    Anyone heard that Cease freestyle on Hot 97 with Biggie? The nigga actually spit some heat then, Big probably wrote his rhyme but still……..

  14. The Truth... Says:

    Actually, Jim Jones aint that bad. For the longest time I thought he was kinda suspect, but I gotta say, I don’t really think that no more. I’m kinda feelin his shit now (n/h)….

  15. DatNiggaChiNo Says:

    YEAAAA NIGGA…DIPSET BYRDGANG IN DA BUILDIN…DIS IS Y JIM JONES IS DAT NIGGAA…HE DONT DICK RYDE BYTCH ASS JAY LYKE ALL U OTHER FUCKIN HOMOS…STOP HATIN ON DA DIPS AND GET MONEY LYKE DEY DO INSTEAD OF SITTIN ON UR MOMS COMPUTER THINKIN ON WHATS THE NEXT SLICK COMMENT U GON SAY ABOUT DA DIPS…IT DONT MATTA CUZ FOR EVERY WORD U SAY TALKIN SHYT ABOUT DIPSET DEY GETTIN $100,000 ..LETS C U DO DAT FAGETS…IM OUT….1

  16. Robbie Says:

    This is a perfect example of why you shouldn’t let a video camera into the studio when you’re fucked-up…funny shit though.

  17. Mustafah Says:

    BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLIN

  18. sphinx Says:

    fabolous got shot

    http://edition.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Music/10/17/fabolous.shot.ap/index.html

  19. icon (trillbert arenas) Says:

    What up, NR….I’m late and in the wrong thread, but that “Yall should all get lynched” joint is the truth

  20. icon (trillbert arenas) Says:

    Damn, I guess getting shot is the way to promote an album these days, huh, Fab?

  21. Foekist aka Mike Dikta Says:

    Daaaaaa Bearsss!

  22. iceberg slim AKA RAVISHING RICK RUDE Says:

    Fabolous Shot And Arrested In New York
    10.17.2006 7:46 AM EDT

    Rapper in stable condition after being shot in the leg in a parking garage.

  23. skeematics NYC Says:

    now.. i actually liked Jim Jones back in the days of SDE by Cam. He was a bit more humble about his rap skills and life. But now, this dude really thinks he is spittin some imaculate shit. These DIP STICK niggas are one of the main factors why NY Hip Hop has been fallin apart on radio. They are no different from alot of wack ass southern rappers.

    The new Nas and JayZ movement will wash out all the nontalented nonsense spinning on radio. And these kids will have something better to follow.

  24. eskay Says:

    smh @ everytime a rapper gets shot it has to be a pulicity stunt. lets be real here, everybody isn’t Gravy.

  25. des Says:

    if you tube cleans up all the copyright videos its going to be a waste of webspace

  26. icon (trillbert arenas) Says:

    eskay Says:

    October 17th, 2006 at 8:31 am
    smh @ everytime a rapper gets shot it has to be a pulicity stunt. lets be real here, everybody isn’t Gravy.

    ****LOL…you can’t deny that the two seem to coincide, for some reason …niggas always be getting shot within a couple of months of getting their album released…shit, maybe Buddens needs to get shot, to secure a fucking release date

  27. straightWestcoastin' but in a New York state of mind Says:

    mothafukin braids are way too tight on this muthafukin jiggaboo. can’t even fukin handle the herbs… saying all kinds of nonsense.

  28. Real.Talk. 8x Platinum a.k.a. Capo Status Says:

    lmao – Jimmy still be that ni99a!! i knew this dude was comedy from that dipset in london clip when they were coming out the strip bar

  29. whereareallthehaterz Says:

    What a clown…..the “Chicken Gang” are fried!!! New York “We Baaacck”

  30. esaray Says:

    how the fuck is this guy famous

    oh yeah

    balllin

  31. KIlla Jones Says:

    Fuck jay-z……..Fuck jay-z…………Fuck jay-z lmao!!!!!!!!!!!!!
    funniest shyt i heard all day

  32. DatNiggaChiNo Says:

    loll..U SEE?? THERE GOES $100,000 ON JIMMYS POCKET..AND WUT YA GOT?? A DOLLAR N A DREAM ON UR MOM DUKES PC LOLOL..FUCKIN LAMES…AND WHOS THIS CLOWN UP THERE?? DA JAYZ AND NAS MOVEMENT??? NIGGA GET REAL…NAS ,YEAA I FUCKS WIT HIM..JAY Z???? SON AINT NOWUN BUT DICK RYDERS LYKE U CHEKIN 4 DAT JOE CAMEL ASS NIGGA…HE AINT GOT NO MOVEMENT GOIN..THINK ABOUT IT..JAYZ IS DA REASON Y NYC IS SOFTT…SOON AS HE START WEARIN BLAZERS N BUTTON DOWNS N FUCKIN SWAETERS EVERYWUN IN NY WUNNA DO DA SAME..NIGGAZ IN NYC LOoKIN LYKE STRAIGHT UP VILLAGE MATERIAL..SO THANK DAT FAGET 4 MAKIN NYC SOFT AS FUC AND A JOKE 2 DA SOUTH NOW..

  33. whereareallthehaterz Says:

    this Jenny Jones “Chicken Gang” Blog got 30 comments…just goes to show you the Dipshits “movement” is real strong!!!….LOL 30 comments what a waste! Yo Eskay this should be a reminder for the next time no “chicken gang” Blogs anymore!!

  34. BIG DEKA Says:

    SHOUT TO JIMMY AND REALITIES COUSIN STACK BUNDLES….HIT REALITYTHELIFECHILD.COM…..REALITYTHELIFECHILD.COM…REALITYTHELIFECHILD.COM…..FORGET BRINGING NEW YORK BACK BRING GOOD MUSIC BACK…REALITYTHELIFECHILD.COM

  35. skeematics NYC Says:

    DatNiggaChiNo Says:

    SON AINT NOWUN BUT DICK RYDERS LYKE U CHEKIN 4 DAT JOE CAMEL ASS NIGGA…HE AINT GOT NO MOVEMENT GOIN..THINK ABOUT IT..JAYZ IS DA REASON Y NYC IS SOFTT…SOON AS HE START WEARIN BLAZERS N BUTTON DOWNS N FUCKIN SWAETERS EVERYWUN IN NY WUNNA DO DA SAME..NIGGAZ IN NYC LOoKIN LYKE STRAIGHT UP VILLAGE MATERIAL..SO THANK DAT FAGET 4 MAKIN NYC SOFT AS FUC AND A JOKE 2 DA SOUTH NOW.

    ^^

    You must be smokin that same shit that Jones is on.. Lyrical skills have nothin to do with “button Up shirts and blazers” lol.. Dipset can not ryhme, they lost it after “Come Home with me” by Cam. And if u didnt know who they were, u would think they from the south too they way the sounded now. Action speak louder than words and the proof will be “Kingdom Come” and “Hip Hop Is Dead”… the bar will be raised

  36. Kob Killa aka Where You seen it "FIRST" Says:

    wow people really are hatn on dudes gettin money….sad……..very sad :*(

  37. The G Manifesto Says:

    pretty funny

  38. imgay Says:

    i love stroking dick

Leave a Reply