Confessions of a Teenage Rap Slut

lohan.jpg

Fresh off her video chick audition on Jay Leno last week with Juelz Santana, Lindsay Lohan now appears to have her eye on another thugged out New York rapper. Who you ask? Who else:

From PerezHilton.com:

It was a scene out of The Surreal Life. At 3:00 AM on Saturday morning, Lindsay Morgan Lohan came strolling in like it was no shit on the set of the new 50 Cent / Mobb Deep video in the Hollywood Hills.

"No one really knew what she was doing there," one on-set snoop tells PerezHilton.com exclusively.

You may remember earlier this year a rumor was floating around that 50 was trying to get at Lindsay, but at the time she seemed more interested in meeting his boss, Eminem. Here’s what she had to say at the time:

"Black guys love me – Damon Dash, P Diddy. 50 called my agent for my number. He said he was watching Mean Girls and loved it. I was freaking out!”

"The first thing I thought was, ‘Where’s Eminem?’ I’m in love with him!"

First off, 50 has some explaining to do about loving Mean Girls, but that’s a whole ‘nother post.  Second of all, if this rumor is true, all I gotta say is this chick must be an extremely talented brain surgeon, ‘cuz other than those fake twins she rolls with, theres not a whole lot else she has going on, if you know what I mean.

Now would you leave me if you’re father found out I was thuggin’? 


AddThis Social Bookmark Button

19 Responses to “Confessions of a Teenage Rap Slut”

  1. angel la. Says:

    you know what they say about those red-heads!

  2. Maline Says:

    Ew? Is he fucking serious? Trying to get with the damn Disney Queen? Give me a fucking–somebody help me, please.

    50? You are SO not gangsta right now. In fact, dude left gangsta a long time ago, what am I talking about?

  3. Billy Sunday Says:

    Further proof of 50’s hump status. EM smashes JESSICA ALBA and 50 mezzles a barely legal LINDSAY HO H.A.M.

  4. Demiks Says:

    Everyone wants to dip into the vanilla at one point. But saying “you loved” Mean Girls? Thats suspect!

  5. VES Says:

    it was only a matter of time before that biatch crossed over.

  6. Kwill Says:

    I heard that she’s messing with Prodigy of Mobb Deep, not 50.

  7. Rara Says:

    you are quoting from perez hilton’s website???? HAHAHHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

    so much for reliable sources. that a joke!

  8. Cece Says:

    I think we all know that his gangsta status was revoked when he hit “over-exposure mode”. Of all the white girls that 50 could mess wit, why the hell would it be wit a girl would NO ass?! tsk…tsk…tsk…50

  9. thekid10705 Says:

    Damn Lindsay, WHAT’S POPPIN’…????

  10. oaklandchick Says:

    I’m not surprised this shit is going down. Most of these rappers are fake and look at the rap game as something to do to get their foot in the door of the Hollywood Celebrity limelight. They figure rappin will get them publicity and then they can venture off to do a boring-ass movie, shoe or clothes line or some stank-ass cologne so that they can roll with the rich, white celebrities like Lindsay Lohan or Paris Hilton.

  11. doc Says:

    black guys only like her because of her breasts. other than that…i liked her baaaaaaack in the day…from mean girls on back.

    oh yeah *thumbs up* to 50…cause mean girls is that crack. i got that shit on DVD. yall better stop frontin.

  12. e-dubbs Says:

    “Further proof of 50’s hump status. EM smashes JESSICA ALBA and 50 mezzles a barely legal LINDSAY HO H.A.M. ”

    to Curtis credit, he did smash Vivica who is better than both of the above. 50 wins, again.

  13. strongchef Says:

    id take alba over vivica any day

  14. e-dubbs Says:

    ^ alba got a cute face but her body is dead.. she a spanish broad with a white girl body and “thats not good!” -stewart scott, espn.

  15. eskay Says:

    yes, but Vivica is damaged goods. especially since 50 beat, who knows what is infesting that cooch

  16. e-dubbs Says:

    ^ I’d still like to find out.

  17. sexxymami Says:

    ………

  18. HollyHood (future g- unit artist) Says:

    DAMN HE JUST PULLIN DEM IN DONT BE A RAP VERSON OF R.KELLY!

  19. fcuk 50 Says:

    yo straight goods, fuck 50 that fucken snitch ass nigga and fuck lindsey lohan straight up that bitch a hoe G-G-G-G UNOT

Leave a Reply